Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 178418 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #90 : 12.06.2006 16:42:00 »

Tässä nyt minun silmistäni kuvia. Kaikki kuvat on otettu hymyilevistä kuvista, ja olin itsekin oikeastaan aika järkyttynyt kuinka surullinen katse minulla on kun silmät erottaa muusta naamasta.  Shocked

(http://img216.imageshack.us/img216/6504/pict005226le.jpg)

(http://img147.imageshack.us/img147/8150/pict19592jpg7es.th.jpg)

Luonnossa katseeni on kuulemma tuijottava, läpikatsova ja ehkä hieman pistäväkin. Ehkä Mars skorpioonissa saa aikaan tuota pistävyyttä.  Huh Muita merkkejä kartaltani löytyy seuraavasti..

merkurius  kauris
 venus  vesimies
 jupiter  oinas
 saturnus ja  uranus  jousimies
 neptunus  kauris
 pluto  skorpioni
« Viimeksi muokattu: 12.06.2006 16:49:10 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #91 : 12.06.2006 19:21:45 »

Tuo Vesimies lääkäri lumosi minut syvällä ja rauhallisella katseellaan. Voisin tuijotella hänen silmiään vaikka kuinka kauan.  smitten

Ebenia, varmaankin Kuu Ravulla on jotain tekoa asian kanssa kun mietin mikä saa katseestasi noin kauniin tunteellisen ja herkän. Ehkä hiukan surumielisen, mutta tavalla, jota Nousu-Rapu ja Kuu Kalanen ymmärtää hyvin.  :Smiley Kauniit silmät sinulla.  smitten

Asterixin katse on yhtä eläväinen kuin hänen kirjoituksensakin.  smiley6600 smitten

Oma katseeni muuten taitaa hieman muistuttaa tuota avattareni katsetta. Laitan omat silmäni tänne joskus kun kaverini muistaa lähettää sen kuvan minulle. Lupasi laittaa mailissa...  tickedoff

Muuten näin tässä yksi päivä ystäväni puoli vuotiasta vauvaa ja voi miten hymyilevän lapsen silmät sädehtivät. Se on jotain niin lumoavaa ja liikuttavaa.

smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #92 : 12.06.2006 19:56:04 »

Oi kuinka kauniit silmät sinulla Ebenia! smitten
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #93 : 12.06.2006 20:43:55 »

tuosta draculasta tuli mieleen, kun joskus pienenä about 7 v tai jotain näin klaus kinskin tähdittämän 'nosferatu' draculaelokuvan...ja rakastuin päätäpahkaa tuohon hyytävään hirviöön joka luikkii esiin varjoisasta huoneen nurkasta laugh (makunsa kullakin :Smiley)

luin noista astrologoksien lilith sarjasta taas, että kinskillä on lilith neitsyessä (kuten minullakin) ja lilith neitsyeen symboliikkaan liittyy verta imevä hirviö joka uhkaa nuorta neitoa Wink siinä oli esimerkkeinä käytetty myös elokuvia ja muita mitkä voisivat liittyä kyseisen merkin lilith teemaan. no, kyllä kinskin nosferatu herätti minun pikkusydämessäni silloin suuria tunteita.

2funny 2funny 2funny
No et sitten ikinä arvaa, kenellä on Lilith Neitsyessä 6.40 ... :E

Minuakin kiinnosti penskana vampyyri-, ihmissusi- ja muut kauhutarinat ihan satasella. Sitten piti täyvelleen pelätä pimeetä ja omaa varjoonsakin, ei jääty pihanperävessaankaan lukemaan syyspimeillä Aku Ankkaa... Juostiin pikkuveljen kans mahanalus jalkoja täynnä olan yli vilkuillen... Shocked Shocked Shocked
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #94 : 12.06.2006 20:46:09 »

Piti laittaa toisenlainen ilme silmistäni.  idiot2 Minulla ei kovin isot silmät ole, vaan sellaiset "porautuvat" nappisilmät ja ns. "raskaat" luomet. Aika pitkät ripset minulla on, mutta nekään eivät valitettavasti kovin hyvin näy, punapää kun olen. Silloin kun meikkaan ne sentään näkyvät. Kuvassa olen, niinkuin hyvin usein muutenkin täysin ilman meikkiä. Eli eivät kovin edukseen silmäni tule, mutta hällä väliä.  2funny Ja melkein itsekin säikähdin tuota kumman tuijottavaa katsetta.  Shocked  2funny

tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #95 : 12.06.2006 20:52:57 »

Lainaus
2funny 2funny 2funny
No et sitten ikinä arvaa, kenellä on Lilith Neitsyessä 6.40 ... :E

Minuakin kiinnosti penskana vampyyri-, ihmissusi- ja muut kauhutarinat ihan satasella. Sitten piti täyvelleen pelätä pimeetä ja omaa varjoonsakin, ei jääty pihanperävessaankaan lukemaan syyspimeillä Aku Ankkaa... Juostiin pikkuveljen kans mahanalus jalkoja täynnä olan yli vilkuillen... Shocked Shocked Shocked

Jännä yhteensattuma Wink ja tutulta kuulostaa, vaikkei pikkuveljeä ollutkaan...siihen tarkoitukseen kävi hyvin sitten vaikka kaveri tai serkku...ellei oma mielikuvitus Smiley Kaikki kauhu-otukset olivat parhaita. minulla oli myös barbien kaverina he-man ukkojen skeleton...ken olisi kai ollut liian idyllinen seuralainen...jotain särmää olla pitää :Smiley

(http://www.tatromaniak.fr.pl/mini/kadr02.jpg)

smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #96 : 12.06.2006 20:59:37 »

Lainaus
Mitä sitä nyt palvelukseen menee, kun se mies voi palvella sinua..  :Smiley

oikea asenne Smiley olenkohan itse liian kuudennen huoneen kasvatti (neitsyt, palvelu...nöyrin palvelijanne :Smiley...noooot) että en tohdi ajatella mitään romanssiin viitaavaa ilman työtä. kieroa...

Lainaus
että kaikki hyvänäköiset, kauniit naiset voivat ottaa yhteyttä. Cheesy
Hän sanoi, että luottaa minun makuuni, joten voin toimia ikään kuin sutenöörinä ja välittäjänä.  2funny

ensin pitää siis lähettää valokuva sulle arvioitavaksi. no, kasvattelen bad haircutin ja otan yhteyttä kahden vuoden päästä. tässä välissä ehdin myös treenata itseni optimaaliseen kuntoon. ehkä voin käyttää mielikuvaharjoitteena tuota tavoitetta että minulla olisi joku porkkana Wink

Lainaus
Jos tuo englanti sujuu, niin ei taida olla mikään este kommunikoinnille.

hyvä tietää Cheesy
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #97 : 12.06.2006 21:04:46 »

(http://i81.photobucket.com/albums/j218/fourdoorhardtop/Silmt2.jpg)
[/quote]

täällä oli yhdet silmät vielä jotka jäivät vaille kommenttia. Omistaja on skorpioni kuu härässä. hassua että ystävälläni joka on skorpioni kuu härässä on aika samanoloiset silmät. Tuli heti mileen kun näin mutta en tullut sanoneeksi.

Ja minusta sinulla RakkaudenEnkeli on härkäkatse...samanlainen on eräällä härkä tytöllä jonka tunnen ja olen huomaavinani samaa muissakin härissä. sitä ei vaan osaa kuvailla sanoin mitä ominaisuutta nyt oikein haen takaa...
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #98 : 12.06.2006 21:09:50 »

Kauniit silmät ovat fourdoorhardtop:lla  Smiley

Nyt minäkin olen katsellut tapaamiani ihmisten silmiä, ja kovasti erilaisia ovat kaikki.

Mihinköhän teidän kanssanne vielä joutuukaan  uglystupid2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #99 : 12.06.2006 21:23:47 »

Ja minusta sinulla RakkaudenEnkeli on härkäkatse...samanlainen on eräällä härkä tytöllä jonka tunnen ja olen huomaavinani samaa muissakin härissä. sitä ei vaan osaa kuvailla sanoin mitä ominaisuutta nyt oikein haen takaa...

Onko se kenties se härkien päättäväisyys, "menee läpi vaikka harmaan kiven" asenne ja/tai kenties tietynlainen järkähtämättömyys/itsepäisyys joka näkyisi meidän härkästen katseessa?  :Smiley Vai sitten se voimakas elämänpalo ja intohimoisuus ja tietynlainen "tulisuus"? Vaikka olenkin itse härkämäisen rauhallinen, niin "tulta ja tappuraakin" löytyy tarvittaessa. Tempperamenttia siis.  Wink

(http://www.historyforkids.org/learn/greeks/religion/pictures/bull.jpg)

(http://www.chicagoist.com/images/2004_05_14.rodeobull.jpg)
« Viimeksi muokattu: 12.06.2006 21:39:12 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #100 : 12.06.2006 21:29:53 »

varmaan molemmat. enpä vieläkään osaa sanoilla kuvata. tietty suoruus näkyy myös, katse ei ole tippaakaan hämäävä tai poissaoleva...hyvin läsnäoleva Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #101 : 12.06.2006 21:38:27 »

tulipa tuosta kinskistä mieleen, kun juuri katsoin hänen karttansa niin siellähän se oli nousevamerkki ravussa yhtymässä noususolmuun ja plutoon.

hänellähän on hyvin magneettiset ja jopa pelottavatkin silmät, ja ei ihme että pluto-ascilla pääsi draculaa esittämään. myöskin elämäkerta tosi intensiivistä luettavaa.

haluaisiko kukaan jolla pluto nousussa näyttää silmänsä...näkyisikö silmistä pluto. mielenkiintoista olisi varmaan muutkin nousevat planeetat...jos joku planeetta on nousevana, miten se näkyy silmistä Smiley ehdotus vain...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #102 : 12.06.2006 21:49:20 »

mutta lähettäkää siis ihmeessä silmiä vaikka nousevia planeettoja ei olisikaan. itselläni ei ole nousevaa planeettaa eikä tietokone tällähetkellä siinä kunnossa että sillä voisi käsitellä kuvia.
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #103 : 12.06.2006 22:12:08 »

Nyt minäkin olen katsellut tapaamiani ihmisten silmiä, ja kovasti erilaisia ovat kaikki.

Mihinköhän teidän kanssanne vielä joutuukaan  uglystupid2

Kauniit silmät itselläsikin, Lari!

Oletkos katellut jo esmes lähisukulaistesi silmiä? Oletko huomannut, kenellä on samankaltaiset kuin vaikka omasi tai onko jonkun isovanhemman silmät "periytyneet" jollekin teistä lapsenlapsista? Yleensäkin jonkun ominaisuuden periytyminen eteenpäin on tosi veikeä juttu - myös astrologisessa mielessä... Tästä voisi joskus avata vaikka oman topicin...

Mitähän tuohon viimeiseen sanoisi... ainakin PÄÄSET miettimään ja tutkailemaan itteäsi ja kenties muitakin ihan uusista näkövinkkeleistä - mikä ei ole ikinä pahasta itse kenellekään...  Wink
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #104 : 12.06.2006 22:42:48 »

Onko kukaan muuten ikinä nähnyt rumia silmiä?
Rupesin ajattelemaan, että itse en ainakaan muista. Huomasin vaan, että kaikki silmät, joita tekin tänne olette lähettäneet, ovat kauniita kerrassaan, vaikkakin erilaisia kaikki.
Ilme kai voi olla ruma silmissä..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: