Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinut toi astrologian pariin?  (Luettu 12073 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« : 24.05.2006 10:20:06 »

Mikä sinut toi astrologian pariin?

En tiedä onko tällaista "aihetta" täällä ennen käyty. Mutta mua ainaski kiinnostaa mikä teidät kaikki on "ajanut" astrologian pariin. Heräsikö mielenkiinto mitä kautta? Jokin tuttu tehnyt jonkin kartan / analyysin..? olet lukenut jostain astrologiasta.. Vai muuten vain ?

Itsestäni voin kertoa että olen piiiitkäään ollut kiinnostunut mutta en erityisemmin ole perehtynyt (kerinyt) kuin vain aina käynyt lukemassa horoskoopit  Grin jne  Grin

Sit iski parisuhdekriisi ja sitä kautta jokin identiteettikriisi ja tuntui että nyt on pakko alkaa itseäni tutkimaan.. ja näin ajauduin tän pariin ja voin sanoa että en mistään muusta ole saanut niin paljon irti ja päässyt itseäni tutkimaan niin hyvin kuin astrologian kautta  Smiley

Kertokaa omia kokemuksianne, olisi kiva kuulla  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 24.05.2006 11:14:54 »

Mulla on hieman samanlainen tarina kuin siulla Perhonen  Smiley

Horoskoopit on aina kiinnostanut ja sattumalta löysin tämän sivuston eräs kaunis päivä. Ihmettelin mielessäni, että mitähän nämä kaikki kolmiot ja neliöt ja oppositiot oikein tarkoittaa ja miten se minuun vaikuttaa. :Smiley

Sitten myös minulle tuli parisuhdekriisi ja ero ja olin ihan hukassa itseni kanssa. Mietin kovasti että mikä kumma siinä on, kun ei osaa sitoutua sitten millään ja tein itselleni syntymäkartan täällä, mutta eihän siitä ottanut mitään selvää  Grin Kummallisia viivoja ja kuvioita ympyrässä  Cheesy Ei siinä siiten muu auttanut kuin painella suorilta kirjastoon ja netistä kaivaa kaikki mahdolliset sivustot suosikkeihini  Smiley

Pala palalta rupesin ymmärtämään karttaani ja sitä kautta myös itseäni ja toisinaan niin kummallista käytöstäni, varsinkin parisuhde-alueella  Grin

Ihan amatöörinä pidän edelleen itseäni ja vieläkin huuli pyöreänä luen muiden astrolaisten kirjoituksia  :Smiley Mutta tämä tyttö on ainakin nyt niin astrologian pyörteissä, että paluuta ei taida olla  Grin
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 24.05.2006 11:56:46 »

Mullakin ainakin osasyynä astrologian parin päätymiseen on ollut tämä foorumi. Kiinnostus näitä asioita kohtaan on ollut vahva jo kauan aikaa. Yli kymmenen vuotta sitten ostin Nummelan astrologian käsikirjan, ja yritin jo silloin käydä itsenäisesti astrologiaa opiskelemaan.

Silloin ei kuitenkan kärsivällisyys riittänyt, ja lisäksi oli vaikeaa, kun ei ollut omaa syntymäkarttaa tai muuta siinä apuna. Tänne foorumille päädyin ystävän kautta, ja alussa hengailin oikeastqaan täysin tuolla vaihtoehtohoitojen ja henkimaailman puolella.

Jossain vaiheessa aloin vaan lueskella enemmän noita astrologiaa käsitteleviä osioita, ja sitä mukaa kiinnostus kasvoi. Ja kai silläkin on osasyynsä, että ikää on tullut lisää ja kärsivällisyys (ainakin vähän) kasvanut, että jaksaa syventyä tuollaisiin uusin, ja ainakin mulle aluksi vaikeisiin asioihin. 

Nyt sitten ahminkin tietoa ja opiskelen parin kirjan avulla itsenäisesti aina kun on aikaa. Hirveästi on kyllä hyötyä tästä foorumista, kun on ihmisiä, joilta kysellä, ja kaikki perustiedot on hyvin saatavilla. Kiitos siitä Sepolle ja astrolaisille!  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.2006 12:03:36 »

Minä olen ihan aloittelija kuitenkin vielä. En ole edes yhtäkää opusta lukenut, tuntuu ettei ole MUKA aikaa. Tarvis käydä vain kirjastossa ja jotain lainata niin eiköhä niitä tule ahmittua  Grin

Luonneanalyysin tilasin varmaa kuus vuotta sitten mutta jotenkin se tuntui vaikealle lukea enkä sisäistänyt sitä kunnolla kun en ollu YHTÄÄ perehtynyt astrologiaan. Nyt kun on lukenut sitä uudestaan ymmärtää ihan toisella tavalla. Ja ostin sisäinen soturi-tulkinnankin  Smiley

Tää foorumi on kyllä ihana  Smiley Täältä saa apua ja kiva lukea kaikkee niin sitä kautta oppii kokoajan uutta  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 24.05.2006 12:46:51 »

Olen ollut pienestä pitäen kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta, ja näin iän myötä on tullut kiinnostus ihmis luonteisiin, että ymmärrän paremmin erilaisia luonteita smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2006 15:00:15 »

Kiinnostuin aluksi ihan vaan hupi mielessä yläasteella. Sitten tajusin että astrologia voi olla keino oppia ymmärtämään itseään, olin miettinyt usein että miksi olen tälläinen tai toimin näin. Astrologia avasi monia juttuja minulle. Ja se on mielenkiintoista kaikin puolin  Smiley Muutenkin kaikki tämän tyyppiset jutut kiehtoo.
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 24.05.2006 17:35:08 »

Hei kaikille!

Olen nuoresta asti ollut kiinnostunut taivaankappaleista.
Katsellut tähtiä, yrittänyt löytää muutakin kuin Otavan.

Kuitenkin joskus v.93 äkkäsin kirjakerhossa Seppo Tanhuan kirjan: "Astrologiaa sinulle". Lueskelin sitä sitten aika tiiviisti.
Jossain vaiheessa unohdin koko kirjan.
Tilasin kyllä monta vuotta Esoteerisen vuosihoroskoopin.
Enpä tuosta paljon mitään ymmärtänyt, mutta kiinnostus säilyi.

Kun nyt sain laajakaistan käyttööni, oitis melkein ensi töikseni tulin Astro-sivuille.
Tähän jäin koukkuun. Ja vaikka en vieläkään paljoa ymmärrä näistä, mutta en osaisi enää olla ilman Astro-foorumia.

Onhan täällä monia muitakin 'yliluonnollisia' juttuja mitkä kiinnostaa. Sekä myös kaikenlaiset muut ihmiselämään kuuluvat asiat.

smitten    maarita        smitten 
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 24.05.2006 21:04:08 »

Ikäni olen käyttänyt astrologiaa, tietämättäni 2funny
Kunnes 92 iski tietoisuuteen että jotain selityksiä on löydyttävä ja äkkiä tickedoff Elämästäni otettiin pois kaikki sellainen jota olin pitänyt turvanani ja pakotettiin katsomaan peiliin. Sepon kursseilla kävin sitten ahkeraan ja nyt tiedän Undecided kaikki oli kirjattu jo syntymäkarttaan itse valitsin vaan tien. Siperia opettaa jos et ymmärrä heti,  niin itket ja ymmärrät. tickedoff
Ja nykyään mitä enemmän luulee tietävänsä, huomaa ettei tiedä mitään... Lips Sealed
Kuitenkin kiitollisena
 Wink mateve
tallennettu

mateve
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.05.2006 15:12:03 »

Unet opastivat astrologian pariin. Elementit alkoivat todellakin niin sitkeästi kummitella unissani, että päätin sitten opiskella astrologiaakin. Tätä ennen olin perehtynyt moneen muuhun mystiikan lajiin, mutta astroiluun olin suhtautunut skeptisesti.

Tällä unikeolla onkin Aurinko huoneessa 12, joten liekö ihmekään, että saan arvokasta informaatiota ja neuvoja omalta alitajunnaltani yöaikaan.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 25.05.2006 15:37:26 »

En oikeastaan muista tarkalleen miten tämä meni, mutta ei minkään parisuhdekriisin kautta ainakaan.

Teetin tosin suhdekartat jo 90-luvun kanssa itselle ja kumppanille, sekä seuraavalle siitä 10 v kuluttua ja taas viime vuonna. Unio mystica.

Joskus muutama vuosi sitten astrologi Lehtiranta oli Frantsilassa samalla kun siellä oli jotain kukkaterapioita. Muistaakseni pyysin jonkun tulkinnan.

Sitä haluaa kai selvittää voiko elämää ja ihmisiä todella tulkita planeettojen kautta ja jotain totuutta siinä piilee, Pluton neliön Plutoon muistan rankimpana aikana. Nyt on kai helpompaa menossa, en edes muista mitä, mutta siellä ne dienstissa lukee.

Hyvin hyvin kauan sitten muistan kun Sven Stenberg oli jossain esittelemässä työtään, mutta innostus ei lähtenyt vielä 80 luvulla niin vahvasti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #10 : 25.05.2006 18:03:40 »

Voisin sanoa, että sinä päivänä kun minulle selvisi, että Kuumerkkini on Kalat niin kiinnostuin astrologiasta. Tämä tapahtui joskus 2000-2001.

Kalamaisesti olenkin sitten vähitellen hankkinut lisää tietoa ensin kirjoista ja viimeisen reilu vuoden aikana täällä foorumilla. Ikään kuin huomaamattani ja nyt olen kyllä koukussa. smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 25.05.2006 18:12:43 »

Minut toi astrologian pariin parikymmentä vuotta sitten yksi vanha kirja aurinkomerkeistä.. sitten luin Lars Johanssonia ja piirtelin käsin karttoja..
Mutta varsinainen potku astrologian maailmaan tapahtui 90-luvun alussa asuessani Tampereella kävin ensimmäisen kerran astrologisessa konsultaatiossa, jonka minulle teki M-L Niemi-Mattila, en koskaan unohda sen istunnon tunnelmaa ja, kuten olen joskus aikaisemminkin kertonuttälläkin foorumilla, kuinka hän sanoi minulle: "sinä voisit istua tässä minun paikallani tekemässä tätä samaa hommaa.."
(Heh.. Silloin opiskelin ammattiin, jota en ole elämässäni päivääkään tehnyt.. crazy2  )

tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #12 : 25.05.2006 18:20:06 »

Teininä aloin lukea päivälehtien horoskooppeja ihan itseni ja muiden viihdykkeeksi.. Kerran eräs silloinen ystäväni sanoi minulle etten ole "oikea" leijona, koska käyttäydyin hänen mielestään niin erilailla kuin hän itse.  Siitä lähtien olen halunnut oikeasti tietään itsestäni enemmän astrologian kautta..
Nyt kiinostus taas nosti päätään, kun elämäntilanne kohta muuttuu ja "uusia tuulia haistelen"..

Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g050.gif)
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #13 : 25.05.2006 19:56:09 »

Minä sain joskus 10-vuotiaana ensimmäisen "Aurinkomerkit" kirjan. Siitä se sitten lähti... itsetutkiskelua ja lähinnä ystävien, ihastusten ja poikaystävien karttoja tutkiessa on oppinut kaikenlaista...  Cheesy
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 25.05.2006 19:59:39 »

hmm....uteliaisuus...olen tyyppiä en usko ennenkun näen...ja siintä kai se lähti.olen oikeesti ensin kiinostun horrareista mutta nykyään mua enmmän kiinnostaa nää henki mailman asiat,ja niiden totuus.Mutta totuus on niin katsojan silmissä.Olenkin huomannut asian mikä kummastuttaa...alussa koin ja tunsin asioita,kykenin aavistamaan ja tunnetilani muutui usein josta tiesin miten menee tietty jutska,siis noin suur piirtein.
Sitten kaikki hiljeni,katosi ja pelästyin olenko menettänyt mun omat oppaani ja kaikkimyhteyden siihen minkä luulin jo pikkasen löytäväni.Mutta nyt ihan äskettäin,koin sen tunteen tiewtysä asiassa,ja aavistin miten asia lähtee menemään ilman mitää ennakko merkkejä tietoa tai vihjettä.
Luulen että mun perusluonne estää monien asioiden kulkua...hyvät ei hätäile ja taas mähän hätäilen kaikissa asioissa.Olen kuin kuumeessa joa alan tai haluan selvittää jonkun asian...ja jos tahdon ratkista jotain tehdä päätöksiä päätelmiä teen ne yleensä liiankin sukkelaan.
Eli henkimailma on mulle vaikea oppimis suunta elämälle,siinä mielessä olisi parempi pysytellä ja keskittyä astroon se kun ona enemmin opettelua karttoihin aikoihin ja tähtiin ynms.Mutta olen utelias ja tiedon haluinen kuhan sen saa sukkelaa esiin smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: