Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aloittelija pyytää apuja!  (Luettu 7658 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
H3iidi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.12.2014 20:34:54 »

Haluaisko joku tulkita mun karttaa ja kertoa mitkä siellä kertoo mun työurasta ja rakkauselämästä? Saturnus nyt ainakin liittyy työympyröihin mutta mikä muu? Olen lukenut pikatulkinnan ja pitää kyllä täysin paikkaansa, mutta olisi kiinnostavaa jos joku osaisi kertoa vielä enemmän kun itsellä on vielä hakusessa kaikki  Smiley  Kiitos ja kumarrus  smitten
« Viimeksi muokattu: 30.12.2014 16:18:19 kirjoittanut H3iidi » tallennettu
H3iidi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 30.12.2014 16:17:31 »

Kiitos uztu! Nyt sain liitettyä Smiley
tallennettu
H3iidi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2015 17:10:14 »

Eikö kukaan halua tulkita?  Sad
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2015 17:54:25 »

No äkkiseltään kun vilikasee niin  keskitaivas skorpionissa antaa mielikuvan, että mikään maanviljelijä et taida olla  Grin

Olen ikuinen aloittelija näissä astrojutuissa, mutta kokeilempa että osaanko tulkita. Kerro jos meni ihan pieleen!  Smiley

No työelämään liitetään huoneet 2, 6 ja 10. 2. huone on ns. voimavarat, joihin liitetään myös raha. Se huone on sinulla vesimiehessä. Tuntuuko siltä, että voi kunpa rahaa voisi tienata muutenkin kuin menemällä töihin ja leimaamalla itsensä kellokortilla? Ehkä mielesi tekisikin vähän kapinoida, ja voisit valita erikoisemman alan, tai ainakin erilaisen kuin omilla vanhemmilla on jne.
  6. huone ei ole itselleni tuttu, samalla lailla tyhjää on minullakin, mut ilmeisesti se kertoo, millainen olet konkreettisesti töissä. Puhelias, tai muuten kommunikoiva? Haluaisitko välittää viestiä, kirjoittaa, soittaa puhelimella? Se on sinulla kaksosissa.
  Sitten se uran huone, eli 10. skorpioni on siitä jännä merkki, että sillä on kyllä vahvoja tunteita, mutta se pystyy toimimaan myös tunteettomasti. Ja luomaan nahkansa monta kertaa. Ehkä tulet tekemään monia erilaisia hommia? Et jaksaisi olla 20. vuotta samassa työpaikassa samassa hommassa? Skorpionin ammateiksi kerrotaan mm. sotilas, pankkiiri, teurastaja, eli astetta kovempia duuneja  knuppel2 tai miksei personal trainer.
  Merkurius 10 huoneessa tukee tuota aiemmin mainitsemaani kommunikointia, ja aurinko skorpionissa taas noita luettelemiani ammatteja.

Oliko näistä mitään apua? Työuran pituuteen en osaa sanoa, jotenkin jää mielikuva vaihtelevasta työhistoriasta kuin että systemaattisesti pakertaisit koko elämäsi suuremman päämäärän vuoksi.

Rakkauselämästä sen verran, että mars neitsyessä saa vetoamaan älykköihin. Venus kauriissa, no, ei hajuakaan, olet nainen joka setvii kumppanin kanssa raha-asiat tasan, ja pelisäännöt on oltava selvillä?  :Smiley Kuitenkin vastakohdat vetoavat toisiinsa, ja törmäät tuon tuosta vilkkaisiin kaksostyyppeihin, jotka tekevät yhtä ja puhuvat toista.

Nyt jään jännityksellä odottamaan, menikö ihan pieleen vai edes sinne päin  buck2
tallennettu
H3iidi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 21.01.2015 19:06:52 »

Kiitos mutukka  smitten

Kyllähän tuo aika hyvin täsmää. Olen valinnut ammatikseni siivoojan ja kyllä siinä pitää olla oikean luontoinen ja tunteetonkin että pystyy niitä hommia tekemään Cheesy Työssäni pitää osata kommunikoida hyvin eri ihmisten kanssa vaikka tekeekin hommat muuten itsenäisesti. En ajatellu tehdä tuota loppu elämääni, tai no sen aikaa mikä tuntuu hyvältä ja mistä sen tietää onko se sittenkin loppu elämän ajan Grin Erilaisia hommiakin pääsee tekemään kun vaihtaa kohdetta toisenlaiseen ympäristöön.
Tuosta kommunikoinnista vielä, että mulle se on hyvin tärkeä ja joskus jopa korostetun tärkeää että tuo toimii ihmisten välillä. En voi sietää sitä että mulle ei esimerkiksi kerrota jotain asiaa vaan mun pitäis pystyä lukemaan ajatukset. Se tekee mut hulluksi uglystupid2

Rakkauselämä menee just noin kun tulkitsit. Älyköt viehättää paljon ja en vois kuvitellakkaan seurustelevani ihmisen kanssa jolla ei ole perustiedot asioista hallussa ja olisi muutenki semmonen haihatteleva haaveilija luonteeltaan. Pelisäännöt rahasta ja muustakin pitää tehdä heti selväksi tai en pysty rentoutumaan  idiot2

Tuo rakkauselämän tarkempi tulkinta kiinnostaisi, kun olen tässä nyt reilun vuoden elelly sinkkuna ja välillä iskee kaipuu löytää kumppani rinnalle, mutta sitten taas kun joku kiinnostuu minusta niin saan jonku kumman vastareaktion ja pilaan kaiken olemalla inhottava ja etäännyn pois. Yksi mies vei jalat alta vuosi sitten mutta tunne ei ollut molemmin puolinen ja se särki palan mun sydäntä. Se varmaan varjostaa jotenkin koko ajan, kun vertailen eri ehdokkaita tähän yhteen tiettyyn ja kukaan ei senkään takia loppujen lopuksi kelpaa. Tulenkohan elämään loppu elämäni yksin? Vähän tuntuis siltä  Grin
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 23.01.2015 19:04:03 »

Kiva että täsmäsi  Smiley harmi kun en oo perehtyny noihin rakkausjuttuihin enempää niin en osaa vastata tämän enempää. Jos ehdin tutkimaan karttasi paremmin, niin voin yrittää tulkita lisää. Tuo siivojan ammatti käy oikeestaan hyvin skorpparille!  :Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #6 : 23.01.2015 20:03:01 »

Kokeilkaapas, jos näistä ohjeista löytyy apuja rakkauselämän tulkintaan:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=13544.0

Yksin tuskin kukaan joutuu elämään elämäänsä, varsinkin jos halua parisuhteeseen on.  Pitää vaan kulkea silmät auki ja ottaa huomioon sellaisetkin vaihtoehdot, mitkä ei ihan ensi tuntumalla houkuta.  Tutustumalla uusiin ihmisiin voi löytää ihania kumppaniehdokkaita, nimimerkillä kokemusta on!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: