Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs mieltä olette leijonista ja kaksosista?  (Luettu 5181 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 06.01.2015 14:56:29 »

Haluaisin mahd. suoraa palautetta näistä merkeistä, sillä itse olen aika jellona voittonen kartaltani ja olen mielestäni hyvin epätyypillinen leijona. Pysyttelen taustalla mielummin ja olen todella ujo. Rohkea olen kyllä silloin kun todella sitä vaaditaan. Toiminkin parhaiten kriisitilanteissa.

Sitten kaksoset. Minä pelkäsin tätä merkkiä vähän, koska olin saanut jotenkin sellaisen kuvan että kaksoset valehtelee paljon, mutta olen huomannut että ne joilla rapua paljon kartalla saattaa olla sellaisia kameleontteja ja kalat valehtelee ihan penteleesti. Nämä siis minun huomioitani.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 08.01.2015 08:37:14 »

Nousu jouskari ja aurinko vesimies täällä on saanut NIIN tarpeekseen kummastakin merkkilaadusta.
Egoisteja ja minäminäminiä. Toiset on epälojaaleja, takinpyörittäjiä ja hulivilihurlumheJ enemmässä määrin kuin mitä minä läheisissä ihmissuhteissani haluan kokea. Pelaavat näppärästi ihmisillä ja suhteilla. Se vain on niin luontaista, ei siinä aina edes ole harkituista tai tietoisesti mietityistä toimintamalleista kyse. Ja aina täytyy vaikuttaa joltakin jollainen olisi hieno olla oikeastikin...muttei siihen oikeasti tarvitse pyrkiä, kun vähän pelinamiskoita siirtelemällä ja toista puolta kääntämällä ihmisten ja asioiden mukaan saa annettua kuvan että on sellainen tosimagee.
Tunnen liikaa leokaksos ihmisiä, kuten myöskin leoneitsyt tyyppejä Tongue
En yleistä tätä nyt missään nimessä kaikkiin leoihin ja kaksosiin, en. Mut niinkun yleensä.

Minäkin tiedän juuri esim,. niitä leijonia, jotka ovat lähes päinvastaisia kuin se klassinen leoprofiili. Samaten neitsyitä on paljon sellaisia boheemeja, ja oinaita on useasti tullut vastaan semmosia,että ovat oinaan kohdasta pikemminkin kuopalla, kuin pullistelevat.
Mutta jotenkii nii oon aatellu, että se sisältää aina positiivisen ja negatiivisen ( En niinkään nyt ajattele hyvää ja pahaa vaan tosiaan + ja -)se merkki...jotkut osoittavat niitä positiivisia kohtia...ovat ikään kuin merkin sisäistäneet, ja toisilla taas on kyllä madollisuus käyttää sen ko. merkin koko kapasiteetti, mutta se on vaikeammissa kantimissa ja vaatii työtä ja sisäistystä ja opettelua siihen päästä.

...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2015 08:39:04 »

"En yleistä tätä nyt missään nimessä kaikkiin leoihin ja kaksosiin, en. Mut niinkun yleensä."

Grin Grin

Juu-u Cheesy Olen erittäin selkeä sanoissani Cheesy
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #3 : 08.01.2015 10:16:17 »

Minä tunnen yhden tytön jolla myös paljon leijonaa kartalla ja hän on tälläinen oppikirja esimerkki leijonista. Facebookki täynnä selfieitä vai mitä nää nyt on. Oli todella alistava edelliselle miehelleen. Mies oli aivan tossun alla. Petti minkä ehti ja kontrolloi vaikka yhteinen lapsi. Todella kateellinen ja ilkeä.
Minä en halunnut hänen kanssaan kaveruutta jatkaa, koska oli niin energiaa vievä ihminen ja katkera tickedoff
Olimme siis hyvin erilaiset ihmiset vaikka kartalla paljon samaa.

Kaksosita en tiedä oikein muuta kun että kai valehtelee ja tieto asioista saattaa olla pintapuolista. Luulin heitä myös "kukasta kukaan" hyppijöiksi, mutta nyt kun tarkemmin mietin, niin kasosilla on ollut usein pitkiä suhteita. Eikä edes pahemmin pettämistä.

Niijoo, yksi mitä olen pitänyt hyvänä leijonan ominaisuuksena on rehellisyys, niin ainakin yhden epärehellisenkin tiedän, mutta hänellä oli merkurius neitsyessä?
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #4 : 12.04.2015 13:54:55 »

Jaa-a... Eiköhän kaikissa merkeissä ole ne hyvät ja huonot puolensa, joten yleistäminen ei kannata... Samalla voisi kirjoittaa meistä Jousimiehistä kirjan, mitä kaikkia piirteitä Jousimiehissä vihaa - ymmärsin, etteivät Jousimiehet täällä foorumille kovin suuressa huudossa ole... Embarrassed

Aiemmin olen sanonut, että Kaksoset ovat epäluotettavia ja inhottavia ihmisiä, kiitos exäni sekä muutaman muun Kaksos-tuttuni, joiden kanssa sukset ovat menneet ristiin ja luottamus kokenut kovan kolauksen (nämä Kaksos-tuttavani ovat levitelleet muiden tietoon omia asioitani). Sittemmin olen tutustunut Kaksosiin, joiden kanssa juttu on luistanut paremmin ja joista pidän. Huomasin vasta jälkikäteen, että ko. Kaksoset ovat vanhempaa ikäpolvea kuin nämä tuntemani "epärehelliset" Kaksoset - ehkä he ovat jo oppineet läksynsä kokemustensa kautta ja omaksuneet kypsemmän lähestymistavan asioihin?

Kumminkin... Kaikissa tapaamissa Kaksosissa tuttavuus on jäänyt hyvin pinnalliselle tasolle ja ainakin itse helposti koen, että olen heille "yksi ihminen muiden joukossa" kuin "jotain ainutlaatuista" (sisäinen  kuu leijona :ni ei hyväksy sitä, että olisin vain "yksi heistä"!!! Wink ) - uusien tuttavuuksien kanssa on hauska löpötellä ties mitä puutaheinää, mutta tuttavuuden edetessä jotenkin kaipaisin syvällisempää, pinnan alle ulottuvia keskustelunaiheita sekä myös kykyä käsitellä hyvinkin raadollisia asioita. Eläväisiä, hauskoja ihmisiä kaikki ja sellaista kepeää kaveriseuraa, jos haluaa lähteä viihteelle - tämmöinen kyyninen  askendentti kauris tarvitsee välillä sitä keventävää seuraa Wink

Leijonissa olen tavannut sellaisia ihmisiä, jotka ovat kaikkea muuta kuin oppikirjan egoisti-Leijonia - ovat lämpimiä, suojelevia ja valmiita tekemään mitä tahansa läheistensä hyväksi. Sekä myös niitä egoisteja, jotka jaksavat korottaa itseään - tulee tästä mieleen eräs ex-työkaverini, miespuolinen  aurinko leijona, jolla oli ärsyttävän provosoiva asenne muita ihmisiä kohtaan, heitti varsin piikikkäitä kommentteja muista ja oli asenteeltaan hyvin korskea. Tämä kaveri oli äänessä aina, kun oli tilaisuus - tai ei edes tarvinnut olla tilaisuutta, äänessä oli silti! Jestas, kuinka ko. ihminen ärsytti - toisaalta ajoittain koin hänen ylimielisyytensä varsin kiihottavaksi crazy2 Olisimme varmaan pärjänneet makuuhuoneen puolella varsin sähäkästi... Itse olen siis  kuu leijona , joten kemia: double-whammy!!! Cheesy  Ja meillä riitti kyllä sanailua ja v***uilua puolin sun toisin... Grin Leijonamaiseen tyyliin tämä kaveri oli ulkoisestikin varsin näyttävä, kun pituuttakin hänellä on 2m 3cm... :Smiley

Ja mitä tuohon Leijonaan tulee, niin voin vastata oman Kuumerkkini puolesta: ainakin itse koen, että jos saan toiselta riittävästi (eli paljon!!! Cheesy ) huomiota ja arvostusta omana itsenäni, vastaan kyllä toiselle samalla mitalla. Olen kova hemmottelemaan kaikkein rakkaimpiani, herkuilla, joskus pienillä yllätyslahjoilla sekä tietty halailemalla (viimeisimmän kohteeksi pääsee pääsääntöisesti oma mies - ja  aurinko vaaka :han nauttii läheisyydestä sekä pikkuyllätyksistä!) Smiley  Tietty, jos koen, että mua kohdellaan kuin "ihan ketä muuta tahansa", niin voit olla varma, että allekirjoittanut nostaa kohtauksen ja/tai aloittaa kiukuttelun Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio