Jaa-a... Eiköhän kaikissa merkeissä ole ne hyvät ja huonot puolensa, joten yleistäminen ei kannata... Samalla voisi kirjoittaa meistä Jousimiehistä kirjan, mitä kaikkia piirteitä Jousimiehissä vihaa - ymmärsin, etteivät Jousimiehet täällä foorumille kovin suuressa huudossa ole...
Aiemmin olen sanonut, että Kaksoset ovat epäluotettavia ja inhottavia ihmisiä, kiitos exäni sekä muutaman muun Kaksos-tuttuni, joiden kanssa sukset ovat menneet ristiin ja luottamus kokenut kovan kolauksen (nämä Kaksos-tuttavani ovat levitelleet muiden tietoon omia asioitani). Sittemmin olen tutustunut Kaksosiin, joiden kanssa juttu on luistanut paremmin ja joista pidän. Huomasin vasta jälkikäteen, että ko. Kaksoset ovat vanhempaa ikäpolvea kuin nämä tuntemani "epärehelliset" Kaksoset - ehkä he ovat jo oppineet läksynsä kokemustensa kautta ja omaksuneet kypsemmän lähestymistavan asioihin?
Kumminkin... Kaikissa tapaamissa Kaksosissa tuttavuus on jäänyt hyvin pinnalliselle tasolle ja ainakin itse helposti koen, että olen heille "yksi ihminen muiden joukossa" kuin "jotain ainutlaatuista" (sisäinen
:ni ei hyväksy sitä, että olisin vain "yksi heistä"!!!
) - uusien tuttavuuksien kanssa on hauska löpötellä ties mitä puutaheinää, mutta tuttavuuden edetessä jotenkin kaipaisin syvällisempää, pinnan alle ulottuvia keskustelunaiheita sekä myös kykyä käsitellä hyvinkin raadollisia asioita. Eläväisiä, hauskoja ihmisiä kaikki ja sellaista kepeää kaveriseuraa, jos haluaa lähteä viihteelle - tämmöinen kyyninen
tarvitsee välillä sitä keventävää seuraa
Leijonissa olen tavannut sellaisia ihmisiä, jotka ovat kaikkea muuta kuin oppikirjan egoisti-Leijonia - ovat lämpimiä, suojelevia ja valmiita tekemään mitä tahansa läheistensä hyväksi. Sekä myös niitä egoisteja, jotka jaksavat korottaa itseään - tulee tästä mieleen eräs ex-työkaverini, miespuolinen
, jolla oli ärsyttävän provosoiva asenne muita ihmisiä kohtaan, heitti varsin piikikkäitä kommentteja muista ja oli asenteeltaan hyvin korskea. Tämä kaveri oli äänessä aina, kun oli tilaisuus - tai ei edes tarvinnut olla tilaisuutta, äänessä oli silti! Jestas, kuinka ko. ihminen ärsytti - toisaalta ajoittain koin hänen ylimielisyytensä varsin kiihottavaksi
Olisimme varmaan pärjänneet makuuhuoneen puolella varsin sähäkästi... Itse olen siis
, joten kemia: double-whammy!!!
Ja meillä riitti kyllä sanailua ja v***uilua puolin sun toisin...
Leijonamaiseen tyyliin tämä kaveri oli ulkoisestikin varsin näyttävä, kun pituuttakin hänellä on 2m 3cm... :
Ja mitä tuohon Leijonaan tulee, niin voin vastata oman Kuumerkkini puolesta: ainakin itse koen, että jos saan toiselta riittävästi (eli paljon!!!
) huomiota ja arvostusta omana itsenäni, vastaan kyllä toiselle samalla mitalla. Olen kova hemmottelemaan kaikkein rakkaimpiani, herkuilla, joskus pienillä yllätyslahjoilla sekä tietty halailemalla (viimeisimmän kohteeksi pääsee pääsääntöisesti oma mies - ja
:han nauttii läheisyydestä sekä pikkuyllätyksistä!)
Tietty, jos koen, että mua kohdellaan kuin "ihan ketä muuta tahansa", niin voit olla varma, että allekirjoittanut nostaa kohtauksen ja/tai aloittaa kiukuttelun