Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mikä ihme vialla  (Luettu 5193 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« : 24.05.2006 21:55:06 »

Tää alkaa olemaan oikeesti epätoivoinen nainen Undecided
Ensin vaaka mies suorastaan rynni elämääni,epäröin ja pelkäsin,sitten menin ja uskoin ja taas hänkin sitten katosi.....Jotain pielessä on ja pahsati siis mun osalta.Nyt en todella ryve itsesäälissä,vaan ikävässä ja pettymyksen niin tutussa kourassa.Mutta oikeesti....Mietin oisko julla jokin sisäinen tuta tunne.olemassa.Sillä pikkasen ennen kun huomasin että alkaa olee hiljasempaa,tuli levoton ja ahdistava olo joka on jatkunut aina tähän asti.ja tänään tajusin sitten ihan oikeesti miten hän ilmeiseti ei todella ole enää innostunutkaan.Kiireitä ja kaikkea ,niimpä niinhän niitä oli kun hän alkoi jallituksenkin,mutta ilmesesti suoraan on vaikea sanoa kiitos mutta ei kiitos..kai se on niin että paras olla enää koskaan päästämättä ketään lähelle,ja uskottava että jotkut on luotu epäonnistuneisiin suhteisiin...masentaa,itkettäisikin mutta se on jo kai naurettavaa Cry Cry
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 24.05.2006 22:08:51 »

Aletaanpa analyysi.

Ensinnäkin synt aikasi ja paikka viisaampia varten. Siis olet nousuvaaka kuten minä, piirteissäsi on jopa jotain samaa kuin minulla. Nousuvaa´an ongelma on se kun ovat viehättäviä ja pitävät rakkaussuhdetta yleensä tärkeänä. Miehet lumoontuvat mutta harvasta on mihinkään. Au kaksonen? Vastapoolini. Kuuhärkä? Varmasti kaipaat pysyvää ja kotia. Kannattaisiko olla menemättä tunteella mukaan ennen aikojaan. Esim TARKISTAA karttojen yhteensopivuus. Mitä kauemmin elää sitä enemmän tulen siihen tulokseen, että ei kannata kiintyä nk väärään.

Itsellä ei tunnu suuntaan eikä toiseen, mietin rahaa eikä tunteita vaan - rahaahan ne miehetkin yleensä miettii kun nainen esim toivoo heiltä aikaa, niin menevät rahaa tekemään tms. ÄLÄ pillitä miesten perään. Älä anna kaikkeasi - kuulostaa todella nousuvaakamaiselta.

Onko sisäinen rakkaus hanskassa?

Oletko hetkeksi pysähtynyt niinkuin sanoin, kirjoittamaan ylös mitä toivot ja oletko hyväksynyt aina jotain vähemmän kuin toivot? Voisi olla toiveita pidemmästä kestosta jos olisi hetken itsekseen. Alitajuntasi voima-kirjassa on ainakin yksi harjoitus tuohon.

Voit vain kuvitella miten lähelle itse olen päästänyt exät.

Mikä ihme vialla siis.. miehissä. Aihetta on puitu paljon alkamassani keskustelussa "Nainen rakastaa mies juoksee karkuun?"
« Viimeksi muokattu: 24.05.2006 22:37:59 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2006 09:59:30 »

Kiitos jupitergril....Kyllä olen monesit kuullut että ei kannata alkaa aattelemaan ns.samaa kämppää heti ja uskomatonta en sitä ees aattele.
Huomaan että olen helposti ns,kaveri tyyppi ja minulla onkin muutamia mies ystäviä jotka ovat itse usein sen tiimoilla liikkellä,kuuntelen paljon heidän keskusteluita ja ollaan ns.kimpassa.Siintä juontuu kaivarovaisuus enusko oikeen helpolla,ja kun sitten uskon niin käy näin.
Ajatella että nainen tän ikänen pohtii moisia asioita..sekin on hassua.Tosta viisaudesta...en tiedä mutta sen olen nyt koulussa huomannut että esim opettajat on raivoissaan kun kyseenalaistan ja pidän muiden puolta otan kantaa heti jos tunne jonkuun hiljaisemman jäävän alle riman..toiuveeni ja oikeastaan elämän tapani on tasapuolisuus,toivon ihmissuhteilta luottamusta ja totuuden mukaista eloa,hauskaa ja iloisia hetkiä.vapauttavaa yhdessä oloa.En kestä epäilyä kummaltakaan suunnalta ja totisuus ja iloton ilmapiiri tappaa minuta.Asiaa on puhuttava aina silloin tällöin mutta myös hupsutella,rakastan suuria porukka määriä iloisa juhlia,iloisa menemisiä ja olemisia mutta sittern se takkatuli,merenranta.metsikkö jne......Mutta kaksosen ka vaihtelee muuteskin mielitekojaan....tarkoitiko että meissä on sun kaa samoja merkkejä ja uloinäöllistä tyyliltää samaa...mutta kiitii sulle smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 25.05.2006 11:44:52 »

Miehet, miehet... Angry

Mulla on kanssa joku ihme kirous, et kun ihastun mieheen ja yritän sit tehä asialle jotain, nii tästä miehestä tuleeki sit tosi hyvä ystävä... Se on ärsyttävää. Oon ruvennu miettii oonko liian jätkämäinen luonteeltani.....
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #4 : 25.05.2006 12:22:59 »

Suoraan sanoen just nyt on fiilikset..että ei kannata tunteilla tai mitään muutakaan kummempaa. ja valonkantajan kaa sama juttu...en toki halua ystäviä tai kavereita mollaa tai väheksyä,mutta en usko että ystävä/kaveri ja rakkaus tai seukku tai suhde yleensä on pelaava kaveri/ystävä tyypin kannsa.Ja tää taitaa kanssa olla tota jätkä tyyppiä,aina ollut ja aina kai olen,,,ikuinen punkkari ja osaan sanaiseti kirota ja haistattaa ihan satasella ja laittaa ns.taksin ja en hätkähdä sellaisessa hengailu jutussa koskaan...mutta sitten kun kolahtaa onkin toinen ääni kellossa.Luulen että mua ei osata ottaa sillai aidosti,ja kun joku huomaakin et oon sellainen ihan nortsi,sekopää joka tuntee ja haluu kosketusta ja antaa sitä kaikkea siis hellyttä onkin heillä osat sekasin ja siis lopputulos on joko kokonaan heippa ja näkemiin tai kamuja:Voi ei kun ei ois muka parempaa miettimistä...mutta siis nyt juuri en halua koko miessukua metriä lähemmäs,ja kuhan nuolen haavat ja keksin keinon unohtaa taas tän ja kenties ottaa jopa opiksi niin eiköhän se siintä.Pikkanen mailmanlopun fiilis...kapina henki ..voittekos aatella 42 vuotias nainen ja kapinallinen...hyvä jysäys,,, 2funny mutta siltä nyt just tuntuuu tickedoff tickedoff tickedoff smitten smitten Onneksi on paikka johon voi asioista asioiden nimellä kirjopittaa..en kestä asioiden kieretelyä ja kaartelua kiitos siis taas kerran teille smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 25.05.2006 12:30:13 »

remppa11, vaikutat olevan hyvä tyyppi. No anyways. Voiskohan sitä suhtautua asioihin kuten exä, että sitä pintasuhteilua? Että olis jotain, mutta koska vältän massatilaisuuksia nykyään, on vaikea törmäillä kiinnostaviin. Hänellä on ainakin vankka suojapanssari ja joka nainen saa hakata tiensä sen läpi, jos viittii. Veikkaisin että nousuvaaka ei pysty tohon koska on avoimempi ja niin edelleen. Jos mies voi olla onnellinen yksin, niin sitten nainenkin.. heh.. öö.. kuivaa..

Ole ilman tarpeeksi kauan.. minua edesauttaa kun kukaan ei kiinnosta ei sitten vaan..  Tongue
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #6 : 25.05.2006 21:27:41 »

hyvä idea olla kiinnostumatta  :Smiley...mutta kun en saa ajtuksia pois tästä helketin hepusta Huh.olen koettan työntää sen kauemmas...ainakin sata kertaa olen saanut päivä mittaa toitottaa itselleni, ei kiitos muistoja kuvia hänestä.Ihme paikoissa, yx kax putkahtaa tunne rauhaton olo kuin jotain jännää ois tapahtumassa Shocked.voisi kuvitella jos haluisi että on jokin sisäinen ääni joka kolkuttelee ja tuo tahallaan hänet mieleen idiot2....siis tosiaan alan nunnaksi angel,,,aattella miten ihanaa ja seesteistä,,,kirkko päivinä kun pappi käy kylässä sulkeudun viinkellariin,ja en tuu esiin ennekun saarna on loppu...pikku hiprakassa tieteskii Cheesy Cheesy
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #7 : 25.05.2006 21:43:00 »

...siis tosiaan alan nunnaksi angel,,,aattella miten ihanaa ja seesteistä,,,kirkko päivinä kun pappi käy kylässä sulkeudun viinkellariin,ja en tuu esiin ennekun saarna on loppu...pikku hiprakassa tieteskii Cheesy Cheesy

Heh, remppa oot mainio.. Grin Mä oon viimeset puol vuotta sanonu kaikille miehille kenen kanssa juttu mennyt pilalle et mä muutan Siperiaan ja perustan nunnaluostarin... Siinä vaiheessa puheliaimmatkin miehet on yleensä aika hiljaa!

Eiköhän se unelmamies köröttele elämäämme valkealla ratsulla joku kaunis päivä, jos ei nyt ihan hevosella niin ladalla ainakin. Wink Kyllä se tulee! Mä olen oikeastaan valmis pettymään vielä vaikka sata kertaa, kun tiedän että joskus kyllä vielä ihan oikeesti kolahtaa. Pikku naarmut vaan karaisee! Wink Ärsyttävää kun pitää olla joskus niin yltiöpositiivinen ihminen... Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: