Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua karttani JODin tulkinnassa..?  (Luettu 9061 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maijuuk
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 05.02.2015 19:12:30 »

Osaisiko joku auttaa meikäläistä karttani JODin tulkinnassa, jolla löytyy yhtään enempää taitoa kuin itselläni, joka olen hyvin vasta-alkaja, mutta kovasti yritän lukemalla perehtyä yksi asia kerrallaan.. Yodin siis muodostaa kaksi keskenään sekstiilissä olevaa planeettaa (NEPTUNUS ja PLUTO) ja niihin kvinkunssissa oleva planeetta (CHIRON) joka on siis se kasvun paikka, johon sormikin osoittaa?
Näkeekö kukaan tuossa mitään apunani, jotenkin koen itselleni tämän kauhean tärkeäksi ja ajankohtaiseksi selvittää.. tai osoaisiko joku ohjata keneltä kannattaisi kysyä?
tallennettu
jiallana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2015 14:56:42 »

Heipsan!
Olen ikävä kyllä varsin vasta-alkaja itsekin, vaan voin kertoa miten itse olen lähtenyt noita kuvioita pähkäilemään omalla kartallani ja kokenut, että joitain oivalluksiakin on tullut...
Eli noiden planeettojen lisäksi perehdy niiden huoneiden merkityksiin, joissa ne ovat. Sitten katsot, että missä merkissä ne on, osoittava sormi oli kaksoseen ja "osoittajina" skorpioni + kauris. Itse olen päätynyt siihen, että siitä kaikesta pitää pyrkiä tekemään sellainen kokonaisuus ja voin toki nyt kokeilla heittää jotain tuosta (MUISTA, ETTÄ TÄMÄ ON IHAN PELKKÄÄ INTUITIOTA, EN LAISIN OLE KOULUTETTU ASTROLOGI TMS.) Eli älä ota seuraavaa minään totuutena, enemmänkin yhtenä ajatuksena.
Pluto- skorpioni - arvomaailma
Neptunus- kauris- vuorovaikutus
Chiron- kaksoset - totuus
2. ja 3. huoneesta 9. huoneeseen: härkä - kaksoset -> jousimies/ Venus - Merkurius -> Jupiter
Mä uskon siihen, että tavalla tai toisella me ihmiset yritetään kehittää ja auttaa itseämme, toisiamme, tätä maailmaa "eteenpäin", sitä viitekehystä vasten tuo sun kuvio: vahvan tunne-elämän mukanaan tuomat elämän haasteet tulevat muokkaamaan ja vahvistamaan omaa arvomaailmaasi. Ilmaise päämäärätietoisesti ja rohkeasti omaa sisäistä tietoasi, anna sen elää ja muotoutua. Näillä eväillä pystyt kohtaamaan muita niin, että autat itseäsi, muita ja maailmankaikkeutta eteenpäin, pystyt sopeutumaan muuttuviin elämäntilanteisiin ja sitä kautta koet itsesi onnelliseksi.
Sellainen yksi tulkinta. Tämä ei sitten ole keittiöastrologiaa, ehkei edes kellariastrologiaa, mutta jonkin tuollaisen tulkitsemiskuvion kautta olen pyrkinyt ymmärtämään omaa karttaani. Pilko palasiin, muodosta kokonaisuus.  Smiley

tallennettu

Elämä on.
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.2018 19:17:08 »

Lainaus
Osaisiko joku auttaa meikäläistä karttani JODin tulkinnassa, jolla löytyy yhtään enempää taitoa kuin itselläni, joka olen hyvin vasta-alkaja, mutta kovasti yritän lukemalla perehtyä yksi asia kerrallaan.. Yodin siis muodostaa kaksi keskenään sekstiilissä olevaa planeettaa (NEPTUNUS ja PLUTO) ja niihin kvinkunssissa oleva planeetta (CHIRON) joka on siis se kasvun paikka, johon sormikin osoittaa?
Näkeekö kukaan tuossa mitään apunani, jotenkin koen itselleni tämän kauhean tärkeäksi ja ajankohtaiseksi selvittää.. tai osoaisiko joku ohjata keneltä kannattaisi kysyä?
Samaa kysyisin itsekin.
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: