Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolleita mustia lintuja yms Auttakaa :( !  (Luettu 3520 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
jaanasa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.02.2015 09:26:46 »

Kauheesti en unestani muista, mutta mitä mieleeni jäi:
Hiuksistani irtosi sellasia "tiukkoja" oransseja n 5cm suortuvia missä oli valkoiset päät ja ne vaikutti siltä kuin olisivat muuttuneet joksikin eläväksi.
Ikkunasta katselin pihamaalle, siellä oli kuolleita/kituvia mustia lintuja ja meidän koira kuolleena. Varis nokki sen silmää...
Miten ihminen voi nähdä näin idiootteja unia ?? Ja mitä tällanen voi tarkottaa vai tarkottaako mitään ?
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2015 10:48:58 »

Hiusten irtoaminen voi viitata stressiin. Mutta koska hiusten päissä oli joatin elävää, voisi ajatella stressin tuovan uutta elämää tilateeseen.

Mustat kuolleet linnut voivat olla kuolleita pelkoja. Mikäli kerroit unesi kronologisesti, voisi ajatella, että se uusi elämä (hiusten latvat) tappaa pelkoja.

Oletko huolissasi koiranne terveydestä? Voisiko koiralla olla jotain alkavaa näköongelmaa?
tallennettu
jaanasa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 07.02.2015 11:18:52 »

itseasiassa olen tällä hetkellä masennuksen vuoksi sairaslomalla... ei lääkitystä mikä voisi unia aiheuttaa.
Masennuksen aiheuttaja (asiat/henkilöt) tiedossa, mutta sitä en ala tässä kauheasti avaamaan.
Sen verran voin kertoa että lähin verisukulainen jonka kanssa on ollut jo kauan välit poikki, aiheutti tavallaan harmaita hiuksia
ja varmisti asian että oikein olen tehnyt välit katkaistuani, mutta tavallaan hän teki minulle palveluksen josta SAATTAA vielä
ajan kuluessa seurata vain hyviä asioita. <- ottakaa tuosta nyt selvää  idiot2  Grin
Koira on pian 9v ja lonkkavaivainen joten tavallaan olen siitäKIN huolissani.
Muistikuvani mukaan noita suortuvia näin alussa ja välillä mutta uni loppui tuohon koiran silmän nokkimiseen.
Koiran vieressä maassa oli niitä kuolleita ja räpiköiviä mustia lintuja ja ainoastaan tuo mikä nokki vaikutti "normaalilta"
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: