Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä olette/osaisiko joku kertoa yhteen sopivuudesta  (Luettu 4482 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaj73
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 09.02.2015 02:58:47 »

olen uusi täällä mutta erittäin kiinnostunut astrologiasta, mitä mieltä olette minun ja naisen joka löysi minut numerologiasta ja syntymäkartoista. Minä Kaj s.06.11.1973 klo 00.28 kumppani Noora s.06.11.1980 klo 08.20 .. aika ihmeelliset nuo numerot ,,olisin erittäin kiitollinen jos saisi jotain kommenttia  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.02.2015 09:11:39 »

Tee synastriakartta vaikkapa täällä, tallenna se koneellesi ja liitä tänne. Tiedoista puuttuu syntymäpaikat.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kaj73
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 09.02.2015 09:51:16 »

Syntymäpaikat Kaj:Helsinki, Noora:Raahe

Toivottavasti tuo liite aukeaa , tuommoinen tuli Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.02.2015 12:58:37 »

Saman syntymäpäivän lisäksi teillä molemmilla näyttää olevan peräytyvä Merkurius Skorpionissa. Noora on lisäksi nouseva Skorpioni ja Aurinko osuu 1. huoneeseen. Luonnollisesti sinun Aurinkosi osuu hänen 1. huoneeseensa ja hänen Aurinkonsa sinun 3. huoneeseesi.

Minulla tuli synastriasta mieleen, että tämän suhteen onnistumisessa on kommunikaatio avainasemassa. Ehkä karttojenne samankaltaisuus voi tuudittaa teidät sellaiseen ajatukseen, että sanoja ei tarvita ja että ymmärrätte toisianne suorastaan telepaattisesti, mutta välillä on sanottava suoraan, mitä on mielen päällä. Te olette Skorpioneja, joiden yksi yleisimmistä luonteenpiirteistä on henkilökohtaisten asioiden pitäminen omana tietona. Tämä taas voi johtaa tilanteeseen, jossa puhumisen sijaan leikitään arvausleikkejä. Teillä on molemmin päin Kuun ja Marsin haasteaspektit, jotka ovat omiaan aiheuttamaan känkkäränkkäpäiviä - osaatte ärsyttääkin toisianne ja koko suhteeseen voi tulla helposti kilpailuasetelma, jossa on vain voittajia ja häviäjiä.

Teillä on myös molemmin päin Venusten ja Saturnusten neliöt. Tämä voi olla suhteen pitkäikäisyyden kannalta hyväkin asia, mutta helposti ne myös etäännyttävät kumppaneita ja viilentävät tunteita. On myös mahdollista, että jos toisen rakkaudesta ei saa koko ajan todisteita, niin kumpikin vaipuu siihen uskoon, että "ei tuo kuitenkaan minusta välitä". Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että rakkaudettomuus on jonkinlainen peruskokemus jo lapsuudesta, nuoruudesta tai aiemmista seurustelusuhteista.

Minulla on ollut tapana sanoa, että vain itseään hyvänä tyyppinä pitävä ihminen voi viihtyä hyvin samanlaisen ihmisen kanssa. Vaikka samanlaisuus tuo yhteisymmärrystä ja samanlaisia mielenkiinnon kohteita, niin yleensä ne kätketyt puolet, kipukohdat ja pelot voivat olla myös samanlaisia, eikä niiden kanssa olekaan niin helppo sitten elää.

Kyllä tämä voi onnistua, vaikka en aivan klassisimpia ja harmonisimpia kuvioita synastriassa nähnytkään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kaj73
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 09.02.2015 16:40:54 »

Tuhannet kiitokset että näit vaivaa ja aikaa kirjoittaa yhteen sopivuudestamme Lilli Smiley olen ajatellut tilata meistä sen koko tulkinnan.
Sekä alkaa perehtymään astrologiaan paremmin, ne hyvät asiat meistä jo tiedänkin ja Noora myös ja niitä tulee joka päivä lisää Smiley , mutta noihin "haasteisiin" pitääkin kiinnittää erityiseti huomiota , suurin osa nuista oli niitä mistä olemme jo puhuneetkin Smiley puhumisestamme päivittäin ei tule loppua Cheesy oli aihe mikä hyvänsä eikä hellyyden osoituksista Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: