No tunnejuttuja voi tietysti ilmamerkin olla vaikea käsitellä. Tosin pelkästä Aurinkomerkistä ei voi päätellä vielä paljoakaan. Mutta ehkä se on hänelle niin suuri tunneryöppy käsitellä aihetta ja sitten menee myös niistä peloista lukkoon. Tuo antaisi viitteitä kyllä rakkaudestakin. Mutta niin se vaan on, että jos asioita ei käsittele niin sitten ne pysyvät piilossa alitajunnassa. Ja pidemmän päälle sellainen elämä ei ole kovin nautinnollista. Olisi ehkä hyvä selventää hänelle lempeästi miksi tarvitset jotain selkoa asiaan, juuri tästä syystä. Vapautuu samalla monia muitakin asioita/energiaa, kun ei ole epäilystä taustalla.
Tuo vika lause oli aika hassu.
Voiko se olla toiseksi paras vaihtoehto, jos hän ei pelkää sitoutumista tai tunteiden käsittelyä kuten tämä? Kerran haluat sitoutumista etkä vaiheilua ja päättämättömyyttä. Varmasti kyllä erilainen, mutta mitä luultavammin tällä saralla parempi vaihtoehto.
Itse ainakin odotan aina vain parempaa kaikilla elämän alueilla. Nämä "tarkoitettu suhde" jutut voivat olla vähän petollisia. Sielu ja ihminen on kuitenkin täällä kokemassa eri asioita, jolloin jokainen ihmistapaaminen on tarkoitettu siihen hetkeen sopivaksi. Ne opit voivat olla jotain aivan muuta kuin ihminen sillä hetkellä keksii kapealla mielellään.
Tässä muun muassa opit kysymään apua tuntemattomilta, sekä päättämään mitä haluat elämältä ja tyydytkö siihen, mitä hän sinulle suostuu jakamaan vai vaaditko sen mitä luultavimmin tarvitset. Ja ehkä joudut tunnustamaan rakkautesi häntä kohtaan, ilman suoraa vastausta takaisin, mikä voi olla vaikea kokemus. Tosiaan, jos ei kelpaa niin itse ainakin ajattelen, että seuraava on vielä "parempi" eli siis "tarkoitettu" tämän opin sisäistämisen jälkeen jne. Ja ihmisen on siis vaikea tietää itse aina mikä on "parempi", siksi on luotettava sisäiseen ohjaukseen + ulkoisiin tapahtumiin. Mutta keskustelkaahan rauhassa suhteenne, tunteenne ja unelmanne läpi niin eiköhän asiat selkene.