Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Matteus 4 ja syöpä  (Luettu 9639 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 20.02.2015 09:57:20 »

Löydä ultimaattinen syöpäterapia Matteus 4:stä:

http://tinyurl.com/mcn5tah

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt.+4%3A1&rnd=1424387421657

BTW, Ekle on tainnut mainita tuohon liittyvän olennaisen seikan useasti tällä foorumilla...
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 10:05:01 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 20.02.2015 10:09:02 »

En edelleenkään katso videoita netistä eli ensimmäinen linkki ei sano mitään ja toinen on jotain raamatunlauseita joita ei todellakaan innosta lukea läpi siinä toivossa, että niistä selviäisi mistä on kyse.

Voitko vaikka kopsata jälkimmäisestä jonkun olennaisen osion siitä mikä on kyseessä oleva 'syöpäterapia' niin sitä voi sitten kommentoidakin. Tai kerro ihan itse mistä on kyse.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2015 10:12:20 »

En edelleenkään katso videoita netistä eli ensimmäinen linkki ei sano mitään ja toinen on jotain raamatunlauseita joita ei todellakaan innosta lukea läpi siinä toivossa, että niistä selviäisi mistä on kyse.

Voitko vaikka kopsata jälkimmäisestä jonkun olennaisen osion siitä mikä on kyseessä oleva 'syöpäterapia' niin sitä voi sitten kommentoidakin. Tai kerro ihan itse mistä on kyse.

(Lisäys) Matteuksen ko. jaetta ei suoraan mainittane tuossa videossa, mutta lienee lähes ilmiselvää
mikä "proseduuri" on kyseessä...

1 Sitten Henki vei Jeesuksen autiomaahan Paholaisen kiusattavaksi. [Mark. 1:12,13; Luuk. 4:1-13 : Matt. 26:36-46; Luuk. 22:28; Joh. 12:27; Hepr. 2:18, Hepr. 4:15, Hepr. 5:8]
2 Kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, hänen vihdoin tuli nälkä. [2. Moos. 34:28]
3 Silloin kiusaaja tuli hänen luokseen ja sanoi hänelle: "Jos kerran olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi." [Matt. 27:40]
4 Mutta Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.'" [5. Moos. 8:3+; Viis. 16:26]
5 Sitten Paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.
6 Hän sanoi Jeesukselle: "Jos kerran olet Jumalan Poika, niin heittäydy alas. Onhan kirjoitettu: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn. He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.'" [Ps. 91:11,12+]
7 Jeesus vastasi hänelle: "On myös kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi.'" [5. Moos. 6:16+]
8 Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston
9 ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."
10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'" [Matt. 16:23 | 5. Moos. 6:13, 5. Moos. 10:20]
11 Silloin Paholainen jätti Jeesuksen rauhaan, ja hänen luokseen tuli enkeleitä, jotka palvelivat häntä. [Matt. 26:53; Luuk. 22:43; Hepr. 1:14]
Jeesus siirtyy Galileaan

12 Kun Jeesus sai kuulla, että Johannes oli vangittu, hän siirtyi Galileaan. [Mark. 1:14,15; Luuk. 4:14,15 : Matt. 11:2, Matt. 14:3; Luuk. 3:20; Joh. 3:24]
13 Nasaretiin hän ei enää jäänyt, vaan hän asettui Kapernaumiin, joka on järven rannalla Sebulonin ja Naftalin heimojen alueella. [Matt. 8:5, Matt. 11:23, Matt. 17:24; Mark. 1:21, Mark. 2:1, Mark. 9:33; Luuk. 4:23; Joh. 2:12, Joh. 4:46, Joh. 6:17]
14 Näin tapahtui, jotta toteutuisi profeetta Jesajan sana:
15 -- Sebulonin maa ja Naftalin maa, Meren tie, Jordanin takainen maa ja muukalaisten Galilea -- [Jes. 8:23, Jes. 9:1+; Luuk. 1:79]
16 kansa, joka asui pimeydessä, näki suuren valon. Niille, jotka asuivat kuoleman varjon maassa, loisti kirkkaus.
17 Tästä lähtien Jeesus julisti: "Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!" [Matt. 3:2+]
Ensimmäiset opetuslapset

18 Kun Jeesus kulki Galileanjärven rantaa, hän näki kaksi veljestä, Simonin, toiselta nimeltä Pietarin, ja hänen veljensä Andreaksen. He olivat heittelemässä verkkoa järveen, sillä he olivat kalastajia. [Mark. 1:16-20; Luuk. 5:1-11 : Joh. 1:35-42]
19 Jeesus sanoi heille: "Lähtekää minun mukaani. Minä teen teistä ihmisten kalastajia." [Matt. 13:47]
20 He jättivät heti verkkonsa ja lähtivät seuraamaan Jeesusta. [Matt. 19:27]
21 Sieltä jonkin matkaa kuljettuaan Jeesus näki toiset kaksi veljestä, Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen, Sebedeuksen pojat. He olivat veneessä isänsä Sebedeuksen kanssa verkkojaan selvittelemässä. Jeesus kutsui heidätkin.
22 He jättivät heti veneen ja isänsä ja lähtivät seuraamaan Jeesusta.
Jeesuksen maine leviää

23 Jeesus kulki sitten joka puolella Galileaa. Hän opetti seudun synagogissa, julisti ilosanomaa Jumalan valtakunnasta ja paransi kaikki ihmisten taudit ja vaivat. [Mark. 1:39; Luuk. 4:44 : Matt. 9:35; Mark. 3:10; Luuk. 6:18,19]
24 Hänen maineensa levisi sieltä koko Syyriaan. Hänen luokseen tuotiin kaikki erilaisista taudeista kärsivät ihmiset -- niin pahojen henkien vaivaamat kuin kuunvaihetautiset* ja halvaantuneetkin -- ja hän paransi heidät. [Kuunvaihetaudiksi sanottiin sairautta, joka ilmeni kouristus- ja kaatumakohtauksina. Kohtausten uskottiin liittyvän kuun vaiheisiin.]
25 Hänen perässään kulki suuri joukko ihmisiä. Heitä oli lähtenyt Galileasta ja Dekapoliin alueelta, Jerusalemista ja Juudeasta sekä Jordanin toiselta puolen. [Mark. 3:7,8; Luuk. 6:17]
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 10:29:38 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.02.2015 10:28:21 »

Onko jokainen noista jakeista oikeasti olennainen?   Shocked

(Kävin yläasteen loppuun saakka uskonnontunnit vapaaehtoisesti vaikka olen kirkkoon kuulumaton ja kiitettäviä vetelin koko kouluajan uskonnosta. Ei vaan enää voisi vähempää kiinnostaa lukea tuota itselle täysin epärelevanttia jaadajaadaa jaekaupalla, kun olisit voinut sanoa yhdellä lauseella vaikka olennaisimman jakeen numeron, tai kertoa omin sanoin mistä on kyse...)

Voisitko ystävällisesti ihan selväkielisesti itse kertoa mikä tuossa on syöpähoitoa? Paasto?
(paasto on huono idea, ketogeeninen ruokavalio rasittaisi vähemmän muutenkin rasitettua kroppaa...)

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 20.02.2015 10:42:07 »

Onko jokainen noista jakeista oikeasti olennainen?   Shocked

(Kävin yläasteen loppuun saakka uskonnontunnit vapaaehtoisesti vaikka olen kirkkoon kuulumaton ja kiitettäviä vetelin koko kouluajan uskonnosta. Ei vaan enää voisi vähempää kiinnostaa lukea tuota itselle täysin epärelevanttia jaadajaadaa jaekaupalla, kun olisit voinut sanoa yhdellä lauseella vaikka olennaisimman jakeen numeron, tai kertoa omin sanoin mistä on kyse...)

Voisitko ystävällisesti ihan selväkielisesti itse kertoa mikä tuossa on syöpähoitoa? Paasto?
(paasto on huono idea, ketogeeninen ruokavalio rasittaisi vähemmän muutenkin rasitettua kroppaa...)

En tiedä, kun sitä ei suoraan mainita tuossa videossa, ainakaan siinä osassa, jonka jaksoin katsella.
 En viitsi ryhtyä selittämään, jos et itse jostain syystä "kykene" katsomaan videota. Terapian olennainen
vaikutusmekanismi mainitaan kuitenkin videon alkupuolella.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 20.02.2015 10:44:06 »

En kykene koska koneessa ei ole ÄÄNIÄ! Mitä minä teen mykkävideolla, häh?! Angry

Jos et halua itse sanoa mikä noissa jakeissa on syöpähoitoa, eli mitä tarkoitat, niin sitten on mahdotonta kommentoida asiaa. Ihmetyttää tuollainen meininki, kun asia vaatisi sinulta vain yhden ainoan lauseen kirjoittamisen tms.  Shocked

Itse kuitenkin olet myöntänyt tiristäväsi minulta tietoja ihan vain sen vuoksi että huonon näkösi vuoksi et jaksa itse etsiskellä netistä asioita. Onko yhden lauseen kirjoittaminen siitä mitä tarkoitat todellakin liikaa, ottaen huomioon että itse olet valmis vaivaamaan toisia tietoa saadaksesi?

Alkaa menemään samanlaiseksi kuin joidenkin kavereiden kanssa, jotka alkavat olla entisiä kavereita sen vuoksi että eivät suostu kommunikoimaan kuin Facebookin kautta. Onko sinunkin kanssasi mahdotonta kommunikoida, ellei käytä konetta jolla on äänikortti tai mene erikseen kirjaston koneelle omien kuulokkeiden kanssa voidakseen katsoa vaatimasi videon?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 10:59:49 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 20.02.2015 11:31:33 »

En kykene koska koneessa ei ole ÄÄNIÄ! Mitä minä teen mykkävideolla, häh?! Angry

Jos et halua itse sanoa mikä noissa jakeissa on syöpähoitoa, eli mitä tarkoitat, niin sitten on mahdotonta kommentoida asiaa. Ihmetyttää tuollainen meininki, kun asia vaatisi sinulta vain yhden ainoan lauseen kirjoittamisen tms.  Shocked

Eikö se nyt mene jakeluun, että minä en sitä tiedä, kun sitä ei suoraan videossa mainita!?

Mielestäni se voi liittyä kuitenkin siihen, mitä olet tälläkin foorumilla itse usein tuonut esille.
Kummallista, ettet osaa kiinnittää siihen huomiota.

Ei luulisi sinua "saastuttavan", jos kertaalleen luet tuon tekstin läpi.

En mainitse sitä, koska en halua levittää mahdollisesti virheellistä tietoa...

(Lisäys) Jos kyseessä on jae, mihin itse kiinnitin huomioni, täytyy todeta
että on kyllä ns. itun kaukaa haettu!

:Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 11:41:36 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 20.02.2015 11:50:29 »

Unohdin mainita, että video on tekstitetty enkuksi!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.02.2015 12:39:56 »

Eikö se nyt mene jakeluun, että minä en sitä tiedä, kun sitä ei suoraan videossa mainita!?

Mielestäni se voi liittyä kuitenkin siihen, mitä olet tälläkin foorumilla itse usein tuonut esille.
Kummallista, ettet osaa kiinnittää siihen huomiota.

Ei luulisi sinua "saastuttavan", jos kertaalleen luet tuon tekstin läpi.

En mainitse sitä, koska en halua levittää mahdollisesti virheellistä tietoa...

Minä luin tuon tekstin läpi enkä löytänyt siitä mitään minkään sairauden hoitoon liittyvää paitsi tämän:
24 Hänen maineensa levisi sieltä koko Syyriaan. Hänen luokseen tuotiin kaikki erilaisista taudeista kärsivät ihmiset -- niin pahojen henkien vaivaamat kuin kuunvaihetautiset* ja halvaantuneetkin -- ja hän paransi heidät.

Ja tuossa ei puututa millään tavoin nimenomaan syövän hoitoon.

Ja sinä et näemmä löytänyt mitään syövän hoitoon liittyvää siitä videosta, eli Matteus 4:stä ei siis meidän kummankaan mielestä löydy mitään syövän hoitoon liittyvää.

Koko ketju ja otsikko on siis turha, jos kumpikaan emme löydä mitään syövän hoitoon liittyvää niin tekstistä kuin videostakaan.  Grin
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 12:42:08 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 20.02.2015 12:48:23 »

Ehkä asia voi myös liittyä siihen, että raamatun tieto- ja fakta-arvo on meikäläiselle suht sama kuin Hanhiemon Satuaarteen.

Paras keino välttää syöpä ennalta:
Rajoita hiilihydraattimääriä - kaikki hiilihdyraatti on kropan kannalta sokeria ja syöpä tarvitsee sitä kasvaakseen.
Vältä omega6-rasvahappojen liikasaantia, eli ennen kaikkea kasviöljyjä ja soijalla/viljalla syötettyjen eläinten lihaa.
Jos syöpä sitten iskee:
Ryhdy ketogeeniselle ruokavaliolle, sillä kun sokeria ei ole tarjolla, syöpä kuolee nälkään. Paastossakin pääsee ketoosiin, mutta niin pääsee myös ilman, mikä on parempi vaihtoehto sairaalle ihmiselle, kun sille keholle kuitenkin täytyy antaa ravintoaineita jotta se jaksaa taistella syöpää vastaan ja parantua.

Ei minulla syöpään tämän kummempaa sanottavaa ole noin ylipäätään. Noin teen itse, eli vältän syöpäöljyjä ja sokeria ja jos nyt ikinä syöpä iskisi, niin ketogeeniselle ruokavaliolle ryhtyisin välittömästi.
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 20.02.2015 12:52:19 »

Ja sinä et näemmä löytänyt mitään syövän hoitoon liittyvää siitä videosta, eli Matteus 4:stä ei siis meidän kummankaan mielestä löydy mitään syövän hoitoon liittyvää.

Koko ketju ja otsikko on siis turha, jos kumpikaan emme löydä mitään syövän hoitoon liittyvää niin tekstistä kuin videostakaan.  Grin

No ei tätä nyt ollut tarkoitettu körttiläisen vakavasti otettavaksi.

Minusta ainoa pätkä, joka voisi liittyä syövän hoitoon on tämä:

"On kirjoitettu: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä,*

Eikös hiilareitten välttäminen aiheuta ongelmia syöpäsoluille, vai olenko aivan metsässä?

:Smiley    Wink  

(Lisäys) Yllä sen tuotkin jälleen kerran näemmä esille...

* Jesse viittaa näköjään tähän tooran (Mooseksen kirjain) jakeeseen:

3 Tehdäkseen teidät nöyriksi hän piti teitä nälässä ja ruokki teitä sitten mannalla, jota ette olleet ennen maistaneet, eivät myöskään teidän isänne. Hän halusi osoittaa teille, ettei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan kaikesta mitä Herra sanoo.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 13:02:19 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 20.02.2015 12:57:40 »

Okei, siis sanaleikistä oli kyse ja tämä olisi kuulunut huumoriketjuun, eikä suinkaan vaihtoehtohoidot alueelle.

Ihminen ei elä leivästä ollenkaan minun mielestäni, vaan pikemminkin kuolee hitaasti leivänsyönnin seurauksiin...
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 20.02.2015 13:06:57 »

Okei, siis sanaleikistä oli kyse ja tämä olisi kuulunut huumoriketjuun, eikä suinkaan vaihtoehtohoidot alueelle.

Ihminen ei elä leivästä ollenkaan minun mielestäni, vaan pikemminkin kuolee hitaasti leivänsyönnin seurauksiin...

Nuo arvostetut tutkijat näyttävät olevan sitä mieltä, että Pyhään Raamattuun on "koodattu"
monenkirjavia hoitoja; ne täytyy vain osata kaivaa esille sieltä.

Eikös vaihtoehtohoitojen piiriin mahdu miltei mitä vain, josta valtaosa lienee tieteellisesti toteen näyttämätöntä?

Wink
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.02.2015 13:18:06 »

Noniin, koko hoitohan paljastui sitten huijaukseksi ihan heti ensimmäisellä googlatulla linkilä. Se löytyi tällaisella haulla:
"www.healthrevelations.net debunked"

Ja tämmöinen sivusto löytyi:
http://irregulartimes.com/2014/02/15/what-is-the-matthew-4-protocol-and-can-it-cure-cancer-fact-check/

Ja tämä:
http://irregulartimes.com/2014/03/09/what-connects-the-matthew-4-cancer-protocol-to-dr-mark-stengler/

Sekä tämmöinen:
http://www.skepticink.com/dangeroustalk/2014/01/27/bible-cured-cancer/

Ja vielä:
http://iamchristianiamanatheist.blogspot.fi/2014/02/idiot-of-week-dr-mark-stengler-and.html

Ote tuosta ylläolevasta, tämä sanoo kaiken tarvittavan:
Lainaus
The original video I watched was all about a spell/verse in the New Testament, Matthew 4 to be precise, which can cure Cancer. These guys make bold claims like that this work has also been verified by independent research from the University of Southern California, Mt. Sinai Medical Center in Chicago, and University of South Florida. Funny enough, I have found no information regarding these Universities involvement in treating cancer. I have found no information of the press releases in the major scientific journals claiming the cure of cancer. Why, you may ask. Because these people are quacks who should be put in jail for misinformation.

All you need to do to get this amazing Cancer treatment that is being suppressed by the government and scientists is buy the book, buy the medicine, believe in what is written in the Bible and buy the other necessities from Dr Stenglers organization

Ja tämä herra Stengler löytyy myös puoskareista varoittavalta sivustolta:
http://www.quackwatch.org/04ConsumerEducation/nonrecperiodicals.html

'Arvostettuihin tutkijoihin' viittaaminen on yleensä hälytysmerkki, varsinkin Raamatun yhteydessä...
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 13:25:44 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: