Kyllä mä sut, Tiigris, muistan edelleen - tervetuloa takaisin
En kyllä itsekään ole ollut aktiivinen foorumisti, enempi olen keskittynyt foorumin ulkopuoliseen astroiluun ja tutkimiseen.
Täällä myös yksi Nousu-Kauris. Olen perheessämme varsin pitkä, 170cm (isä 174cm, äiti 161cm, sisko 165cm), tosin kropaltani enempi roteva/lihaksikas (en siis ylipainoinen) kuin hoikka ja hentorakenteinen. Eikä ole kotkannenää, perussuomalainen pottunokka hyppyrillä
Että se niistä ulkonäköseikoista, kyllä mun ulkonäkögeenit selittää ehkä enempi vahva Jousimies-painotus.
Mitä nyt olen itsestäni kuullut muilta, niin monet ovat sanoneet antamastani ensivaikutelmasta, että olen vaikeasti lähestyttävä. Yksi työkaverini sanoi, että keskityn töissä pääasiallisesti työasioihin ja hoidan oman osuuteni hommista. Kaveruussuhteet ja kahvipöydän juorukerhot ovat sitten toissijaisia asioita. Hyviä havaintoja, en voi muuta sanoa
Sellainen tietynlainen pidättyneisyys on aina ollut osa persoonaani, pidän tärkeimmät asiat tarkasti omana tietonani. Isoissa päätöksissä ennakoin ja punnitsen mahdolliset hyödyt/riskit tarkkaan ennen kuin teen siirtoni. Kaipaan paljon omaa aikaa, vieraassa porukassa oleilu on vaivaannuttavaa (joskin tuttujen seurassa olen yleensä suunapäänä ja se porukan pelle
), pinnalliset, tyhjät keskustelunaiheet eivät hirveästi kiinnosta.
Ja mitä tulee siihen Kauriiden kuuluisaan työnarkomaatiuteen - khyyyllä, olen työnarkki!
Teen töissä usein lisätöitä, sekä omasta tahdosta että esimiehen pyynnöstä. Murehdin jatkuvasti perusturvallisuutta, ja maailmalta kantautuvat talousuutiset saavat vahvan vastaanoton, joko hyvässä tai pahassa. Ja jos töissä ahkeroin, niin myös vapaa-ajalla täytyy olla aina joku projekti meneillään (vaikka sitten makuuhuoneen uudelleensisustus tai kasvihuoneprojekti). En pidä lomista, koska päämäärätön oleilu on tylsää!
Huono piirre on haalia aina liikaa vastuuta tai tekemistä - monesti kysytään, että voinko hoitaa sen-ja-sen asian, koska "sä kuitenkin osaat/haluat". Enkä osaa kieltäytyä mistään tarjotusta mahdollisuudesta! Mutta kaikki luvatut asiat hoidan aina säntillisesti luvattuun päivään mennessä ja vimpan päälle, puolitiehen en jätä mitään, vaikka stressiä tuppaa säännöllisesti puskemaan
Mutta, jos muuten tulee ahkeroitua liikaakin, niin kodinhoito yleensä on aika toissijainen juttu - kotona vain levätään, jotta jaksaa tarttua uuteen työ-/harrastusprojektiin, siivousrättiä en pahemmin heiluttele... :
Aika tyypillistä muuten, että perheissä tietyt merkit ja planeetta-aspektit kiertävät sukupolvelta toiselle.
Meidän perheessä äidin Aurinko-merkki (
) on periytynyt tyttärien Kuu-merkiksi - mä ja siskoni molemmat olemme
... Jännää! Muuten en ole vilkaissut, mitä on periytynyt äidin/isän kartalta tyttären kartalle... :