Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmu ja vertex päällekkäin  (Luettu 6736 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« : 19.03.2015 16:47:19 »

Hei!

Mitähän tämä tarkoittaa, huomasin juuri, että minulla on kuunsolmuakseli vertexakselin  kanssa päällekäin 9 * vaaka? Karmallista? Opinläksyjä?Huh Mitä, mitä

Tähtisiipi Cheesy
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #1 : 19.03.2015 19:06:34 »

Astrologian taian sivuilta löytyi tälläinen "Vertaan mielessäni Vertexiä mielelläni Kuunsolmujen akseliin, sillä kumpaankin akseliin liittyy kohtalonomaisuutta. Kohtalolla en tarkoita tässä mitään pahamaineista vaan ennemmin suuntaa, omalle tielle osuvia asioita, tapahtumia ja ihmisiä."
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #2 : 19.03.2015 19:18:00 »


Ja lisää samasta lähteestä"Kuunsolmu voi viitata vieläkin selkeämmin oman elämäntehtävän kirkastumiseen, vaikka siis paluukartan Kuunsolmu olisikin tavallaan vain transiittina liikkuva Kuunsolmun akseli eikä lähelläkään oman Kuunsolmun linjaa – akselille tullessaan se voisi kuitenkin aktivoida Kuunsolmuun liittyvän idean."

Siis etsivä löytää  Grin Cheesy
tallennettu
sarala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 18.01.2016 16:07:58 »

Mulla on parin asteen päässä toisistaan nämä, samassa merkissä ja huoneessa keskenään. Lisäksi Onnenpiste on tarkassa yhtymässä Vertexiin. Aika vähän olen tästä tietoa löytänyt, aihe kyllä kiinnostaisi, varsinkin kun kumppanini Aurinko on yhtymässä tähän mun ryppääseen. Eiköhän tällä jonkinlainen vaikutus ainakin ole..
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #4 : 23.02.2016 20:59:03 »

Niin no ainakin tuo Vertex (ja Anti-Vertex) on henkilökohtaisempi tekijä kartalla kuin kuunsolmut. Vertexin paikka vaihtuu syntymäkartalla minuuttien kuluessa samoin kuin AC:n ja MC:n. Molempia leimaa kuitenkin tietty kohtalonomaisuus. Erään tulkinnan mukaan kuun laskusolmu edustaa kartalla jo opittuja taitoja, jotka hallitsemme ikään kuin vaistonvaraisesti. Ei siis tarvitse nähdä paljoa vaivaa näiden taitojen eteen ja tällöin niihin onkin aina helppo langeta, koska liikutaan omalla mukavuusalueella.  Kuun noususolmu taas edustaa sitä päämäärää, johon ihmisen tulisi pyrkiä ja sen saavuttaminen voi olla vaivalloisempaa. Uuden oppimista siis. Toisaalta Kuun solmut saattavat edustaa fysikaalisia tapahtumia, jotka osoittavat ihmiselle polun jota pitkin on mahdollista kulkea oman sielunkehityksen mukaisesti. Vertex taas luo tilanteita ihmisen ympärille tyyliin "Varo mitä toivot, sillä voit saada sen" eikä nuo tilanteet välttämättä ole mitään karmisia oppiläksyjä ihmiselle. Esim. kyseessä voi myös olla joku uusi ja vaikutuksen tekevä ihminen, johon yllättäen törmää vertexille tulleiden transiittien lomassa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: