Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unessa en pääse eteenpäin  (Luettu 4238 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eros
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 22.03.2015 14:17:00 »

Heippa kaikki! Halusin tulla purkautumaan tänne hiukan, sillä oloni on ollut viime päivinä todella huono.

Olen ollut pitkään kipeänä ja sain perjantaina soiton sairaalasta, että oireeni voivat viitata ms-taudin ensioireisiin. Olin täysin murtunut, ja olen vieläkin. Olen nuori ihminen, opiskelen vielä eikä minulla ole lapsia.

Viime yönä näin kuitenkin unen, jonka tulkitsemiseen haluaisin teiltä mielipiteitä Smiley Olin ystäväni kanssa ajamassa autolla. Kaikki oli vielä siinä vaiheessa hyvin. Ajoimme suoraa tietä joka yhtä äkkiä loppui, sillä eteen tuli valtava jäävuori. Vuoren seinämä oli piikkisuora ylöspäin enkä tiennyt autosta ulos noustessani, että mitä minun pitäisi tehdä. Tiedostin unessa kuitenkin, että vuoren seinämä loppuu jossain vaiheessa ja tie jatkuu siellä ylempänä jään päällä. Vuoren seinämää pitkin oli kiipeämässä kaksi minulle tuntematonta henkilöä, sellaisten hakkujen ym. kanssa että pysyvät siinä jäässä kiinni. Minulla ei siis ollut harmainta aavistusta mitä minun tulisi tehdä, että sinne ylös pääsisin jatkamaan matkaa, tulisiko minun kiivetä samoin kun ne kaksi tuntematonta henkilöä vai kuinka?

Itse ajatelin tulkinnasta näin, että este on minulle kuin koettelemus oman pääni sisällä siihen asti, kunnes parin kuukauden päästä saan varmuuden onko minulla ms-tauti vai ei. Olen itkeskellyt, enkä ole tiennyt kuinka päästä asiasta eteenpäin. Sama tilanne siis kuin unessa. Tavallaan tie ylhäällä jään päällä voisi kertoa, että kunhan olen koettelemuksista selvinnyt, elämä jatkuu ja pääsen taas jatkamaan matkaa kuin ennenkin, minun täytyy vaan löytää itse keinot "kiivetä jäätä pitkin" ja kyetä hyväksymään asiat sellaisina kun ne ovat.

Kenelläkään muulla tulkintoja uneeni? Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.03.2015 14:26:16 »

Oma tulkintasi kuulostaa kyllä juuri sellaiselta jota itsekin olisin kehitellyt, niin selvä tuo mahdollisesti huonojen uutisten vaikutus elämän etenemiseen  ylipäätään.

(Voimia ja toivotaan että diagnoosi on väärä. Siltä varalta että ei, tämä saattaa kiinnostaa: http://www.examiner.com/article/jack-osbourne-high-fat-low-carb-ketogenic-paleo-diet-helps-multiple-sclerosis  Tiedän yhden MS-potilaan, jolla esim. nimenomaan gluteeniviljojen syöminen vaikuttaa kävelykykyyn saman tien.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: