Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: takaa-ajo unet  (Luettu 4008 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
smeagol
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« : 22.03.2015 16:44:33 »

Mitä mahtaa tarkoittaa, jos unessa itse on takaa-ajajana? Olen nyt hetken aikaa uneksinut unia, joissa jahtaan erästä tuttavaani. Olen unissa aina jostain syystä hyvin vihainen, mutta siitä huolimatta unien tunnelma on pääasiassa keveä. Unen lopussa saan hänet aina kiinni ja joskus suutelen. Yleensä juoksemme jossain sokkeloisissa paikoissa, kuten kirjastossa hyllyjen välissä tai huoneessa pöytien ja tuolien välissä.

Viimeyönä uni oli hiukan erilainen, sillä suudelman jälkeen ikään kuin heräsin ja herätessäni suutelinkin jotain keijun kaltaista olentoa, joka kyllä ulkonäöllisesti hiukan muistutti tätä tuttavaani.

Olen koittanut heijastaa unta omaan elämääni, mutta en oikeastaan tunne tätä jahtaamaani henkilöä kovin hyvin, enkä kanna minkäänlaisia kaunoja häntä kohtaan.

Jos jollain herää ajatuksia, niin olisin kiitollinen vastauksista Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.03.2015 17:03:15 »

Unessa nähtyjä oikeita ihmisiä voi tulkita myös sitä kautta, millaisia ominaisuuksia tai luonteenpiirteitä he edustavat.

Eli jos nyt hatusta vaikka repäisen kuvitteellisen esimerkin, niin jos näen unessa kaverini joka on luonteeltaan erityisen tarkka ja täsmällinen hän saattaisi edustaa  unessani sitten näitä ominaisuuksia. Ja takaa-ajo voisi viitata siihen, että sinä haluaisit itsellesi niitä ominaisuuksia tai luonteenpiirteitä joita kaverisi sinulle edustaa.

Ja tässä ei ole kyse siitä, että unessa nähty henkilö olisi yleisesti kaikkien mielestä tietynlainen tai omaisi tiettyjä ominaisuuksia, vaan olennaista on nimenomaan se millaisia ominaisuuksia/luonteenpiirteitä tms. juuri SINÄ häneen mielessäsi liität.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: