Ikälopun aivokapasiteetti alkaa olla vajavainen. Olen yrittänyt tutkailla syntymäkarttaani ja tätä vuotta. Kumpikaan ei oikein uppoa tajuntaa. Voisiko joku kertoa noin niin kuin päällisin puolin mitä tämä vuosi tuo tullessaan.
13.1.1943
Juva
klo 21:20
Onnea synttärisankarille!
Aika hauska kartta sinulla, en ole ennen törmännyt Kauriiseen jolla Neitsyt nousee ja Kuu Oinaassa. Planeetat ovat jakaantuneet varsin tasaisesti kartalle, mutta huoneessa 12 on
. Liittyisikö elämäntehtäväsi esim. jollain lailla syrjäytyneiden auttamiseen (esim. sairaiden tai vankien)??
Nyt voisi sanoa, että jollain lailla tilanteesi helpottaa tänä vuonna. Ensinnäkin, proge-Aurinkosi on 29 asteessa Kaloja, ja Plutohan teki tähän neliötä joka ei ole mitään helppoa aikaa. Samoin Pluto teki neliön Cerekseen, jolloin taas tulee mieleen että jotain ikävää olet varmaan parin viime vuoden aikana kokenut, liittyykö tämä sitten huolehtimiseen ja luopumiseen, ehkä myös omaan jaksamiseen. Saturnus liikkuu vielä muutaman kuukauden 12. huoneessa, jolloin usein ihminen on yksinäinen.
Vuosi 2009 alkaa hieman nihkeästi, helmikuussa sekä
että
tekevät neliöt Marsiin. Ärsyttävää aikaa ehkä.
Mutta koska Uranus on juuri siirtynyt 7:aan, tämä tuo mukanaan uusia tuulia ihmissuhderintamalla, ja maaliskuussa Uranus tekee tarkan sekstiilin Aurinkoon (tämä toistuu loppuvuodesta). Uusia tuulia, uusia ihmissuhteita, näiden mukana halua uudistua myös itse.
Keväällä proge-
siirtyy 1. huoneeseen, joka tukee sitä omaa uudistamista ja itsen tuomista esille. Uusia juttuja, ehkä myös uutta vastuuta jostakin, koska Saturnus siirtyy pois 12:sta 1. huoneeseen.
Piakkoin (loppuvuodesta - 2010) proge-
siirtyy Oinaaseen, joka tukee omaa uudistumista ja itsensä esiin tuomista.
Ihan hyvä vuosi tulossa varmaankin, jos et taistele Uranuksen uudistavaa vaikutusta vastaan. Tosin yksi varoituksen sana: Neptunus siirtyy terveyden huoneeseen, jolloin kannattaa tarkastaa kaikki oudot oireet, tämä kun monesti tietää vaikeasti diagnisoitavia sairauksia.
Mutta hyvää alkanutta vuotta sinulle!
Iso kiitos ja anteeksi kun en ole aiemmin vastannut.
Hih, taas kerran tuli todistettua se, että olen omituinen ihminen, en siis normaali. Tästä on ollut enimmäkseen haittaa.
Tuli napakymppi eli kaikki osui paremmin kuin hyvin kohdalleen. Auttaminen on verissä, teen sitä lähinnä sähköpostin välityksellä. Muutakin vapaaehtoistyötä tekisin jos voisin.
Yksin olen mutta en yksinäinen. Tuota suhdetta on tyrkytetty jos vaikka miltä suunnalta. Se on hyvin epätodennäköistä. Enää en uskalla sanoa "ei varmasti".
Koko viime vuosi oli rankkaa muutosta varsinkin taloudelliesella puolella. Jo vuosia olen kamppaillut sairauksien kanssa. Selvinnyt sellaisesta mistä ei kaiken järjen mukaan olisi pitänyt selvitä. Jatkuvasti seuraan mitä uutta ilmenee.
Henkinen uudistuminen alkoi viime syksynä. Jatkuu edelleen ja opettelen päästämään irti vanhasta. Vaikeaa kun vanha on tuttua mutta uusi tuntematonta.
Kokonaisuus rauhoitti mieltä kummasti. Kiitos...