Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiljainen tuonpuolinen  (Luettu 4645 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« : 06.04.2015 16:17:56 »

Moikka kaikille. Mitähän minun pitäisi tehdä, kun tuo tuonpuoleinen ei ole antanut minulle enää minkäänlaista merkkiä/viestiä ainakaan vuoteen.Olenkohan polkuni hukannut. Ajatukset vierailevat tuonpuoleisessa viikottain, mutta vastakaikua en ole saanut. Sad
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.04.2015 09:40:22 »

Moikka kaikille. Mitähän minun pitäisi tehdä, kun tuo tuonpuoleinen ei ole antanut minulle enää minkäänlaista merkkiä/viestiä ainakaan vuoteen.Olenkohan polkuni hukannut. Ajatukset vierailevat tuonpuoleisessa viikottain, mutta vastakaikua en ole saanut. Sad

Kryon kanavoinneissa on ollut seuraavaa jo muutamia vuosia sitten, mutta nyt taas uudelleen:
Kun planeetan värähtelyn nousevat, ihmiset sopeutuvat siihen kaikenlaisin muutoksin. Valotyöntekijöille tämä voi tarkoittaa sitä, että he ikään kuin joutuvat virittymään 'uudelle taajuudelle' - vähän kuin lempiradioasemasi olisi vaihtanut taajuutta ja ei enää kuulu lainkaan entisellä taajuudella, mutta kun löydät sen uuden taajuuden niin lähetys on sitten paljon voimakkaampi kuin ennen.

Monet valotyöntekijät ovatkin luulleet kuulemma omien kykyjensä kadonneen kokonaan, kun kyse on vain siitä että täytyy löytää tuo uusi taajuus. Ja uutena asiana on tullut nyt vielä se, että 'muutos on uusi normaali.' Eli nämä asiat ovat nyt jatkuvassa muutoksessa ja sitä voi joutua virittelemään itseään uudelle taajuudelle jatkossa vähän väliä.

Sitä miten tuo virittäytyminen uudelle taajuudelle tehdään ei kerrottu... Voisin kuvitella että intuitiota kannattaa tässä kuunnella, mutta pääpointtina lähinnä se, että vanhat tavat toimia eivät enää toimi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2 : 12.04.2015 13:38:56 »

Kyllä sitä liikettä löytyy koko ajan, mutta tosiaan taajuudet vaihtuu todella tiheään näemmä.
Itse olen jaksanut olla todella vähän liikkeessä tai "paikalla", vaikka rekisteröin kyllä ympärilläni kaikkea tapahtuvaa. Tuntuu, että on jotenkin liian raskasta jatkuvasti.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.2015 16:07:11 »

Okei...elikkäs en ole yksin tämän ongelman kanssa. Jotakin pientä on kyllä jatkuvasti, mutta ei konkreetista tapahtumaa. Eikun virttelemään sitten. Cheesy
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 05.07.2015 14:29:41 »

Okei...elikkäs en ole yksin tämän ongelman kanssa. Jotakin pientä on kyllä jatkuvasti, mutta ei konkreetista tapahtumaa. Eikun virttelemään sitten. Cheesy

No täälläkin on vähän samanlaista ongelmaa, yhteydet tuntuvat olevan poikki yläkertaan. Onpa kiva kuulla, että muillakin on samoja asioita mielen päällä, ettei ole täysin yksin asian kanssa. Smiley

Nyt on kyllä sen verran stressaava elämäntilanne päällä ettei ihmekään ettei minulla onnistu uudelleenvirittäytyä toiselle taajuudelle.  idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: