Olen kuunnellut nauhan konsultaatiosta jo moneen kertaan ja ikävästi täytyy sanoa, ettei tässä ole selkeää yhtäläisyyttä
minuun ja omaan elämääni
Siksi toivonkin että myös tuo terveysennuste olisi pupaa ja höhää!
Mimmi, tiesin kyllä, että tämä on arka aihealue, mutta oon positiivisesti yllättynyt vastauksista. Tän foorumin astrololaiset on
fiksuja ja oikeasti miettii mun kans syitä miks tulkinta voi mennä pieleen.
Noin puolessa välissä tulkintaa astrologi ottaa esille mun kaksosmaisen ajattelutyylin ja viittaa sillä menneeseen elämään, jossa olisin ollut tutkija ja käyttänyt tehokkaasti matemaattista lahjakkuuttani. Tämän vuoksi laskutaito on helposti hallittavissa nykyäänkin.
.. Siis apua: olen aina ollut täys taula matematiikassa, pienetkin laskut kaupassa saattaa mennä pieleen! Vaikka koulu muuten olikin helppo niin matskussa aina takeltelin. Kun ei oo hyvä niin ei vaan oo. Tässä kohtaa mun piti tarkistaa syntymätiedot, että varmasti puhutaan
mun kartasta. Kyllä kerroin ettei tunnu oikealta, koska oli monta isoa suuntaviivaa jotka poikkesivat todellisuudesta. Oli semmonen pattitilanne, että minä en uskonut häntä eikä hän varmaan minua
No mutta, nou hätä. Paree varmaan jättää tää kokemus taakse. Ei sitä muuten kai ois harmitellu mut kallis keikka. Oliko hällä huono päivä, sotkiko konseptinsa, nii tuo anteeksi annettakoon.
Silti on ollut sellane fiilis että haluaa keskustella face to face ammattilaisen kans ja kysyä jotain tiettyjä asioita jotka omalla kartalla mietityttää.