Kipinau, ainakin minun on helpompi tehdä transiittitulkinta, jos saan transiitit syntymäkartallesi. Ja syntymäkarttasi tekoa vartan tarvitsen siis syntymäaikasi ja -paikkasi. Jos et halua lähettää niitä tänne kaikkien nähtäväksi, niin lähetä ne vaikka minulle priveviestissä. Katson mielelläni transiittejasi tarkemmin, kunhan ehdin (hieman jonoa on...).
Mutta tuosta sinällänsä "visuaalisesti" ajattelevalle ihmiselle aika vähän kertovasta listassasi pisti kuitenkin silmään pari asia: Karttasi painotukset tuntuvat olevan 6. ja 12. huoneissa, mikä ei olekkaan ihme, sillä nämä huoneet taitavat olla valtavia kartallasi. 6. huonetta, jossa venuksesi on, voitaisiin kuvata "velvollisuuksien" huoneeksi. Venuksesi näyttää myös opposioivan saturnusta, joka siis on velvollisuuksien planeetta. Olen nähnyt tämän kuvion aiemmin parinkin sellaisen ihmisen kartalla, joka on uhrautunut henkilökohtaisen tyydytyksensä rakkauselämässä hyvin syvästä velvollisuuden tunnosta.
Transiiteista voin ihan näin suoralta kädeltä sanoa, että sinulla on hauska jupiteraika menossa. Ei ole ihmekkään, että olosi on jo helpottanut, jupiterisi nimittäin palasi niille paikkeille, joilla se oli syntyessäsi, kuukausi-pari sitten. Seuraavaksi jupiter saavuttaa venuksesi ensi vuoden alussa. Perinteiset astrologit sanoivat, että jupiterin transitoidessa syntymävenuksella on syytä odottaa kosintaa. Nykyastrologit ovat varovaisempia, mutta itse ainakin olen huomannut olevani niin täynnä rakkautta kaikkia kohtaan että
tämän transiitin tultua päälle. Ja vuoden aikana jupiter ohittaa vielä aurinko-merkuriusyhtymäsi tuoden ihan uusia mahdollisuuksia raha-asioissa.