Moi!
Onko täällä paljon unien tulkitsijoita?
Olen ollut sitä mieltä, että paras tulkitsija uniin on uniennäkijä itse, mutta mielellään kuulee muitakin tulkintoja, ne avaa ehkä uusia näkökulmia!
Näen tosi paljon unia susista, ne ovat uhkaavia ja pelkään niitä unessa aina. Pääsen niitä kumminkin pakoon, kuten viime yönä pääsin niitä pakoon pakettiauton sisälle. Yksi yö eteeni ilmestyi rivitalo, jonka ensimmäisessä ovessa oli avain ja pääsin sinne sisälle pakoon.
Onko tämä kenties viesti käsittelemättömmistä asioista, en pysty kohtaamaan jotain asioita ja pakenen aina tilanteen tullen?
Toisaalta susien on sanottu kuvaavan vihamiehiä. Itsellä tällä hetkellä vaikeaa työelämässä, en voi oikeen sietää esimiestäni ja ehkä se tulee uniini ahdistuksena?
Toinen aihe joka toistuu, on kissat. Yleensä kissat pyrkii "väkisin" lähelleni, joskus niitä on kymmenittäin tunkemassa ovesta sisälle! Viime yönä näin yhdestä kissanpennusta unta joka pyrki lähelleni kokoajan. Jotenkin torjun nämä kissat, vaikka tosielämässä olen aivan kissaihminen!
Olisi mielenkiintoista kuulla tulkintoja näistä aiheista, koska ne todella esiintyvät unsein unissa ja olis kiva saada selkoa!
En ole aiemmin kirjoitellut tänne, voi olla että nämä aiheet löytyvät jo muistakin keskusteluista, pahoittelut siitä jos tulee toistoa