Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuvat aspektit  (Luettu 3479 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mirkamari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.05.2006 19:30:08 »

Tilasin itselleni 'Sisäisen soturin' näin aloittajaisiksi, kun rekisteröidyin sivuille. Sulattelen nyt tätä tietopakettia...  Undecided Kiss  Koska en ole vielä perehtynyt paljoakaan astrologiaan, kysyisin, voisiko joku ystävällisesti kertoa onko toistuvilla aspekteilla jotain merkitystä ? Ja mitä tarkoitetaan mediaalisilla kyvyillä astrologiassa ? Yritin kyllä etsiskellä ...kauhian aktiivisesti... angel näitä tietoja, mutta sitten tuli mieleen tämä helpompi tapa.  Smiley

T. Mirka  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 28.05.2006 15:53:12 »

Moi
toistuva aspekti ymmärtääkseni tarkoittaa, että aspekti kuuluu kahteen erilliseen kuvioon yhtä aikaa. Itelläni on nääs sama juttu. Mulla  chiron aspect_tri merkurius on osana mystisessä suorakaiteessa ja kultasessa kolmiossa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
mirkamari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 28.05.2006 17:05:41 »

Kiitos meruska !

Luuletko, että tämä toistuva aspekti 'näkyy ja tuntuu' voimakkaampana ? Mulla on niitä neljä kappaletta mahdollisuuksien kolmiossa. Et ole sattunut kuulemaan mediaalisista kyvyistä ?!? Tai joku toinen.  Kiss

T. Mirka  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 28.05.2006 17:59:21 »

Kiitos meruska !

Luuletko, että tämä toistuva aspekti 'näkyy ja tuntuu' voimakkaampana ? Mulla on niitä neljä kappaletta mahdollisuuksien kolmiossa. Et ole sattunut kuulemaan mediaalisista kyvyistä ?!? Tai joku toinen.  Kiss

T. Mirka  smitten

Ymmärtääkseni kysestä aspektia pitää tulkita, varsinkin jos kuuluu johonkin määrättyyn kuvioon, yhdessä muiden kuvioon kuuluvien aspektien kanssa. Mediaalisista kyvyistä en ossaa sanoa mittään. En tunne sanaa... Voisko liittyä meditaatioon, alitajuntaan, telepatiaan, ajtusten siirtoon?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
mirkamari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 28.05.2006 19:00:40 »

Asia ymmärretty ! Sama tuli minullekin mieleen mediaalisista kyvyistä. Netistä ei ainakaan mistään (minun taidoillani) löytynyt suoraan vastausta näihin kykyihin. Mediaalinen oli jotain 'keskelle päin suuntautuvaa' tai sinne päin... Smiley

Kiitos meruskalle !

T. Mirka  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: