Tulipa tällanenkin vastaan tässä sivustolla pyöriessä. Olisi hauska kuulla, mihin suuntaan Eilethyia on nyt päätynyt, kun viimesimmästä viestistä on jo jonkin verran aikaa.
Kiinnostavaa myös, miten paljon täällä on linkkejä. Pitää alkaa lukea noita kunhan tästä kerkiää. Hassu juttu, kun omistan tuon mainitun Astrology for the soul- kirjan, mutta en ole sitä vielä kerinnyt lukemaan. Pitäisi siihenkin paneutua tässä.
Oma solmu-akselini sijoittuu myös "väärinpäin" oleviin vitoseen ja yhteentoista.
siis vitosessa ja toiste päin. Tätä olen tosiaan joutunut aika paljon pähkäilemään, samoin kuin
vastahuoneessaan, eli 12.:ta. Olen havainnut, että neitsyt- kuiseksi olen melko kalamainen. En tunnista itsessäni pikkutarkkuutta ja työteliäisyyttä, vaan pikemminkin haaveilevan idealistin. Tämä siis vain pintaraapaisu. :
Samanlainen vaikutus voisi myös olla solmuakselilla. Että ne molempien päiden piirteet olisi melko hyvin tasapainossa. Ei olisi "vain" dramaattista leijona-puolta ja kollektiivista
- tietoisuutta, vaan akselin molemmat puolet tulisivat yhtälailla esiin. En tunne karmallista astrologiaa kovinkaan hyvin, mutta intuitiivisesti voisin olettaa, että kun solmuakselilla on joku tietty teema, olisi tämä teema tai karmallinen läksy hyvin sisäistetty. En muista mitkä näiden akselien viralliset teemat on, mutta
-
- akseli olisi jotakuinkin ego- yhteiskunta tai jotain.
Komppaan aikasemmin tullutta kommenttia siitä, että tällä kombolla on ehkä vaikea keskittyä yhteen juttuun. Mulla on äkänen
stellium nelosessa, ja siitäkin huolimatta olen tällanen joka suuntaan hajoava ja päämäärätön hapuilija.
Opiskelen kuvataidekasvatusta, mutta edelleen on vähän hakusessa, että mihin haluan työllistyä. Koulut instituutioina on ahdistavia, enkä haluaisi missääntapauksessa olla mikään yläasteen askartelunvalvoja..
Enemmän kiinnostaisi ihan vapaa taiteilu, taideterapia ja taiteen tutkimus. Myös uskontotiede, filosofia, psykologia ja kaikenlainen ihmisten auttaminen/hoivaaminen kiinnostaa.
Olen ehkä kuitenkin kokenut, että vaikka halua löytyykin työskennellä itsenäisenä kuvataiteilijana (alasolmu
?) niin tämä ei ehkä sovi luonteelleni parhaiten. Myös taiteilija-vanhempani ovat painostaneet minua hankkimaan "oikean työn" jolla elättää itseni. Liekö sitten vapaan taiteilijan hommat jääneet sinne laskusolmun opetuksiksi. Aivan pienestä lapsesta asti olen luonnollisimmin ilmaissut itseäni kuvallisesti ja sanallisesti. Ehkäpä
on se, joka
- nousun kanssa tuo sitä luonnollista vetoa auttaa muita ihmisiä ja lopettaa se oman navan ympärillä pyöriminen.
Toisaalta tunnen myös, että vahvasti aspektoitunut
kympissä on osasyyllinen tähän.
toisaalta tuo kiinnostusta ja lahjakkuutta kirjalliseen ja kielelliseen ilmaisuun. Toimittajan sekä runoilijan/kirjailijankin hommista olen haaveillut. Tätä tukee myös vahva
kartallani.
Eli kyllähän näitä tekijöitä ja tekemistä löytyy, pitäisi vain osata ittensä ankkuroida.
-
polariteetti tuskin on vain se kaikista maadoittunein vastapari. Itselläni tietysti myös molemmat akselit muuttuvissa merkeissä.
Ainiin ja sen verran vielä, että solmuakselin lisäksi itselläni on
, ei kuitenkaan
. Vesimieheksi koen olevani melko introvertti ja maltillinen. Ehkäpä suuren maa- ja vesipainotuksen vuoksi en koe omakseni sellaista yhteiskunnallista visionäärisyyttä ja kapinahenkeä, johon monesti
liitetään.
- piirteitä en tosiaankaan tunnista itsessäni. Korkeintaan ehkä luovuuden ja aika vahvan individualismin (vihaan ryhmätehtäviä!) Itselläni on tuli täydellisen aliedustettuna kartalla, ja minua lähinnä huvittaa ja ärsyttää sellaiset leijonamaisia piirteitä omaavat ihmiset.