Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunnistatko sielusi?  (Luettu 5273 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« : 20.05.2015 11:31:10 »

Tässä olen yli 12 v tehnyt töitä itseni kanssa ja lopputulos on se että osaan energioissa nykyään erottaa sielun ja egon ja persoonan. Lopputuloksena tulin siihen tulokseen että kaikki ns pelottelevat uskonnot ja usko siihen että jokin pystyy vaikuttamaan sieluun, pelotellaan kaikilla maailman asioilla kuin sielu kadotetaan jne. on silkkaa puppua.
Sielu on ikuisesti suojassa ja sitä ei pysty manipuloimaan, eksyttämään tmv. Se on osa sisintä jota ei pysty millään lailla häpäisemään, ulkopuoliset koskettamaan eikä kadottamaan. Tämä oli minulle se ratkaisevin tekijä joka auttoi löytämään sen oman hengellisyyden ja rauhan. Itse olen huomannut että aika moni sekoittaa egon, sielun ja persoonan keskenään.
Mitens teillä?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 20.05.2015 18:21:29 »

Sielu on ikuisesti suojassa ja sitä ei pysty manipuloimaan, eksyttämään tmv. Se on osa sisintä jota ei pysty millään lailla häpäisemään, ulkopuoliset koskettamaan eikä kadottamaan. Itse olen huomannut että aika moni sekoittaa egon, sielun ja persoonan keskenään.

Moni ei tiedäkään mitä he oikeasti ovat eivätkä halua tietääkään. Ehdoton kieltäminen on hyvin yleistä. Näinollen jäljelle jää vain fyysinen muoto ja persoona, lineaarisessa ajassa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.05.2015 12:40:29 »

Olen tunnistanut ja komppaan Aviciin näkemystä siitä että pelottelu-uskontojen varoittelu sielun kadottamisesta on puppua. Itse näen sielun sinä osana meitä, joka tuolla verhon toisella puolella on solu Jumalan ruumiissa. Se on se Jumalan pikku osanen meissä siis. Rakkaus puolestaan on sitten universaali voima (ei siis tunne!) jota kanavoimme maailmaan nimenomaan tuon sielumme kautta.

Sitten on ihmismieli ja ego, jotka ovat tavallaan erillisiä, mutta myös ihan hyvä työpari silloin, kun se ego on laitettu rengin paikalle eikä riehu isäntänä. Kokonaan sitä ei voi hävittää ja ohjeet joiden mukaan pitäisi ovatkin egon oma  juoni, koska se tietää että jos se suosittelee mahdotonta, se saa turvallisesti pysyä isännän paikalla...

Useimpien ihmisten sielunsuunnitelmaan ei kuulu minkäänlainen hengellisyys, joten se että he eivät edes halua sellaisista asioista mitään tietää, on juurikin asioiden oikea tila. Vapaata tahtoamme näissä asioissa noudatetaan-

Mutta maapallon värähtelyjen kohoamisen kannalta ja ihmiskunnan tietoisuuden tason nousun kannalta ei kovin monen tarvitsekaan olla ns. valotyöntekijä, vaan pikkuruisen 0,5 % ihmiskunnasta hengellinen herääminen kohottaa jo värähtelyjä niin, että moinen vaikuttaa aivan kaikkiin. Eikä se siis tietenkään tee ketään hengelliseksi ellei sellainen omiin suunnitelmiin kuulu, vaan saa vaan ihmiset toimimaan ihan maallisissa asioissa rakkaudellisemmin. Ja sehän riittää hyvin. (Lähde tälle: Kryon kanavoinnit)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.05.2015 13:00:01 »

Kyllä tunnistan sieluni, olen sitä itseään täynnä.

Nuorempana kerroksellisuus oli vahvempana ja sielu eli Todellinen Itse pienenä osasena sydänchakran paikkeilla. Transformaation seurauksena pieni taimi kasvoi isoksi ja täytti koko kehon, kehon energioihin tietysti sekoittuen.

Helpostihan se sielu jää muiden kerrosten alle, eivätkä kaikki löydä Itseään koskaan. Ehkä sitten jossain toisessa elämässä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 31.05.2015 14:37:09 »

Mä taas aloin miettiä sielua astrologian kautta, kuu voisi olla henki ja nousu sielu. Se sopisi hyvin ymmärrykseeni siitä mitä sielu ja henki minussa on. Olen kyllä kuullut niitäkin versioita joissa astrologin mielestä kuu on sielu ja voi se niinkin olla mutta omalle kartalle tuo kuulostaa oikeammalta ellei sitten mieltäisi niin, että kuu on sielu ja aurinko henki, voi se niinkin olla kun siis omaa karttaani mietin Smiley Hmm, en ole aiemmin asiaa pohtinut mutta nyt aloin miettiä Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: