Ok se meni siinä,mitäs tähdet nytten minulle sanoo.
Minulla on aurinko leijonassa ja nouseva merkki neitsyt.
En kerinnyt valittujen joukkoon.
Jotain outoa. Tai siis tietty outous on omassa päässäni, mutta puheesi ja karttasi näyttävät ihan eriluontoisilta.
Oletkos muuten huomannut, että aurinkomerkkisi on leijona ja nousevasi on neitsyt ja sinulla on mahdollisuudet johonkin ihan muuhunkin kuin siivoustyöhön tai keittiölle? Mikä estää? Karttasi mukaan olisin veikannut jotain tutkijaa tai lääkäriä tai ehkäpä taiteilijaa. Kirjailija? Neptunus parissa T-ristissä ehkä pistää asiat huolestuttamaan alvariinsa, mutta hyvä ihme, eihän elämässä koskaan mitään takuutodistusta saa!
Jos jää työttömäksi niin silläkin on aina jokin tarkoituksensa, ei maailma siihen kaadu eikä aurinko lakkaa pyörimästä pienen ihmisen ympärillä. Vai miten se meni.
Kaikesta aina selviää lopulta.
Kunnes keksii uusia vaikeuksia, mutta siinähän me olemme eteviä ja aina siinä välissä saa aikaan kaikkea kivaakin. Tärkeintä olisi antaa aina vähän välillä surista päässä ja miettiä jotta mikähän se onkaan se minun elämän tärkeä juttuni. Onko se se, että hoidan kaikkien muiden asiat kuntoon vai jotain ihan päinvastaista?
No ok, sinulla on ollut hitonmoisen voimakkaita ohituksia viime vuonna kartallasi, ei se ihme vaikka laittaa hiukan huojuttamaan, vähemmästäkin. Mutta nyt ei enää juuri pitäisi tuulla. Tai siis, hm, miten sen nyt ottaa. Sinun pitäisi nyt vakaasti ottaa kauha omaan käteesi ja määrittää niin ihmissuhteesi kuin elämäsi tärkeä suuntakin sellaiseksi miksi haluat sen muodostuvan. Aikaa on noin vuosi sekotella ja sen jälkeen syöt mitä olet keittänyt. Koska olet Leijona niin luulisi, että sinulle ei kelpaa mikään kaupan hernesoppa lämmitettynä? Jospas riskeeraisit ja tilaisit ihan oikean astrologisen tähtikartan ja soturin kartan, niissä on hiukan pureskeltavaa vähäksi aikaa. Ihan vain sen vuoksi, että huomaisit millainen ihminen oletkaan. Mielenkiintoisen näköinen minusta, noin kartan perusteella katsoen. Sitten et enää huokaile kun syyskuussa Saturnus tekee sekstiiliä Keskitaivaallesi. Se jatkaa sitä vielä ensivuonnakin. Se tarkoittanee, että tähdet ovat silloin hyvin urasi ja ammattisi suhteen.
Heinakuussa jo on pientä aloitusta kartan mukaan.
Äläkä nyt sitten teilaa minua jos mikään ei pidä paikkansa, sanoin vain mitä olin näkevinäni tähtikartaltasi. Ennustamistahan se.
Indigo
ps. itselläni Uranus tekee oppositiota ainavaan Keskitaivaalleni ja kolmiota vähän kaikelle muulle niin, että olen ihan melkein helisemässä ja kohta kai pätkähdän pyllylleni ja huomaan olevani ilman vakituista ja turvallista työtä. Vaikka sain kyllä juuri uuden, työsopimuksen ja paremman palkan. Mutta kun on tässä pari muutakin projektia meneillään yhtaikaa niin mikään ei ole varmempaa kuin epävarmuus.