Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olisin kiitollinen, jos joku osaisi selventää tilannettani  (Luettu 3290 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anyrt123
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 05.06.2015 05:19:59 »

Elämässäni on tapahtunut muutamassa vuodessa paljon; niin hyvää kuin huonoakin. Jostain syystä kuitenkin tulevaisuus huolestuttaa, jopa ehkä pelottaakin minua. Pelkään, että taloudellinen tilanteeni ei helpota koskaan, en pääse työssäni eteenpäin ja parisuhdekin junnaa ikuisesti paikallaan. Pelkäänkö turhaan vai onko tämä vain joku toivoton kausi, joka taittuu parempaan jossain kohtaa?

Minulla on periaatteessa ulkopuolisen silmin "kaikki asiat hyvin" mutta jostain syystä olen itse kaikesta kovin huolissani.

Olen myös itse pähkäillyt asiaa paljon ja miettinyt usein, voisiko esimerksi aiempien elämien selvittämisellä saada jonkinlaista osviittaa nykyiseen ahdistukseeni/epätietoisuuteen/levottomuuteeni.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.06.2015 15:49:23 »

Hei,

Luin viestisi ja päätin nostaa sinulle kortin tilanteeseesi. Kortit eivät anna meille suoraa vastausta, mutta neuvoja ja vinkkejä he kyllä meille antavat. Ahdistuneisuuteesi ja menneisiin elämiin en osaa sanoa, auttaisivatko niiden tulkinta oloasi tai antaa selvyyttä omasta tunnetilastasi, mutta uskoisin, että ne auttavat ymmärtämään, millainen ihminen olet =)

Kepit Asema

Kortti selvästi kertoo, että olet tilanteessa, jossa on tarjolla uusia mahdollisuuksia tiedossa. Kortti neuvoo sinua suuntaamaan energiasi johonkin uuteen ja mielenkiintoiseen ja käymään tuumasta toimeen. Kortti myös kertoo tilanteesi olevan hiukan epämääräinen ja veikkaan, että sinun kannattaa odottamaan hiukan, kunnes asiat selkiävät sinulle kunnolla. Varo huonoja neuvoja, koska niitä voidaan tulla sinulle antamaan.

Minun mielestäni kortti pyytää sinua jättämään pelkosi tulevaisuudestasi hiukan vähemmälle: selvästi tämä hetki ei ole oikea hetki miettiä työtäsi tai parisuhdettasi. Jokin asia voi olla vielä keskeneräinen ja odottaa selvittämistä. Kun se on selvinnyt, kannattaa silloin edetä. Ja kuten korttikin kertoo, kannattaa suunnata tällä hetkellä mielenkiinto johonkin uuteen, jotta saat ajatukset pois ahdistavista ajatuksistasi.

Toivottavasti tästä oli sinulle apua =)

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
anyrt123
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2015 17:27:08 »

Kiitos, kun nostit kortin tilanteelleni ja avasit asiaa Smiley

Täytyy koittaa keksiä jotakin mielekästä, ja koittaa keskittää mieleni positiivisiin asioihin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: