Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: omat sisarukset ja heidän karttansa  (Luettu 9100 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« : 14.06.2015 01:52:10 »

Hei!
Jos teillä on sisaruksia niin minkälaisia karttoja heillä on? Miten muuten omien sisarusten karttoja voi vertailla tai mitä aspekteja kannattaisi katsoa?Onko olemassa ns.synastriakarttoja sisaruksille?Oman veljeni kartta on mielenkiintoinen hänellä on aurinko,kuu,merkurius,venus ja nousumerkki vaa´assa!Olen aina tullut veljeni kanssa hyvin toimeen.Liekö tuo sitten ihme,kun itse olen aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen ja veljeni on viisinkertainen vaaka. Siskoni karttaa en ole vielä katsonut pitääkin joku päivä tehdä se.Hän on meistä vanhin aurinkomerkiltään kauris.
Laitan kuvan veljeni kartasta tähän.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.06.2015 08:51:13 »

Sisarusten karttoja voi verrata omaan ihan normaalisti synastrian avulla. Parisuhdeaspekteja ei heidän kohdaltaan kaiketi etsitä..Perheenjäsenten kartoilla tulee melko usein osumia MC-IC-akseleille, mutta varsinaisestihan sisarusten huone on huone no. 3. Perheenjäsenten kesken näkee usein myös näitä perinnöllisiä kuvioita, jokin tietty planeettapari saattaa tehdä aspektia toisiinsa useammalla perheenjäsenellä.

Joka tapauksessa minulla on kolme sisarusta: kaksi veljeä ja yksi sisko.

-Vanhin veli:  aurinko kalatkuu skorpioni askendentti rapu
-Nuorempi veli:  aurinko kalat kuu leijona askendentti jousimies
-Sisko:  aurinko oinas kuu vaaka askendentti skorpioni
-Minä:  aurinko kaksoset kuu harka askendentti rapu

Meillä menee siten, että sisareni nousu, vanhimman veljeni Kuu ja minun Vertexini ovat kaikki yhtymässä keskenään. Minulla on Aurinko 12. huoneessa, eli jonkinlaista Kalat-vaikutusta sieltä tulee. Leijona-Kalat -yhdistelmä kulkee meillä suvussa jossain muodossa: isäni on Au-Leijona, Kuu-Kalat, nuorempi veljeni siis Au-Kalat, Kuu-Leijona ja poikani on Au-Oinas, Kuu-Kalat, AC-Leijona. Minulla, äidilläni ja isoveljelläni on kaikilla sama nousumerkki, minulla lisäksi sama kuumerkki äitini kanssa. Äidilläni ja siskollani on kartoillaan vahva Oinas-painotus.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #2 : 14.06.2015 15:08:40 »

Itselläni on yksi sisko. Tässä kiteytettynä:

Minä  aurinko jousimieskuu leijonaaskendentti kauris
Sisko  aurinko rapukuu leijonaaskendentti rapu

Meillä on siskoni kanssa  askendentti :t asteentarkassa oppositiossa keskenään. Ehkä tämä omalta osaltaan selittänee, miksi olemme kuin täysin eri puusta veistetyt. Tämä  askendentti aspect_opp askendentti -aspekti lienee varsin tyypillinen perhesuhteissa? Oma  jousimies -stelliumini ( aurinko merkurius venus uranus neptunus ) putoaa siskoni 6. huoneeseen - osaako tästä joku selittää enemmän? Siskoni kartalla planeetat ovat hajaantuneet enemmän kuin mulla, kuitenkin siskoni 3. huoneen voimakolmikko  kuu aspect_con merkurius aspect_con saturnus tekee  aspect_con :ää omalle  kuu :lleni, joka sijaitsee 7. huoneessa ( kuu on siskollani  askendentti :n hallitsija, itselläni DC:n hallitsija, joten pidän tätä kuviota erittäin merkittävänä). Siskoni  aurinko (hänen  aurinko 1. huoneessa) on asteentarkassa oppositiossa  mars :iini (oma  mars :ni myös 1. huoneessa) - tämä sama aspekti toistuu meillä myös kompositiossa. Mun  uranus on  aspect_opp :ssa siskoni  venus :kseen ja  mars :iin. Siskoni  uranus on  aspect_squ :ssä  kuu :ni. Siskoni  aurinko tekee  aspect_squ :tä  saturnus aspect_con pluto :lleni. Ja on meillä "se kaikkein hankalin" ihmissuhdeaspekti: nimittäin oma  saturnus :kseni ( skorpioni :ssa) on asteentarkassa  aspect_inc :ssa siskoni  mars :iin ( kaksoset :ssa).

Tässä, mitä nyt ensimmäiseksi tuli mieleen. Ja sanomattakin lienee selvää, että meillä on siskoni kanssa äärimmäisen hankala ja viileä suhde, en ole hänen kanssaan ollut vuosiin tekemisissä. Itselläni on tosin  chiron 3. huoneessa (sisarusten huoneessa), mikä selittänee, että itselleni sisarussuhde on ollut enempi haavoittava kuin lämmin Undecided  Jotain karmallista selvitettävää tosin saattaisi tässä(kin) suhteessa olla, sillä siskoni  vertex on tarkassa  aspect_opp :ssa  chiron :illeni...? Huh

Kompositio on varmaan vielä veemäisempi: tavaraa niin 6. huoneessa ( aurinko saturnus ) kuin 12. huoneessa ( merkurius venus Lilith). Kompositiosta tarttuu silmiin nyt ainakin synastriassakin toistuva  aurinko aspect_opp mars 6.-12. huoneen akselilla. Sekä  saturnus aspect_opp venus ja mars . Kompositio- neptunus 8. huoneessa T-ristin kärkenä (muina kulmina  mars ja  saturnus ). Lisäksi löytyy  pluto aspect_opp askendentti sekä tarkka  pluto aspect_con merkurius 7. huoneessa - aikamoista mentaalista vallankäyttöä yhdistettynä suorempaan  aurinko aspect_opp mars :iin!!! Shocked  Ja on siellä näköjään myös  kuu aspect_squ uranus - inhottava, inhottava aspekti.

Klääh, kyllä tässä meinaa happi loppua, kun tämmöisiä karttoja smyygailee... buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
AscJouAurLeijonaKuuRapu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.06.2015 08:26:26 »

Mmooi!

Mulla on pikkusisko ja pikkuveli, ja jotenkin meissä kaikissa on sellasta levottomuutta, johtuukohan kaksos- ja jouskarivaikutuksesta.

Pikkuveli on  askendentti  jousimies niinkuin minäkin  Wink Ja  kuu vesimies ja  aurinko skorpioni.
Pikkusisko on vasta 9-vuotias mutta kyllä se  askendentti kaksoset energia puskee jo  Grin Ja hän on  kuu kauris ja  aurinko jousimies.

En tiedä mutta sen oon perheestä huomannut että jokaisessa on paljon  skorpioni sijainteja
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 15.06.2015 11:10:10 »

Vesimies kuu on oman tien kulkija ja äkkinäisiä liikkeitä tekevä visionääri mistä itselle voi syntyä se ajatus ettei kukaan ymmärrä mitä puhun/teen kun taas Skorpioni pitää hyvinkin kiinni joko tai asenteestaan niin mitäs sitten kun ristiriitainen olo, kumpi noista voittaa ja miten se näkyy muille ihmisille Smiley Hyvin omaperäinen ja äkkinäinen mutta myös vetinen skopu joten mielenkiintoinen Aurinko/kuu yhdistelmä sinulla kun tunteella mennään varmaan aika pitkälti.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 15.06.2015 20:16:19 »

No niin tuli se siskon kartta sitten tehtyä.
Hän on  aurinko kauris   askendentti skorpioni  kuu  kalat
Olihan se äidinkin kartta pakko katsoa.Äitini on  aurinko  kauris askendenttivesimies     kuu  leijona
Harmi kun en tiedä isäni kellonaikaa.Sen tiedän,että hän skorpioni.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.06.2015 17:33:44 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Vaapukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 15.06.2015 23:22:18 »

minä leijona, veli leijona ja pienin veli vesimies. Veljillä maya-kalenterit lähes identtiset Smiley
tallennettu

https://www.astro.fi/images/radix_web/03.08.1977_13:40_0_-02:00_62.533_-27.401_00.png

Aurinko: Leijona 9.huoneessa
Kuu: Oinas 4.huoneessa
Nouseva: skorpioni (härkä deskenttinä)
Keskitaivas: Neitsyt
Keskiyö: Kalat
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 16.06.2015 17:44:24 »

Minun
 aurinko  skorpioni
 kuu  kauris
 askendentti  leijona

Siskoni
 aurinko  harka
 kuu  kaksoset (mikä minun kuunvaiheeni)
 askendentti  leijona

Siskoni  neptunus on minun  venus tarkkana
Siskoni  pallas on minun  chiron tarkkana

Isäni  aurinko on meidän  askendentti asteen tarkkuudella ja hänen  kuu on minun  mars
Äitini  aurinko on minun  mars
Äitini  kuu on sisareni  aurinko

Minun  saturnus siskoni  aurinko ja äitini  kuu ja isäni   saturnus uranus

Että karmallisia ne perhesuhteet on  crazy2 ja jokin aika sitten tutkailin isovanhempieni kuolinaikoja niin huomasin, että sopivat kuunsolmujeni muutoskohtiin muuttoina. Kannattaa tutkia kuunsolmujen yhtymät ja oppositiot, mitä silloin on tapahtunut.. ainakin minut yllätti miten elämää muuttavia on tapahtunut 0-6kk aikana..
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 17.06.2015 08:57:06 »

downtempo, luoja noita sun vastailemisaikoja, yökyöpelinä menny näköjään puoli yötä.. eikös yöllä nukuta eikä networkata  coolsmiley

Sweet dreams ensi yönä  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: