12h alkoi tuoda mulle enneunen kaltaisia tapahtumia mitkä kuvasivat siis omaa elämääni sekä alitajunta laajeni todella rankasti, Mulla kaksos/rapu/leijona huone jossa rapu on vielä piilossa niin sitä itseäänhän tuo oli kun tuli omituisia pelkotiloja mitä en ollut koskaan kokenut
ja kävin muuten tuona aikana sairaalassakin tuon pelon vuoksi ja 12. huonehan edustaa sairaalaakin
Että teippi suuhun ja rauhoittumista kun 12. huone ei välttämättä ole se helpoin huone kun se on vähän semmoinen hämärä..
Tosin mulla on kalojen hallitsija myös omassa
huoneessa 8ssa niin ehkä sekin hämärtää itsen muutosta sinällään.
Jos tämä auttaisi sua miettimään omaa karttaasi miten voisi toimia
No, tuo avasi kyllä paljon, thanks!
noin monen merkin kanssa on varmaan sulla ollutkin mietittävää ja selvitettävää...
Varmaan jupiterin vaikutus on myös jollain tapaa "puhdistava" sikäli, että tuo nimenomaan
esiin kaikenlaista tuon alitajunnan laajenemisen myötä. Mutta oltava kuitenkin jotenkin
"maadoittunut", ettei ihan liian lennokkaasti pääse ilmapallo ilmaan...?
itellä 12. huone neitsyessä, samotenku asc, niin voisin kuvitella että jotenkin ne on
yhdistävänä tekijänä kun ne on samassa merkissä... Mutta tuo varmasti esiin semmosia iteltä (ja muilta)
piilotettuja (haudattuja) piirteitä, mitä ei niinkään hyvissä mielin haluisi kohdata, mitä ei sillain edes tiedosta aina, mutta kohdattavahan ne on...
Koska kun ne kohtaa, ja tiedostaa, niin ne mitä tavallaan itseltä kieltää, niin sillon ei voi olla sujut ittensä kanssa,
jos aatellaan että askendentti ja 12. huone kävelee jotenkin käsikädessä. Sikäli siihen voi yhdistää vankilajututkin,
koska siellä jos koskaan on aikaa miettiä itteensä ja kaikkia "huonoja" puolia itsessään, ja miettiä että miksi sinne ylipäätään on joutunu.
Pieni kutina, että kohtaan itsekriittisyyteni ja analyyttisen puoleni face-to-face, puolustuskanta,
näitä neitsyt-juttuja...NEITSYT EI HALUA PALJASTAA KAIKKEA JA HALUAA OLLA HILLITYSTI!!
Menetänkö otteeni itteni...lipsun? Jooo, se teippi kuulostaa hyvälle idealle!