Hei vaan kaikille!
Pakko avautua tästä kaikesta ihmeellisestä, joka alkoi eilen, kun tilasin elämäni ensimmäisen astrologisen katsaukseni.
Alustan asiaa, että en ole IKINÄ uskonut horoskooppeihin, vaikka niitä joskus olen lueskellut.
Likipitäen aina olen ollut sitä mieltä, etten voi millään ilveellä olla oikeasti horoskooppimerkiltäni kauris, koska en täytä juuri mitään ns. yleisiä kriteereitä. Astrologiaa olen aina pitänyt hyvin vaikeana tajuta ja jotenkin vähän sellasena huuhaa-hommana. Nooh..mutta eilen, en ymmärrä itsekkään missä mielenhäiriössä, minä jokatapauksessa otin ja tilasin. Ja arvaatkaas?! Minä en voinut uskoa silmiäni! Minusta tuntui, kuin joku tirkistelijä olisi katsonut sieluuni ja tykittänyt kaikki eetteriin!! Itkin ja luin...välillä en vaan voinut jatkaa..olin aivan hämmentynyt. Ihan, kuin ne asiat jotka olen kyllä itsekin aina tiennyt, mutta en ollut käsittänyt mistä nämä asiat kumpuaa, saatikka että olisin osannut niitä sanoiksi puhua oli siinä silmieni edessä. Puhtaana paperilla. Voi luoja! Olen vieläkin hieman sekaisin. Aatelkaa, että oon käyttänyt rahaa ja aikaani selvänäkijöihin ja vaikka mihinkä
-tyyppeihin, enkä niistä mistään ole saanut edes puoltakaan siitä "avusta" tai ymmärryksestä, jonka koin eilen itselleni avautuvan. Sori, tämä aulis vuodatus, mutta olen niin ihmeissäni. Käsitykseni muuttui kyllä aika radikaalisti. Ja anteeksi, jos tämä tuli jonnekin "väärään" osioon.