Mukavaa tekstiä teiltä kaikilta. Erityisesti pidin Rakkauden enkelin tekstistä.
Kyllä minäkin taisin itkeä isäni hautajaisissa enemmän kuin siskoni, ainakin siltä tuntui... Moneen otteeseen itkin. Isoveljellänikin taisi olla tippa silmässä mutta en muista kuinka vahvaa itku oli.
Tarvitseeko mies tosiaan suuremman mullistuksen päästääkseen tunteet valloilleen. Aika vähissä on nimittäin itkut jos itkee kuolemasta, syntymästä ja rakkauden loppumisesta.
Meidän olisi varmaan aika vapautua ja näyttää puhtaat tunteet. Ei se varmaan niin kamalaa olisi itkeä tirauttaa.
Ainakin minun ikäiset, läheiset miehet ovat sen verran kylmiä ainakin silloin kun joku toinen mies on näkemässä. Tunteitakin he pelkäävät enemmän kuin olisi tarvetta. Välillä tuntuu, että vasta kun olen itse kertonut mieskavereilleni jotain surullista / pelottavaa niin vasta sen jälkeen he uskalvat myöntää että hänkin on ollut ihan maassa yksin. Pelkäämme yksin omaa tuskassamme ja tunteitamme niin paljon että emme voi kertoa niistä kenelekkän.
Ei minulla tällä hetkellä ole mitään tarvetta itkeä tai saada tukea kenenkään olkapäästä. Olen kuitenkin tietoinen että tarvitsisemme ystäviä, mielellään samaa sukupuolta olevia todellisia ystäviä. Heitä joille voi kertoa kaiken, itkeä jonka jälkeen voisi jopa nauraa. Todellisia ystäviä olisi hyvä olla muutama. Ja kun rasitamme, siis kerromme suruja toiselle niin joskus olisi kuitenkin hyvä muistaa kivoilla asiolla ystäväämme. Eli ei ladata yhtä kaukaista vanhaa ystäväämme tuskalla, vaan jaamme myös ne ilot.
Olen havainnut myös tuosta koskettavista elokuvasta sen, että kun minulla kyynel on jo lähellä silmää ja kun huomaan että vieressä istuva "äijä" ei tunne mitään, niin tuntuu että olenko minä nyhverö. Sitä yrittää sulkea ja torjua tunteet.
Olen kyllä iloinen tällä hetkellä. Enkä koe että tarvitsisi itkeäkkään. Tasapaino ei ole enää ääretön niinkuin kuukausi sitten, mutta tasapainoisempi ehkä kuin suurimmalla osalla suomalaisista.
Taria. Odotan kyllä innolla josko se shampanja pullo räjähtäisi auki. Se vuotaa jo vähän
Taisi tulla pitkä sepustus
Rakkaudella Lari