Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Peräänkuulutan SUVAITSEVAISUUTTA  (Luettu 25792 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #30 : 29.05.2006 17:08:36 »

Voi että te olette yksinkertaisia ja lapsellisen tyhmiä!
Itse olen huomannut sen, että kun teiltä alkaa perustelut ja se vähäkin älykäs kommentointi loppua niin syntyy heti tälläinen wollotusketju.

Tämänkään kommentin ilmaisutapa ei varsinaisesti hohda kypsyyttä. *krhm* Voisiko joku kertoa mitä tällä foorumilla taas vaihteeksi tapahtuu?
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 29.05.2006 18:02:32 »

Minä pidän itseäni suvaitsevaisena ihmisenä, mutta minun on vaikea suvaita suvaitsemattomia ihmisiä. :Smiley Suvaitsetteko te minun suvaitsevaisuuteni ja suvaitsemattomuuteni suvaitsemattomista ihmisistä..?  :Smiley Wink

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/chocolate.gif)
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #32 : 29.05.2006 18:12:10 »

Lyhyesti ja ytimekkäästi KYLLÄ, Asterix.
Minun itseni on usein vaikeaa suvaita sellaista, jos joku täysin tarkoituksella on ilkeä ja julma. Saatikka vielä se, että suoraan uhkailee. GRRRR... Vaikka parhaani aina yritänkin.
Heh, ollaan vaikka kaikkia noita mainitsemiasi variaatioita.  smitten

tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #33 : 29.05.2006 19:05:41 »

Onko suvaitsevaisempaa suvaita toisten suvaitsemattomuutta (koska tällöinhän tavallaan tukee sitä suvaitsemattomuutta, jota vastaan kuitenkin suvaitsee olla), vai olla suvaitsematta suvaitsemattomuutta (koska eihän siinä ole tavallaan oikeutta tuomita kun ei itsekään suvaitse) ...? idiot2

Okei, älkää nyt miettikö tota, tuli vaan kauhee kiusaus leikkiä tolla sanalla.. uglystupid2 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 29.05.2006 20:06:59 »

2funny Cheesy 2funny Cheesy 2funny Cheesy
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #35 : 29.05.2006 21:10:42 »

Kyllä nyt meni aivot solmuun joo  Cheesy  buck2  crazy2  2funny  2funny

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #36 : 29.05.2006 21:54:01 »

Kyllä nyt meni aivot solmuun joo  Cheesy  buck2  crazy2  2funny  2funny

Hei "taria"

Aika solmuisen näköiset elimethän noi aivot ovatkin.
(http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_6_4.gif)

Sopu tilaa antaa
Jaettu tieto on moninkertainen ilo

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 30.05.2006 16:23:44 »

Voi että te olette yksinkertaisia ja lapsellisen tyhmiä!
Itse olen huomannut sen, että kun teiltä alkaa perustelut ja se vähäkin älykäs kommentointi loppua niin syntyy heti tälläinen wollotusketju.

Sarkasmi on eräs hyväksi huomattu vaikuttamisen muoto. Sitä voi käyttä aina tiettyyn pisteeseen asti.... Jos ajattelee olevansa toisenlainen kuin muut (parempi, kypsempi?), olisi toivottavaa että silloin käytettäisiin myös rakentavampaa kommenttia aiheesta.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 30.05.2006 17:05:51 »

Hmmmm.... :Smiley Heheh...  Cheesy
Mitenkähän tuohon "olette te yksinkertaisia ja tyhmiä"-vollotukseen pitäisi suhtautua..? :Smiley
Pitäisikö sille kehitellä jokin oma vollotusketju..? :Smiley Wink

Hmmm.. jos älykkäästä keskustelusta ja perusteluista puhutaan nyt ihan oikeasti, niin mitähän tuollainen primitiivinen kommentointi kertoo sanojastaan..?   Wink

Primitiivisyys kun on alkukantaista käytöstä ja sillä ei ole mitään tekemistä evoluution aikana kehittyneen älyn kanssa.  Wink

Minä uskon, että on olemassa olentoja, jotka kuuluvat kyllä ihmisrotuun ulkomuodoltaan, mutta evoluutiollinen kehitys aivojen ja siten älyn suhteen ei ole vielä niin pitkällä kuin joillakin muilla ihmisrotuun kuuluvilla yksilöillä. Wink

Vastaavia esimerkkejä voimme nähdä esim. eläinmaailmasta.
On esim. selkeästi älykkäämpiä koirarotuja
kuin myös älykkäämpiä ja oppivaisempia apinalajeja. :Smiley
Myös lintumaailmasta tiedämme, että jotkin lintulajit ovat varsin oppivaisia, jopa kykeneviä kommunikoimaan ihmisen kanssa.  Wink

Ja yhdistävä tekijä ihmisrodun ja eläinten kanssa tutkitusti on, että mitä älykkäämpi ja oppivaisempi yksilö on kysymyksessä, sen vähemmän primitiivinen ja väkivaltainen se on.  Wink

Nythän täytyy muistaa, että myös henkinen väkivalta luetaan primitiiviseen (lue; vähä-älyiseen, kehittymättömään) käytökseen. Wink

Jos nyt joku ei nyt ymmärtänyt pointtia, niin selvyyden vuoksi, kritiikin antamisella ja loukkauksilla, nimittelyillä ja muilla henkisillä hyökkäyksillä ja väkivallalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Älykäs ihminen tietää mikä niiden ero on. Wink

Iloa, valoa, rakkautta ja suvaitsevaisuutta  smitten
« Viimeksi muokattu: 30.05.2006 17:09:04 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 30.05.2006 17:20:23 »

Niin no mitä tuohon Vetelään tulee, niin (jälki?)teinipojathan on aina tuollaisia "nuoria koiria" (sehän niissä on tietysti myös se hauska puoli  Wink) Ne tykkää räkyttää ja katsoa että millaisen reaktion ne saa aikaan. Kuuluu ikään, en ottaisi tuota turhan tosissani (sillä olenhan niin suvaitsevainen).

Yrittäkääpä esim. huviksenne väitellä lukioikäisen älykköpojan kanssa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 30.05.2006 17:57:06 »

Yrittäkääpä esim. huviksenne väitellä lukioikäisen älykköpojan kanssa...

2funny Cheesy 2funny Cheesy 2funny Cheesy

Niinpä...  Cheesy
Olen aina yhtä hämmentynyt myös tuollaisten noin parikymppisten beibien kanssa, jotka on jo nähnyt elämästä huomattavasti paljon enemmän kuin sinä ja tietää aivan kaiken järjettömän paljon paremmin kuin sinä ja tuntee sinut joka piiruakin myöden paremmin kuin sinä itse ja tietenkin heti ensi tapaamisella noin 2 min jälkeen ennen kuin itse olen ehtinyt sanoa kissaakaan.. Cheesy 2funny

Minusta tuollainen uskomaton viisaus ja tiedon paljous on todella kunnioitettavaa, sillä olenhan minä varsin suvaitsevainen näitä viisaita kohtaan, jotka tuntevat minut ja elämäni ja asiani paremmin kuin minä itse ja osaavat minua neuvoa niin mallikkaasti ja viisaasti.  smitten

Olen muuten miettinyt tuota, että katoaakohan tuo jumalainen viisaus jotenkin iän myötä, koska jotenkin näin 3-kymppisenä tunnen olevani jo huomattavasti paljon avuttomampi oman elämäni suhteen ja varsin tyhmempi ja vähemmän menestyneempi luuseri kuin nuo parikymppiset ja lukiolaiset? idiot2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #41 : 30.05.2006 18:11:45 »

Tosi hienoja kommentteja !
Veitte sanat suustani... Thanks !!  Wink  Grin
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #42 : 30.05.2006 19:59:05 »

Ja ajatellanpa vaikka niin, että parempihan se on että hän purkaa aggressionsa meihin kuin kadulla nyrkein..  Grin

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #43 : 30.05.2006 21:16:54 »

Wink

Uskomatonta yhtymistä edellisiin! .........
             2funny
Pienistä pikkuriikkisistä puroistakin yhtyessään kasvaa suuri VIRTA
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 30.05.2006 22:50:18 »

Cheesy

Wink

Smiley

KYLLÄ. tosi on, turhautumien kasautuminen kyllä

aiheuttaa melkoisen VIRRAN. Mikä täälläkin

joskus on käsinkosketeltavissa, joo joo.

2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: