Toivon että katsoisit minulle..
1. Pääsenkö opiskelemaan haluamaani koulutukseen
2. Työtilanteeni syksyllä
3. Elämän tehtävä
4. Ihmissuhteet
kiitos
Katsotaas, millaista kortit haluavat sinulle viestiä
1. Miekat Oivallus
Katse kääntyy hitaasti kohti tulevaisuutta. Uusia mahdollisuuksia. Päättäväisyys auttaa.
Vaikuttaisi siltä, että sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä ko. koulutukseen, mikä sinua kiinnostaa. Muista kuitenkin olla päättäväinen ja ottaa vastaan uusien mahdollisuuksien alut.
2. Rahat Huolia
Elämä alkaa näyttää valoisammalta.
Kortti välittää hyvin yksinkertaista viestiä, jota se harvoin tekee. Uskoisin siis, että työtilanteesi tulee näyttämään syksyllä oikein hyvältä.
3. Miekat Sydänsuru
Tunnemyrsky näköpiirissä.
Nimestään huolimatta kortti ei viesti sydänsuruja, mutta ei se suoraan anna minulle suoraan minkäänlaista suuntaa, mikä olisi sinun elämäntehtäväsi. Kuitenkin tunnemyrskyä tiedossa. Vaikuttaisi vähän siltä, että tällä hetkellä olet hiukan eksyksissä, että mikä on sinun tehtäväsi täällä, mutta kortti ei suostu antamaan siihen vastausta. Se kertoo siitä, että kortti haluaa sinun selvittävän sen itse ja uskon sen löytyvän sillä, että seuraat omaa ääntäsi ja kiinnostuksia. Kyllä se eteesi sieltä tulee.
4. Sauvat Haaste
Kiivasta keskustelua. Keskustelu käydään parisuhteessa. Varo ettei keskustelu muutu kiistaksi.
Voisiko olla, että parisuhdetilanteesi on joko ollut hyvin kiivasta tai että on muuttumassa sellaiseksi? Jotenkin kortti haluaa tällaista minulle viestittää. Tulevasta kortti ei kerro sen enempää, joten tämän hetkinen tilanne vaatii huomiotasi enemmän kuin, mitä tuleva mahdollisesti sinulle tarjoaa tällä rintamalla.
Toivottavasti tästä oli apua
-SSMoonSS-