Olen kaurisnainen ja mieheni, siis ex-mieheni joka on vaaka, aiheuttaa minulle harmaita hiuksia...
edelleen...
Meillä on eropaperit selvitetty, kuin myös lasten elatusasiat, mies on asunut reilu kolme viikkoa poissa ja olen onnellisempi (ja rahallisesti köyhempi) kuin koskaan ennen... Kesti kauan ( vuosia) kerätä rohkeutta irtaantua yltäkylläisestä, mutta niin tyhjästä elämästä,
MUTTA!!! Tälle vaakamiehelle ei tunnu riittävän se, että rakkauteni loppui ja että tunsin kuolevani tuossa suhteessa. Hän soittelee ja surkuttelee itseään, "heittelee" tuhkaa päälleen, tyyliin " kaikkeni tein, mutta mikään ei riitä.." Tänään hän keksi, että hän "tietää", että minulla on toinen mies... Hulluksiko exäni on tulossa, en tiedä, mutta minua hän loukkaa.
Tuo onneton mies haikailee perään, muistelee menneitä hyviä hetkiä, eikä pysty hyväksymään jätetyksi tulemista. Hän on jäänyt omaan surkeuteensa, eikä ole kykeneväinen järjestämään itselleen pysyvää asuntoa, jotta voisi otta lapsemme luokseen edes joka toinen viikonloppu. AGGRRH!!!!!!!!
Hän tekeytyy kertakaikkiaan kykenemättömäksi toimia, eikä ajattele lasten hyvinvointia ja tulevaisuutta lainkaan. AIKUINEN IHMINEN, KOHTA 50-v.
Enkä minä voi tajuta sitä, miten MINUN tunteeni ovat niin arvottomia, että minun pitäisi palata entiseen elämääni lasisessa pullossa (korkki kiinni).
Eräs ennustaja kertoi tässä taannoin, että olen ex-mieheni kanssa olleet kaksosia edellisessä elämässä ja allekirjoitan väittämän täysin. Tunnen hänen kärsimyksensä ja telepaattinen yhteys on uskomaton, mutta tunnetasolla en ole koskaan rakastanut häntä kuin aviomiestä tulisi rakastaa. Seksikin tuntui insestiltä (silti liitosta kolma ihanaa poikaa).
Mikä lie karman velka on ollut maksettavana.
Kova on ollut hinta.
Apua!!! Hän tukahduttaa minut (ei kunnioita tunteitani, arvoani yksilönä saatikka vapauttani elää omaa elämääni) Miten puolustautua ja suojautua, ja ennenkaikkea, MITEN SAAN HÄNET JÄRKIINSÄ!!???