Oih, juuri tämä asia oli edessäni kun löysin omat korttini. Kerrompa sinulle lyhyen korttieni ja minun tarinani
.
Menin käymään läheisellä kirpputorilla ja etsiskelin tapani mukaan kirjallisuutta liityen kaiken näköiseen yogasta uniin. Silmiini osui eräässä pöydässä pienen pieni tarot kirja ja kun katsoin lähemmin sen vieressä oli toinen kirja kortteineen ja mikä hinta (!) vain 3euroa!! Riemastuin ja jäin katselemaan näkyä. Mietin matkalla kassalle, miksi hinta oli niin pieni. Ostin korit joka tapauksessa, sillä ne olivat juuri ne kortit (Crowley Thoth), joita olin himoinnut kaupassakin (oikea arvo uudelle kirjalle ja korteille on n. 50e).
Tulin kotiin ja aloin miettiä, jospa kortteja oli käytettykin jotenkin väärin, kun lähtivät niin halvalla. Miten niitä olisi voitu käyttää väärin? Pakka tuoksui tupakalle ja mietin edellistä omistajaa. Kirja oli melko nuhruinen, koska se oli ostettu kirjastosta, sain sen puhdistettua repimällä vanhat päällysmuovit pois ja päällystämällä uudelleen.
Katselin kortteja uskaltamatta kysyä niiltä mitään ja nostattamatta niitä katsomus mielessä. Pidin kortteja kädessäni ja ajattelin kuinka voisin puhdistaa pakan, sanoa sille että se on nyt minun pakkani. Tyydyin vain ajattelemaan noita asioita ja sekoittamaan pakkaa ajatellen tuota asiaa. "Kortit ovat nyt minun enkä aio väärin käyttää niitä". Tätä jonkin aikaa jatkettuani, päätin kysäistä korteilta mitä niille kuuluu. Kortit antoivat vastauksen. En muista tarkalleen itse korttia, muista vain, että lukiessani kirjasta ratkaisua kortti tarkoitti uutta alkua. Sen jälkeen en ole pelännyt käyttää kortteja. Luulen, että edellinen omistaja vain osti ne ja jätti kaapin pohjalle kiinnostumatta tutkimaan kortteja sen enempää.
Onnea sinulle
Tulikukka korttejen hankintaan
. Jos löydät käytetyt, puhdista ne ihmeessä omalla tavallasi. Kuuntele sydäntäsi
. Käytetyt taitavat vain olla kyllä todella harvassa, ellet löydä netti huutokaupasta, minullakin taisi onnistaa. Ne olivat ensimäiset kirpparilla nähneeni kortit.
Olen etsinyt jo pitkään korteilleni arvokkaampaa rasiaa ja aion itse maalata sille silkkisen huivin ympärille.
Olisi kivaa kuulla teidän muiden korteista ja mahd. puhdistus ja virittäytymis rituaaleista. Olen ajatellut, että olisiko lempihajuveden ruiskautus hyvä keino virittäytyä? Tai kynttilän polttaminen.