Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva merkki muuttuu?  (Luettu 7719 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Slarba
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 08.07.2015 09:47:09 »

Heissan, kuulin, että nouseva merkki voi elämän aikana muuttua, jopa useastikin. Onko todellakin näin?
tallennettu
Slarba
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 08.07.2015 10:07:09 »

No sitä mäkin mietin, että ei voi olla mahdollista. Joku vaan kivenkovaa väitti niin lukeneensa.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 08.07.2015 10:31:28 »

Progressiivinen Nouseva merkki muuttuu ajan kanssa. Progressed Ascendant englanniksi. En tiedä asiasta hirveästi enempää. Värittää kuitenkin jollain tapaa sen hetkistä olemista.
tallennettu
Slarba
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 08.07.2015 10:42:57 »

Joo, juuri selviskin, että kaveri puhui proge-kartasta  Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 08.07.2015 11:32:10 »

Progressiivinen Nouseva merkki muuttuu ajan kanssa. Progressed Ascendant englanniksi. En tiedä asiasta hirveästi enempää. Värittää kuitenkin jollain tapaa sen hetkistä olemista.

Just näin!
Ei olis kiva olla imeväisikäinen henkisesti koko elämäänsä.
Onnex itsekukin oppii, jos ei muuta niin syyttämään hallitusta. Tosin tuo ei koske minua.
Tunnen olevani vastuussa omista teoistani.
Edelleen.

uglystupid2  2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Neitiperho
Satunnainen astroilija
*

Harrasteleva AstroAuttaja :)

Profiili
« Vastaus #5 : 31.08.2015 12:30:32 »

Minulla nousevan merkin muutos oli aikamoinen. Katselin huvikseni hiljattain sitä ajankohtaa, jolloin elämäni muuttui täydellisesti = lähdin Suomesta ja olinkin 10 vuotta liikenteessä - sisäinen muutos oli myös valtava. Silloin nouseva merkkini siirtyi ravusta leijonaan. Erittäin tarkasti ajoittui tuo vaihdos lähtööni.

Joten kyllä, minä voisin sanoa, kun kartallesi tulee nousevan merkin eteneminen, se kyllä jytisee.
tallennettu

AstroApu
Ailidh
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 11.10.2015 16:00:12 »

Mulla vaihtuu noin vuoden päästä ravusta leijonaan. Mielenkiinnolla odotan. Ulkomaat voisivat kyllä tulla mullakin kyseeseen. Äidilläni on myös aikoinaan vaihtunut merkki ravusta leijonaan ja aikas mullistava vuosi tai käännös uuteen suuntaan ollut hänen elämässään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: