Tein tämän aloituksen, kun pluto ketju oli niin vanhentunut.
Minulla on pluto 1. Huoneessa, kuten varmaan monella ikäiselläni myös. Nousumerkkini on skorpioni, jota myös hallitsee pluto. Olen ulkoiselta olemukseltani kunnon kameleontti!
Ensivaikutelmani ei oikeasti kerro paljonkaaan. Tyyliltäni voin olla klassinen, luonnonlapsi, dramaattinen, melkein mitä vain huvittaa. Voin olla duunari, joka tykkää keskiluokkaisista harrasteista. Varautunut tai avoin. En halua olla saman näköinen päivästä toiseen. Nykyään kun on suosittua tuntea itsensä, niin tuntuu vaikealta kategorioida itseään. Helpompi olisi vain todeta ymmärtävänsä monia asioita ja luoda nahkansa säännöllisesti
On mulla tosin myös kuu 1. huoneessa, kai välittömät reaktiot näkyvät sit päälle päin. Mut onko teillä tämmöistä plutomaista nahan luomista jollain alueella?
Pluto askendentilla vai 1. huoneessa?
Pluto korostaa skorpioni teemoja, eli ulospäin muille saatat vaikuttaa mysteeriseltä ja hyvin syväluotaavalta muita kohtaan.
osaat lukea ihmisiä rivien välistä. Voimakas persoona. Ehkäpä se kuu näkyy myös muillekkin, että ulospäin anti on omiin tunteisiinvetoavaa ilmaisua, ja hyvin syvällistä ilmaisua. Varautunut, skorpionin mukaisesti, että ehkä tuot julki sellaisia piirteitä itsestäsi mitä haluat, muut jää sitten piiloon.
Pluto nousulla, niin voi olla pahimmillaan tietyissä tilanteissa hyvinkin dynaaminen muita kohtaan, jyräävä jne. mutta parhaimmillaan ymmärtää muidenkin ihmisten syvyydet ja että ei kaikkien olemuksessa ole ehkä mitään salattavaa tai rivien välistä luettavaa asiaa. Pluto nousulla voisi olla semmoinen intensiivinen ensivaikutelma muille, "in your face" -tyylisesti. Mutta ehkä hautovan tyylisesti, toisin kuin mars.
Ulkoasuun/ilmaisuun liittyen, niin ehkäpä semmoinen nahanluonti on skorpparin juttu, että vaihtaa tyyliä, niin että sitä ei muut osaa odottaa. Tai joku tietty asia laukaiseen jonkun muutoshalun, Shokeeraavaa, ääripäästä ääripäähän! Ehkäpä se skorpioni siellä ei halua, että muut on jäljillä, tai että mikään mitä muut odottaa sinulta, onkin sellaista, että käännät suuntaasi. Tai intuitiosi avulla vaihdat suuntaa tarvittaessa. Nahan luontia. Jos tulee käännekohta elämässä, niin saattaa se ulkomuotokin muuttua radikaalisti. Transformaatio tapahtuu ulkoasuun/itse ilmentämiseen liittyen, joka tuo itselle sisäistä turvallisuutta (kuu?).
Miten haluat ilmentää itseäsi muille. (miten ajattelet että muut näkee sut)
Kameleontin yhdistäisin enemmänkin kaloihin ja muuttuviin elementteihin. how about feenikslintu?
Kannattaa katsella muita aspekteja kartallasi, mikäli siellä on jotain nousumerkkiisi liittyen.
Kiinteenä merkkinä, en ihmettele että genret saattaa vaihdella radikaalistikkin, ja lokeroiminen tuntuu hankalalta, mikäli jos on muita aspekteja askendentille. Tai, jos 1. huone osuu selkeästi eri merkkiin, niin, että merkki vaihtuu jousimieheen (muuttuva merkki), plus se kuu siellä... En tiedä, vaikea sanoa, kun ei ole koko karttaa nähtävillä.