Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei kaikki varsinkin nousu skorpparit  (Luettu 5788 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« : 03.11.2005 18:51:27 »

Olen uusi kävijä sivustoilla... siis uusituilla. Näissä on totuttelemista. .. vielä on hankaluuksia.
Mitä luulette, kuinka suuri risti vaikuttaa ihmiseen, jonka syntymäpäivä osuu 7.11? Tai jos astrologinen syntymäpäivä osuu (muistaakseni) 9.11?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2005 23:47:52 »

Täytyypä sanoa ainakin se, että ihan on erinomainen syntymäpäivä sulla, onnittelut!!
Tuosta rististä en osaa sanoa, mutta itse kyllä olen yhden taakan harteiltani juuri hävittänyt ja haistelen nyt uusia tuulia. Olisko muilla enempi kommentteja?
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2005 16:51:08 »

"Lukiräihä" minulla ihmettelin tuossa että mikä on norsu - skorppari! Cheesy


Sattuuhan sitä uglystupid2

T: Piiloblondi
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #3 : 08.11.2005 16:50:56 »

Pitänee tarkentaa. 7.11 on kummityttöni syntymäpäivä ja on aika hankala tapaus. Olisi kiva tietää, mitä kannattaa tietää, kohdatessani tämän lapsen.. (menossa syntymäpäiville).

Ja tuo astrologinen syntymäpäiva oli omani, jos muistin sen oikein... HEh. Harvapää aina välillä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2005 00:08:02 »

Selvitäpä kummityttösi kartta, niin voinee selvitä monta asiaa samalla kertaa. Skorpioni-lapset ovat sangen mielenkiintoista väkeä, teräväkatseisia ja -sanaisiakin. coolsmiley
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
iltarusko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #5 : 16.11.2005 21:05:56 »

Hei, nousu-skorppari,

tulee tuo nousu siitä astrologisesta syntympäivästäsi? Vai mitä se ast.synttäri tarkoittaa, olen niin uusi näissä asioissa??   Onko aurinkomerkkisi ja oikea synt.päiväsi joku aivan muu?

ihmetellen iltaruskossa..
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #6 : 17.11.2005 09:59:42 »

Nousumerkki lasketaan siitä kellonajasta ja paikkakunnan merkitys on myös suuri, eli on aivan eriasia, kuin missä aurinkoa on... sen saat tietää omasta kartastasi. Sinänsä nousu- ja aurinko skopparilla ei ole paljoakaan eroa, aurinko kertoo sen mikä todella olet, ja nousumerkki sen, mihin olet pyrkimässä tässä elämässä. Yleensä kun nousumerkki alkaa nousta, n. 30 kympin jälkeen, yleensä merkin huonot puolet tulee ensimmäisenä, kunnes alkaa oppia.

Olen itse noususkorppari... ja mulla on ollut melkein koko ikäni vielä pluto rassaamassa... rankkaa on ollut.. Skorpparilla on vain kaksi vaihtoehtoa elää, joko täysin maassa tai sitten täysin pilvissä... mutta... sieltä masennuksesta pääsee vain ylöspäin... ja se on ollut myös ihana luovuudenlähde, koska ei ole muuta pääsyä kuin ylöspäin. Mutta nyt vanhempana... kun jo kaipaa noita masennuksia  Sad ne oli niin luovia aikoja.

Seksuaalisuus on myös skopparille tärkeä, kuin tietysti monelle muillekin merkille.Eroottisuus ja oman naisellisuuden tai miehisyyden löytäminen. Itse olen aika kyltymätön, josta kuitenkin mieheni on iloinen  Wink Leikkimielisyys on myös sängyssä tärkeää hänelle, ei siis iänikuinen sama asento vuodesta toiseen.

Luulen, että kaikista eniten tuo skopparilapsi haluua vain, että häntä opittaisiin kuuntelemaan, hänellä on niin paljon asioita, mutta yleensä hänellä ei ole sitä ihmistä joka jaksaisi kuunnella. Koska itse en ole saanut sitä huomiota, olen tehnyt sen hinnalla millä hyvänsä, ja koska skorppari on "hieman" itsetuhoinen, olen itsekin hakenut huomiota yrittämällä itsemurhaa 5 kertaa. Mutta vasta näin vanhempana, olenkin ymmrtänyt niiden suuremman merkityksen.

Kaiken kaikkiaan... tosi hyvä merkki, kunhan osaa kääntää ne negatiiviset puolet positiivisiksi ja oppii ottamaan ne voimavaroiksi, ei taakoiksi.

 angel Ariel
tallennettu
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #7 : 26.11.2005 05:39:24 »

Hei! Tunnistan itseni tuosta seksuaalisuudesta. Olen skorpioni, ja nouseva skorpioni sekä kuu kauriissa. Olen rauhoittunut jo, sillä ikää on tullut 50 v. Vasta aivan viimeaikoina on kauris alkanut vaikuttaa. Mutta kummityttöösi, asia ei ole niin yksinkertainen, kaikki muutkin aspektit vaikuttaa kuin se nouseva skorpioni. Itse olin hyvin hiljainen pienempänä. Erittäin oikeudenmukainen, esim. olin isälleni vihainen koska hänellä oli ennakkoluuloja mustalaisia kohtaan, eikä hän ottanut yksinhuoltaja-mustalais-äitiä meille vuokralaiseksi, vaikka he olisivat tarvinneet asunnon. Kyllä myös elämänympäristö jonkinverran vaikuttaa ja kaikki tapahtumat.
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: