Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen kehitys ja persoonan muutos  (Luettu 4327 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Routis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 31.07.2015 20:33:14 »

Kokemuksia teiltä muilta kaipailen!
Oma henkinen tie on alkanut varsinaisesti tässä pari vuotta sitten, aina olen ollut herkkä, mutta nyt tietoisesti alkanut kehittää henkistä puoltani. Ja aivan upea maailma on auennut!
Vaikkakin tie on vasta alkutaipaleella  Smiley
Mutta siis vaikka olen hyvin onnellinen kaikesta sisäisestä muutoksesta, (oma voima ja tasapaino on löytynyt) tulee hetkiä kun tajuan olevani jotenkin aivan eri taajuudella monen tähän asti niin tärkeän ja läheisen ihmisen kanssa.. Ja se on vaikea hyväksyä, että suhteet ei ehkä koskaan enää tule olemaan samanlaisia kuin ennen! Enkä tarkoita että välit olisi keneenkään mennyt poikki asian takia, mutta juurikin kun oma ajatusmaailma ja maailma muutenkin on kokenut muutoksia, se tuo haasteita. Ja jostain syystä välillä tulee itselle itsekäs olo, en tiedä miksi niin!  Shocked  Onko muilla samoja fiiliksiä?

Toinen asia. Henkisen kehityksen myötä keho on alkanut tulemaan yliherkäksi lisäaineille, kemikaaleille yms. ympäristölle.
Esim. jouduin vaihtamaan hammastahnan luonnon hammastahnaan kun markettiversioista alkoi suupielet halkeilla. Aiemmin ei mitään ongelmia ollut! Tuntuu että muutos on todella kokonaisvaltainen!
Tietysti sitten tämä suojausjuttu, jota en tarpeeksi muista tehdä.. Asiakaspalvelutyössä törmää kaikenlaisiin energioihin ja esim. tällä viikolla oli 4 päivän migreeniputki. Nyt kun on taas joku erikoiskuu, se näemmä vaikutti ihmisiinkin, oli niin kiukkuista väkeä liikkeellä vaikka se ei ole tyypillinen perjantai-ilmiö todellakaan! Töistä kun pääsin, olin ihan puhki ja rikki, kunnes sain levätä ja suihkussa pestä negaatiot pois, sitten helpotti!
Kiva olis kuulla muiden kokemuksia henkisen tien alkutaipaleelta, kuinka suhteet on muuttuneet jne!  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.08.2015 08:47:22 »

Minulla voimakkain henkisen kehityksen vaihe oli siinä 15 vuotta sitten. Persoonallisuus pysyi osittain samana, mutta osittain muuttui paljonkin. Suurin muutos oli herkkyyden muuttuminen voimaksi. Menetin myös intohimon moniin harrastuksiini melkein kuin veitsellä leikaten, vaikkei näissä harrastuksissa mitään pahaa edes ollut. Kerroin ystävilleni ja perheenjäsenilleni, että isoja asioita on tapahtunut pään sisällä ja joillekin tässä oli tietysti pureskelemista, mutta tämän takia kukaan ei ole lähtenyt kävelemään. En paasaa henkisiä asioita kenellekään ja osaan puhua kyllä monista muistakin asioista, mutta sinänsä oma henkinen kehitys ja mielenkiinto siihen ei ole mikään salaisuus. Jos joku haluaa siitä puhua, niin minusta kyllä löytyy keskustelukumppani.

Transformaation jälkeen minulla oli ihmissuhteissa ja oikeastaan koko elämässä melko myrskyisä vaihe, joka kesti joitakin rauhallisempia välivaiheita lukuun ottamatta 10 vuotta. Sitten se loppui kuin veitsellä leikaten, mikä näyttää olevan melko tavallista minulle.  Tongue Eli kyseessä oli aika selkeä siirtymä seuraavaan elämänvaiheeseen, ja tässä tapauksessa voiman hallintaan, elämäntehtävän toteuttamiseen ja karman puhdistamiseen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2015 16:37:49 »



    Tuntuipa tutulta Lillin kirjoitus.  Minulla oli samallaisia kokemuksia hekisyyteen kasvamisesta.      smitten         
       
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: