Moikka kaikille !
Sivustoa olen jo pitkään käyttänyt mutta nyt hiljattais vasta foorumille eksynyt.
Parikymppinen kalanainen tääl kirjottelee
Jotenka te vanhemmat ja viisaammat osaisitte "kertoa" mulle jotakin hyödyllistä tulkintaa/tietoa näistä mun enneunista ja aistimuksista.
Jotenkin tuntuu että tälläset deja vu- tyyppiset jutut on mulla nyt ihan kokoajan läsnä uusien tuttavuuksien kanssa.. Varsinkin miesten ja varsinkin jos tuntuu jotain kemiaa !
Esimerkiksi nyt unista;
Olin tuolloisen poikaystäväehdokkaan luona yötä, enkä saanut unta. Tuijottelin vain tapetteja enkä pystynyt nukkumaan, yhtäkkiä tuli sellainen olo että olisin ollut siinä ennenkin katsellut niitä samoja tapetteja mutta unessa. Silloin en nähnyt kenen vieressä olin koska mies oli selkä minuun päin. Kaikki tapahtuu aina samanlailla eikä asioiden kulkuun voi vaikuttaa.
Se muistikuva niistä tapeteista ja selin nukkuvasta miehestä on niin vahva enkä edes ymmärrä miksi!
Samanlaisia juttuja on tapahtunut aijemminkin;
Äidin uusi miesystävä juttelee olohuoneessa äitini kanssa, samalla teen ruokaa keittiössä ja tiputan haarukan, unessa en tiennyt kuka hän oli koska tuntuu että siitä olis vuosia kun olen sen nähnyt. Mutta sekin on ilmeisesti ihan mahdollista ?
Muistan että lapsena olen nähnyt unta joka on muuttunut painajaiseksi, koska jouduttiin pakenemaan tuntemattoman tytön kanssa pyörillä jollekkin talolle. Näin tuon unen uudestaan ja tunnen sen tytön nyt, silloin en edes tiennyt koko ihmisen olemassa olosta.
Näin lyhyesti ja ytimekkäästi selitettynä nuo unet, yksityiskohtia olisi miljoonia mutta en vaivaudu kirjottamaan jos ei kukaan satu edes tähän vastaamaan
Uusien ihmisten kanssa tulee näitä tunteita että olen ollut tässä ennenkin ja se tunne on niin pakahduttavan todellinen ! Eikä sitä pysty selittämää..
Mitä mieltä olette? Kuulostaako tää ihan huuhaalta kun en pysty tuota tunnetta ja unia paremmin selittämään