Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kadonnut tsekkinainen - mitä näette?  (Luettu 18177 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MarianneP
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 24.10.2015 22:45:54 »

Niin, alkuperäisen kysymykseni tarkoitus oli todellakin saada vain selville, "näkeekö" joku missä kadonnut on tai mitä on tapahtunut.

Ei sen enempää miettiä taustoja, todennäköisyyksiä yms. - ihan aiheen mukaisesti "selkänäkö ja ennustukset"  angel

(Foorumilla on aikaisemmin ollut muutamia tapauksia, joihin on saatu "selvyyttä" ennen nk. virallista totuutta. )
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 25.10.2015 10:49:53 »

(Foorumilla on aikaisemmin ollut muutamia tapauksia, joihin on saatu "selvyyttä" ennen nk. virallista totuutta. )

Ei taida muistua mieleen mitään esimerkkiä...?

Huh
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 25.10.2015 17:10:32 »

Lumihankeen "hukkunut" lapsi & Kalasatamasta löytynyt nuori mies
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 06.11.2015 10:41:51 »

Tässäkin ketjussa tuli ilmi nykymaailmaa vaivaava ounastelu eli ei selvänäkö, ei selväkuulo vaan selväluulo!

Onneksi totuus tulee ilmi obduktiossa.
Itselläni tuli alussa ajatus, että on yksinään samoilemassa, loukannut itsensä vakavasti luiskahdettuaan johonkin rotkoon eikä siksi pääse ihmisten ilmoille.
Nythän hän onneksi löytyi joltain laelta, eli ollut nähtävissä, kunhan etsijät osuvat kohdalle.

Noh! Mun tämä päivä on täynnä kujeellista iloa! En voi edes valittaa siitä.

Olen iloinen Nelan läheisten puolesta, että hän löytyi, vaikkakin menehtyneenä. Epätietoisuus syö kovasti myös loogista (=minä) henkilöä, jos asiat eivät pitkässäkään ajassa selkeä.

Surunvalitteluni läheisilleen ja aikaa toipua menetyksestä!  vesta
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: