Olen ASC
ja musta ja valkoinen ovat elämäni värit!
No nykyään on muunvärisiäkin vaatekappaleita eksynyt kaappiin mutta aika pitkään olen suosinut vaaleaa yläosaa ja tummaa ala-osaa. Koska se on helppoa. Ja yksinkertaista. Mutta valkoista on oltava. Mutta olenkin
ja yleensä liitän valkoisen ilma ja tuli merkkeihin, siis enemmän ulospäin suuntautuneisiin merkkeihin koska valkoinen edustaa ulospäinsuuntautunutta Yang-energiaa.
...Ja voihan olla että Herra Kela käyttää mustaa ihan vain käytännön syistä (eivät tahratkaan näy eikä tarvitse pestä montaa koneellista kun voi kaikki tunkea samaan). Kuitenkin mietin että ehkä kuu vesimerkissä on enemmän sisäänpäin kääntynyt. Siksi musta?
Kun vertaa omaan itseeni, niin tyylini on yksinkertainen mutta kuitenkin ulospäin suuntautunut, koska minussa on tulta. Herra Kelan tyylin voisi tuon perusteella määritellä yksinkertaiseksi, mutta sisäänpäin kääntyneeksi, vastaanottavaiseksi. Niinkuin vesi.
Samma här! eli
siis samoja mitä kuvailit.
Aika mielenkiintoista ajatella tuolta kannalta pukeutumista. Mulla taas on Maata ja vettä lisänä, ihan snadisti tulen kipinää. eli pukeutuminen on lähinnä semmoista "maastoon sulautuvaa", eli en niinkään halua erottua. Mustaa on paljon seassa, mut pelkkä musta on taas liian synkkää. Niin seassa on maanläheisiä sävyjä, tai seassa kirkkaita värejä mustan seassa. kuvioina tms. Riippuu miten sekottelee. Näitä neitsyen yhdistelemisongelmia. Tosin helpointa on vaan yhdistää selkeet keskenään. Eikä liikaa mässäillä. Tai siis en sekottele näitä maansävyjä mustan kanssa
koska ei ne sovi... joka päivä vähän erilaisena liikun.
Ehkä Kelalla vois tosiaan olla skorpparia tai plutoonisuutta kartalla,
se kuu merkki voisi ollakkin jossain skorpparissa (Lainaten siis noita muitakin kirjoituksia teiltä), ei halua erottua niinkään ulkoisesti, mutta sitten sellaisella sisäisellä vetovoimalla ja syvyydellä?
Eikös se tuossa aiemmin kerrottu että Kela on
?
Mutta Anssilla tosiaan voisi olla jotain skorpparia kartalla muutenkin ja Leijona kun on, niin ei ainakaan tingi itsestään ja käyttää tasan sitä mitä tahtoo... Ainakin ASC-leijonilla tuntuu olevan vahvana oma habitus. Itseasiassa ASC-leijonista voidaan helpommin nähdä aurinko ja kuu- merkit koska he tuovat niitä askendentissaan esille ja vieläpä potenssiin... Itse tiedän muutamia ASC-leijonia joilla on kuitenkin kaurista ja skorpionia kartalla... Niin että jos joskus eksytte kauppaan nimeltä MORTICA, tiedätte mitä tarkoitan. :
Vahvaa goottityyliä. Näyttävää, lähentelee jo teatraalisuutta. Muutenkin, aurinko kun on leijonan omaisuutta ja mikäli leijona on askendentillä voisi ajatella auringonkin ominaisuuksien korostuvan (oli se sitten missä merkissä tahansa), varsinkin ulkoisessa habituksessa. Minä neitsyenä taas pidän kaikesta pikkusievästä. :
Ja jos haluan jotain ns. näyttävämpää, päädyn ns. "polished" -lookiin. Hiuksiani värjäilen aika harvoin, mutta jos värjään niin yhdellä värillä selkeästi, ei mitään raitoja. ja mahdollisen luonnollisella värillä tai sellaisella mikä sopii.
Anssissa tuo ASC-neitsyt näkyy ehkäpä myös tuollaisena "hoitamattomuutena", siis Neitsyiden kielellä luonnollisuutena ja vaatimattomuutena. Esim. hiukset luonnollisen väriset, ei sliipattu tai mitään ylimääräisiä tököttejä siellä). Ja vaatteetkin yksinkertaiset, mustat, joissa ilmeisesti vesimerkkikuuna viihtyy.
Muiden mielestä heidän lookkinsa saattaa olla jopa himean... mitätön tai harmaahiirulainen.
Mutta neitsyiden mielestä se on juurikin siisti, ei mitään ylimääräistä. Tämän olen lähinnä huomannut
:llä.
Sori, saattoi mennä vähän of topic.