Hei Haidih88
Kyllä nämä asiat koskettavat....ja mietityttävät kovasti.
Minulla on tuttava, joka kokee tai oikeastaan kuulee koputuksia silloin kun joku henkilö on poistumassa elämämästä. Nämä koputukset ovat sitä kovempia mitä läheisemmästä henkilöstä on kysymys. Aivan kuin oveen koputettaisiin. Menee viikko, joskus kaksi ja sitten oikea suruviesti tulee.
Olen itse myös äärimäisen herkkä ihminen ja koen monentapaisia enteitä ja etiäisiä. Näitä kokemuksia voi todellakin tulla muuloinkin, kuin unessa!
Koin erään uskomattomista kokemuksistani oman ukkini kuoleman seuraamisena.Olin 13 vuotias kun tämä tapahtui ja silloin juuri kovassa kuumeessa. Herkistynyt "näkemään". Ukki kuoli viereiseen sänkyyn ja koin sen kauniina tapahtumana. Aivan kuin savukiehkura olisi lähtenyt ukin päälaelta ja noussut ylös. Lapsena en tietenkään tuota ymmärtänyt, mutta vanhempana minulle on selvinnyt monet muutkin "kummalliset" tapahtumat elämäni varrella.
Kaikesta täytyy pystyä luopumaan ja kaikista. Luopumaan rakkaudella ja hyvyydellä. Ilolla ja uskolla
Ollaan todella onnellisia liikkuvia ja hymyileviä terveitä ihmisiä ja toivotaan sitä kaikille muillekkin.
HYVÄÄ SYKSYN JATKOA JA TALVEN ODOTUSTA