Sideman!
Lisää tahdon viisauksiasi sivustolle, kiitos!
Öh, tuota, siis ylläolevan asemestako? :
"Viisaudet" ovat vähän turhauttavia, kun ei ole mitään käryä,
saako niistä juuri kukaan mitään tolkkua...
Tarkoitan siis esim. sitä, että aika harvat lienevät aspergerimaisesti
kiinnostuneita "puolikuolleista" eksoottisista kielistä!
Ne jos mitkä alkaa pelittää täälläkin. Olen pitkään oivallellut, että itsellä lievä asperger. Uskon tähän yhä.
Mutta tänä aamuna katselin Katri Niskasta ½seiskassa, kun hän kertoi itsellään todetun ad'd.n eli ilman hyperaktiivisuutta. Rajoittunut kiinnostus tiettyihin aiheisiin. Kokonaisuus, minkä hän kertoi, osuu otsaluuhuni ihan prikulleen. Eli nyt jos koska pitää pyrkiä testeihin valmis diagnoosi olkalaukussa.
Tarkoitan tällä sitä, että kiinnostus tuollaisiin nykyelämäsää dis'tärkeisiin asioihin kuin kuolleet kielet on minuun ennen syntymääni kirjattu, mutta monessa mukaa olevana en ehdi kaikkea viisaudestasi ammentaa.
Ja siks toisekseen... olen asentanut ohjelman aukeavan minulle 'alateitse' eli uusin viesti on aina ensimmäisenä. Ei tarvi etsiä ja etsiä sitä missä keskustelu kulkee. Jos sitten asia vaatii perusteluja ja isompaa kannanottoa, lueskelen niin kauas taaksepäin, kun on tarvis kokonaisuuden ymmärtämiseen tarpeeni rajoissa.
...että siis tälleen.
Kirjoittele vaan viisasuksiasi siis edelleen. Jonain päivänä minäkin ehdin niistä lukea ja pohtia sen mikä intoni viisauksiisi kulloinkin herätti.
Voimia ja lykkyä, sideman! :