Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarvitsen kokeneempaa unien tulkkaajaa!  (Luettu 4370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
evzku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 04.10.2015 15:19:18 »

Elikkäs näin unta että hyvä ystäväni soitti minulle ja kertoi että erosi poikaystävästään. Hän ei itkenyt, mutta oli paniikissa ja tolaltaan. Kyseli minulta neuvoa ja mitä olisi voinut tehdä toisin. (Oikeassa elämässä vasta pari kk. seurustelleet ja heillä menee todella hyvin..)
Unessani itse mietteliäänä totesin ettei asialle voi enää mitään / kannata miettiä tuollaista.

Jos joku osaa tulkata niin olisin kiitollinen Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 04.10.2015 16:45:51 »

Ei unia liikaa pidä lukea: pelkää siis valmiiksi että alkanut suhde menee poikki..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Empire Special
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 28.01.2016 17:31:23 »

Kuvat unissa on kieltä, ja kun noita alkaa hahmottamaan alkaa kuulemaan kommunikointia taustalla. Mitä nopeampaa kommunikointia sitä enemmän kuvia, toi kieli vetäsee noi kuvat alitajunnasta. Tietokoneiden koodauskielessä puhutaan pakatusta informaatiosta. Trikki on yrittää olla pelkäämättä "huonoja" tai "epämiellyttäviä" kuvia. Sama hyvissä joista tulee liian eufoorinen ja innostunut olo. Tos tilassa olet kuin lampunhenki joka kommunikoi ympäriinsä. Tätä on tosi mielenkiintoista testailla näinkin byrokraattisessa ja sosialistisessa mentaliteetissa kuin Suomi. Pohjimmiltaan kaikki on kumminkin vapaita ja toiveet toteutuu, kuin huomaamatta. Samaa unta se on päivin ja öin. Jengin pitäs rauhottuu ja kvartaalimaailma unohtaa. Jos ootte huomannu että media ohjaa maailmaa ja syöttää rajattomasti sitä itseään sinne pikku tumakkeeseenne.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2016 17:45:53 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.2016 23:05:08 »

Miettisin itse syyn miksi näit tuon unen jos kerta ystäväsi seurustelusuhde on vakaalla pohjalla. Sanoit, että "Unessani itse mietteliäänä totesin ettei asialle voi enää mitään / kannata miettiä tuollaista." Pohtisin siis miksi ajattelet noin ja mitä tuo uni kertoo sinusta itsestäsi?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: