|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #16 : 30.05.2006 18:47:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #17 : 30.05.2006 18:58:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Nikita*
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 30.05.2006 19:31:55 » |
|
Sister of night, elämäsi on selvästi isossa muutosvaiheessa... paitsi henkisesti tietysti niin ihan konkreettisestikin. Itselläni tuollaisissa(kin) elämäntilanteissa tuppaa joskus ahdistamaan ja pahasti. Älä nyt missään nimessä anna pienten tai isompienkaan vastoinkäymisten lannistaa. Ne ovat ehkä ikävimmillään todella harmittavia ja ärsyttäviä viivytyksiä, mutta muista päämäärä. Sinä olet valmistumassa ja siirtymässä elämässäsi eteenpäin. Olet varmasti tehnyt paljon töitä päättötyösi eteen ja väsymys ja kyllästyminen iskee ja vielä tämä viivytys ja selvittely... Mutta usko pois, olet jo tehnyt hienon ja rankan työn ja saanut sen hienosti päätökseen. Nyt voit jo ottaa rennosti ja rauhassa viimeistellä ja katsella samalla jo sielusi silmin tulevaan... Pistä vaikka Depeche Moden Ultra soimaan, ota rennosti ja kiitä itseäsi tekemästäsi työstä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 30.05.2006 20:00:56 » |
|
*Lähettää mijoona enkeliä tiellesi* asioilla on tapana järjestyä ja ota rento ote, älä vastusta muutosta älä luovu toivosta..Hyväksy viivytys vaikka se tuntuukin kauheelle ajalle, niin asiat lähtee rullaamaan hyvin pikkuhiljaa..Kauheesti voimia etiäpäin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #21 : 30.05.2006 20:52:52 » |
|
Kiitos todella kannustavista sanoista Nikita..ja Sawotar myös
Niinhän se todellakin pitäisi tässäkin tilanteessa ajatella, että asioilla on tapana järjestyä. Sehän nyt on mottoni muutenkin elämässä. Mutta joskus sitä vaan tulee sellaisia hetkiä, että tekee mieli luovuttaa ja heittää kaikki roskakoriin, ja velloa omassa kurjuudessaan.
Tuli muuten juuri mieleen, että olen kahtena edellisenä yönä nähnyt hieman ahdistavia unia, joissa on sama teema; erilaisten negatiivisten ja ahdistavien pakkotilanteiden takia käyn heittämään porukkaa yli laidan.
Toissa yönä unessa viskasin minua ärsyttävän ja kiusaavan pikkupojan alas portaita jostain korkealta tasanteelta, ja viimeyön unessa kotini parvekkeelle oli tunkemassa ties minkälaista porukkaa, joiden pääsyä sinne yritin estää parhaani mukaan. Kun ei onnistunut, aloin systmaattisesti nakella kaikki tyypit parveekkeelta alas.
Molemmissa unissa olin hieman huolestunut lopputuloksesta..kuolivatko nämä ihmiset vai mitä niille kävi..?? Ja jos kuolivat, niin jäänkö kiinni, että minä aiheutin sen?? Jotain muutossymboliikaa ja luopumista näissä molemmissa unissa kai aika vahvasti läsnä. Vai mitä meinaatte?
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #22 : 30.05.2006 20:58:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #23 : 30.05.2006 21:19:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heguli
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #24 : 30.05.2006 21:22:29 » |
|
Maria Alstedin runon myötä voimaenkeleitä sinulle Sister of night Sydän tuntee enkelin. Sydän rakastaa.
Sydän uskoo enkeliin. Sydän uskaltaa.
Vaikeinakin päivinä kovinakin aikoina kipeinäkin hetkinä sydän löytää enkelin. Sydän lohdun saa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko,Venus: Kauris Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni Sideerinen Jousimies Valkoinen maailmojen sillanrakentaja Maa-kukko
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #25 : 30.05.2006 22:08:08 » |
|
*atsiih* Tulipas paljon enkeleitä. En ole onneksi allerginen, taisin vaan vetäistä höyhenen henkeen
Kiitos..olo on oikeasti kohentunut tämän illan aikana!
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 30.05.2006 23:25:08 » |
|
Rakkauden valoa ja voimaa sinulle Sister of night!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #28 : 31.05.2006 11:38:27 » |
|
Hei Sister of Night ja muutkin, Muistin tätä ketjua lukiessani, että yksi parhaimpia omalle tielleni osuneita "mantroja" vaikeissa tilanteissa on hyvin yksinkertainen: Kaikki järjestyy.Niinhän se on. Me ihmiset otamme stressiä pienemmistä ja isommista asioista, mutta kaikki kuitenkin aina järjestyy. Tavalla tai toisella. Kun tiukka tilanne tulee, voi toistella tuota lausetta ja luottaa siihen. Kannattaa kokeilla.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
|