Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lähettäkää enkeleitä!  (Luettu 15727 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 30.05.2006 15:32:46 »

Nyt tarvittaisiin hyviä viboja, apua ja lohduttavia sanoja, ehkä vähän tsemppausta. Itsellä ei tunnu nyt voimat riittävän.  Embarrassed

Kulunut kevät on ollut varmaan elämäni rankin; koulun saattaminen päätökseen ja valmistuminen, jatkuvat ihmissuhdeongelmat ja mummon kuolema. Lisänä tähän soppaan sain eilen kuulla opinnäytetyöhöni haastattelemaltani henkilöltä, että hän käykin nyt perumaan lausuntojaan, väittää jotain kirjoittamiani kohtia virheellisiksi( mikä ei siis pidä paikkaansa, onneksi mulla on todisteet eli haastattelunauhat tallessa). Tämä henkilö on kuulunut elämääni vuosia työn merkeissä, lyhyinä jaksoina ja alalla hänet tunnetaan ERITTÄIN vaikeana tyyppinä. Nyt saan sitten minäkin osani oikein kunnolla. Nyt on sitten luvassa hirveää vääntöä hänen ja koulun kanssa, että mitä tehdään.

Rasittavinta tässä on se, että tiedän hänen kiukuttelunsa syiden johtuvan ihan muista asioista, kun itse työstä, ja koen tulevani erittäin epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi. Kuitenkin helpommalla tietty pääsee jos myöntyy, vaikka asia ei ihan niin olisikaan. Suurimpana "vaaranahan" tässä on se, että koko valmistuminen siirtyy, jos ei päästä sopuun, ja kyllä jo kovasti haluaisin ulos tuosta koulusta. Onneksi opettajat on meillä tosi ymmärtäväisiä.

Nämä kaikki asiat ovat muodostaneet minulle todella masentuneen ja sietämättömän olon tällä hetkellä. Tekee vaan mieli häipyä johonkin maan alle ja unohtaa kaikki. Se ei vaan nyt ole mahdollista.

Sitten tälläisissä tilanteissa mulla nousee pintaan se huono puoli, että mitkään reikitykset tai muutkaan valomeditoinnit  ei paljoa itse tehtynä kiinnosta, eikä siihen jotenkin ole voimia. Tekee vaan mieli rypeä omassa ahdistuksessaan, ja se ei todellakaan ole kivaa.

Olen hukassa ja ahdistunut. Tiedän, ettei maailma kaadu tähän, mutta tällä hetkellä tämä kaikkien asioiden paino tuntuu vaan vähän liian raskaalta kantaa.

Ja anteeksi masentava ruikutukseni, mutta tällä hetkellä ei vaan jaksa muuta kun pyytää vähän apua ja tseppausta ja niitä kuuluisia potkuja takamukselle ja etiäppäin..
« Viimeksi muokattu: 30.05.2006 15:34:30 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 30.05.2006 15:42:30 »

Saa sitä ruikuttaakkin jos mieli on maassa. Kurja kuulla että sinulla on ollut rankkaa. Ikäviä juttuja. Lähetän sinulle mielläni energiaa ja hyviä viboja  Smiley
Usko siihen että asiat järjestyy sillä ne yleensä järjestyy ajan kanssa. Tsemppiä hirmusesti ja voimia!

 smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 30.05.2006 15:59:16 »


Hei Sister of Night smitten

Minä lähettelisin sinuna sille "kapuloita rattaisiin" lyövälle tyypille mahdollisimman sopuista energiaa menemään ajatuksen voimin. Vaaleanpunaista ja rauhoittavia fiiliksiä.
Hänellähän on todella itsellään ongelmia, eikä niitä noin saa toisiin purkaa.Epäoikeudenmukaista.
Mutta ei siinä juuri muuta voi kun nostaa kissa pöydälle, jolloin voi käydä huonostikkin, tai sitten lähettelet sitä virtaa sinne oikein kunnolla.
Voimia, kaikki hyväksi kääntyy vielä.
Sen makeempi voitto sitten on! Halit smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 30.05.2006 17:02:06 »

Pyydän sinulle ja tuolle ihmiselle Arkkienkeli Samuelin rakkaudellista energiaa ympäröimään teidät rauhalla, sopusoinnulla ja rakkaudella.  smitten

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/samuel.jpg)
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 30.05.2006 17:08:59 »

Tiedätkö kuule, nyt tuntuu olevan menossa lähes kaikilla tuollainen hirveä irtirepimisen kausi, jolloin meidät vedetään niin kestkykymme äärirajoille kuin olla ja voi! Kaikki menee ihan päin sitä itseään, varmoina pidetyt asiat kaatuvat niskaan, suunnitelmat peruuntuvat, ystävät kaikkoavat, työt loppuvat, rahat häviävät, parisuhteet kariutuvat jne. Ainakin omassa ystäväpiirissäni, ystävieni ystäväpiirissä ja omassa elämässä kaava on eteenkin tähän mennssä tämän vuoden ajan mennyt juuri noin.

Ehkä syynä tähän on 6.6 aukeava tähtiportti, jolloin maan päälle tulee lisää universaalia energiaa. Meidän on puhdistauduttava ennen kuin energiaa voidaan laskea tänne, koska sitten nuo irtirepimiset tulisivat kohdallemme kahta kauheimpina. Tähtiporttien ja Aurinkoporttien avautumisella nostetaan hiljaksiin maapallon ja ihmisten värähtelytaajuutta vuoden 2012 muutoksiin sopiviksi. Jos kaikki muutokset energiakentissämme heitettäisiin tänne kertarytäyksellä vuona 2012, olen varma, että me kaikki skitsahtaisimme ja kuolisimme pelkkään stressiin ja ahdistukseen! Shocked

tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #5 : 30.05.2006 17:11:56 »

Enkeleitä en ossa sulle laittaa tulemaan...mutta toivon jaksamisia,ja tiedän sun tunteen...tää kevät on ollut mulle lähestulkoon samanlainen.koulu,rahattomuus,ihmissuhdewongelmat ja isäni kuolema...tuntuu todella ettei mitään iloa ole ollut.vaikka kuin koetan niitä etsiä.Nyt vielä tuli yli 40 euron kostrotus yhtiövastikkeeseenkin,,,eli voi olla että on pian aika alkaa katella halvempaa aumis muotoa...mikä se sitten oisikin...kuitenkin kaikesta kurjuudesta huolimatta  toivon että asiat paranee ja ees jotain pientä iloa astuisi meidän synkkien pilvien alla olevien ihmisten elämään.  smitten smitten smitten Koeta jaksaa  smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 30.05.2006 17:13:26 »

Hmmm... AthaMaarit,

Siis viikko vielä tätä shittiä, mitä minullakin on ollut ja sitten niin kuin portit valoon ikään kuin aukeavat 6.6. joka on merkkipäivä veljelleni ja tasan viikko syntymäpäivästäni? idiot2  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 30.05.2006 17:16:51 »

En tietenkään voi mennä vannomaan mitä käy, mutta uskon, että ajanmyötä se helpottaa siitä. Tämä tähtiportin avautumiseen valmistautuminen on vaikuttanut toisiin tuntemiini ihmisiin hitaan tappavasti koko vuoden, toisille taas on mäjähtänyt kaikki shitti päin naamaa kerralla ja toiset taas eivät ole kärsineet kuin pikkuisesta masennuksesta ja kiireestä.

Mutta toivotaan parasta! Ainakin viime vuonna Aurinkoporttien aukenemisen jälkeen oli henkisesti ja fyysisesti aika väsynyt olo ennen kuin tottui siihen uuteen energiaan, mutta sen jälkeen asiat luistivatkin sutjakasti parempaan suuntaan - ainakin minulla Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 30.05.2006 17:23:45 »

Niin... kai nuo lait, että mikään ei kestä ikuisesti ja ole onnellinen ja kiitollinen joka hetki, niin se antaa sinulle parastaan, pätee silti vieläkin..? Wink Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 30.05.2006 17:43:13 »

Ahaha, joo, toki toki. Eivät universaalit lainalaisuudet siitä miksikään muutu Wink
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #10 : 30.05.2006 17:47:03 »

Huhhuh, todellakin Athamaarit, olen huomannut ihan saman ilmiön! Varsinkin viimeinen kuukausi on ollut jotenkin repivää, osuva sana. Koulussa huomaa sen ilmapiirin, kaikki yrittävät epätoivoissaan selvitä hengissä tenteistä ja näyttääpi suurimmalla osalla kavereista olevan irtiottoa myös ihmissuhteissa. Mutta elämässä onnistaa, kun vaan jaksaa ponnistaa! Kaikille opiskelijoille, joilla on päänvaivaa viime hetken puristuksista (näytöistä, tenteistä) ja muillekin, jotka kamppailevat suorittamisen ja ajanpuutteen kanssa; rauhaa ja rakkautta! Yritetään vaan keskittää energiamme nyt oleelliseen, jotta suoriudumme kunnialla ja pääsemme pian hengähtämään ja palkitsemaan itseämme hyvästä pärjäämisestä jollakin oikein mukavalla! (terassi kutsuu..! Wink)

Olen kyllä kokenut tämän viikon ihan mahtavana itsetutkiskelun mahdollisuutena; kaikki ystävät ovat olleet ystävällisiä kuin persuksiin ammuttu karhu ja on pitänyt lukea, päntätä ja laskea ihan hulluna, sen lisäksi viimeistellä ja palautella kirjallisia töitä. Löysin itsestäni ihmeelliset voimat, päätin vain että ystävät saavat nyt ruikuttaa ja velloa aggressioissaan nyt ihan keskenään, minä en ole enää kynnysmatto, keskityn vain ja ainoastaan opiskeluun täydellisessä keskittyneisyyden tilassa! Joskus eristäytyminen tekee oikein hyvää... Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #11 : 30.05.2006 17:56:14 »

Enkeleitä tiellesi, iloa mieleesi !
Don't worry, be happy !  smitten  angel
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #12 : 30.05.2006 17:56:45 »

Enkeleitä ja voimahaleja sinulle Sister of Night!!

Kuten huomaat, muillakin on ollut vaikeaa viimeaikoina.
Itselläni myös koulu, työ ja yksinhuoltajuuden murheet meinaavat painaa mielen todella maan alle, mutta ei auta kun uskoa, että kaikki muuttuu paremmaksi..

Toivotaan, että AthaMaarit on oikeassa.. Smiley

(http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_22_26.gif)   Oikku67   (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #13 : 30.05.2006 18:30:49 »

KIITOS RAKKAAT!

Todellakin tämä kulunut kevät on mulla ollut varmasti elämäni raskain. Ensin silleen hitaasti näivettäen, mutta nyt sitten yhdellä rykäyksellä sataa kaikki paska kunnolla niskaan. Tiedän, että eihän meille anneta sen enempää kun jaksaa kantaa, mutta nyt on ainakin mulla taakka ihan viimistä myöten täynnä.

Ja aivan oikeassa olette, että tälle kapuloita rattaisiin -tyypille pitäisi lähettää sopuisia energioita, ja meidän väliselle  suhteelle yleensäkin, mutta tällä hetkellä se on niin vaikeaa, kun v..tus on niin suuri ja nimenmaan siksi, että tämä on niin epäoikeudenmukaista. Ehkä sitten kun tästä laantuu.. ensin pitää imeä vaan itseensä nuo teidän laittamat hyvät vibat.  Smiley

Irtipäästämisestä tässä keväällä on nimenomaan ollut kyse ainakin itselläni monessa asiassa..luopumista, puhdistumsta, asioiden karsimista. Paljon on ollut hyvääkin. Ja olen myös ollut itse kovin aulis näille muutoksille. Tämä koulusta pääsy -muutos on vaan niin suuri ja vapauttava ajatus tällä hetkellä, että nyt kun joku yrittää sen lähes ilkeyttään  estää, niin kyllä jurppii. Hänellä siis nimenomaan on ongelmia itsensä kanssa, ja myös suhteessaan minuun.

Se viimeinen irtipäästämispäätös tässä sitten vielä velloo mielessä, että mitä tekee tuon ihmissuhteen kanssa, jonka myös osittain koen rittäin näivettävksi, mutta sitten toisaalta on sellainen olo, että kyllä siitä vielä jotain voi seurata ja kaiki muuttua paremmaksi. En tiedä..tai sitten en vaan uskalla tehdä ratkaisevaa päätöstä. Sellaista kun se oli kohdallani vähän edellisessäkin suhteessa.

Joka tapauksessa kiitos kannustuksesta ystävät. Kyllä se heti helpottaa!! Kävin myös ostamassa tilanteeseen sopivia kukkatippoja, joten eiköhän nekin hiljalleen muuta värähtelyä sopivampaan suuntaan.

Voimia myös teille kaikille  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #14 : 30.05.2006 18:56:24 »

Hmmm... AthaMaarit,

Siis viikko vielä tätä shittiä, mitä minullakin on ollut ja sitten niin kuin portit valoon ikään kuin aukeavat 6.6. joka on merkkipäivä veljelleni ja tasan viikko syntymäpäivästäni? idiot2  Wink


Hei Ystäväin


Täällähän on synttärisankari 31 v ~*Asterix*~


(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/001.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/016.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/015.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/015.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/006.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/set/002.gif)

(https://www.astro.fi/foorumi/Themes/default/images/bdaycake.gif)


 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: