monikakson
Kanta-astroilija
Look thru' the light
|
|
« Vastaus #15 : 31.05.2006 17:02:25 » |
|
Asterixin kaksi ensimmäistä ajattelin oikein, Antistarin meni kaikki oikein (tosin lievää haparointia)! Jännittää kuitenkin mitä Elämänilosta sanon, kun siihen ei näe vielä vastauksia : Minunkin mielestäni Elämänilo asuu kerrostalossa asuinlähiössä. Hän asuu yksin kissan kanssa, mutta jonkin verran vientiä näkyisi olevan. Jokin mukava mies pyörii ympärillä, mutta on enemmän ystävä. Tämä on hieman vaikeaa, kun on kuitenkin aika paljon lukenut Elämänilon kirjoituksia... Mutta mukava tällainen ajatusleikki! Voisin itsekin kokeilla: Toiveammattini? a) toimittaja b) puutarhuri c) psykologi d) kirjailija e) jokin muu? Lähden vaihto-opiskelemaan a) Espanjaan b) Kreikkaan c) Norjaan d) Irlantiin Vietän juhannuksen a) festareilla b) mökillä c) kaupungissa d) kotona maalla Muuta?
|
|
|
tallennettu
|
Feel the life in you and you want to live
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 31.05.2006 17:17:44 » |
|
Hmmm... Monikakson haluaa olla toimittaja, mutta tuo psykologin ammatti on käynyt mielessä. Olet analyyttinen ihminen ja sinulla on tarve ymmärtää syyt asioiden takana. Hyvä toimittajan ominaisuus myös.. Ja koska minun mielestäni sinusta tulee toimittaja, niin sinä lähdet Irlantiin, Dubliniin. Saatat jopa jäädä sille tielle jonkun irkku-gigolon vuoksi.. Juhannuksena sinä bailaat festareilla.. ehkä Raumalla..? Nyt tarvitsen jo lisää kahvia näihin tulkintoihin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 31.05.2006 19:18:53 » |
|
Mikä maa lähinnä sydäntäni, jos Suomea ei lasketa ? A Ruotsi B Venäjä C Saksa D Iso-Britannia Mikä näistä urheilulajeista ? A Formulat B Jalkapallo C Jääkiekko D Ei mikään tai jokin yhdistelmä (ilmoita yhdistelmäsi) Miesmaku ? A Kalju ja karski B Ruskeasilmäinen aurinkorantojen mies C Hyväkroppainen, urheilullinen atleetti D Pitkähiuksinen ja tatuoitu rokkimies Mitä näistä EN ole harrastanut ? A Tennis B Uinti C Laulaminen D Nyrkkeily Mitä näistä menopeleistä ihailen ? A Autot B Moottoripyörät C Veneet D Lentokoneet Minkä näistä synneistä OLEN tehnyt A Varastanut B Myynyt varastettua tavaraa C Ollut mukana huumebisneksessä D Tehnyt veropetoksia Ja eikun hiphei arvailemaan...
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.05.2006 19:33:12 kirjoittanut Gigianne »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 31.05.2006 19:46:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 31.05.2006 19:50:01 » |
|
Mutta mukava tällainen ajatusleikki! Voisin itsekin kokeilla: Toiveammattini? d) kirjailija Lähden vaihto-opiskelemaan c) Norjaan Vietän juhannuksen a) festareilla Muuta? Muutapa en nyt keksi... Tämä kuitenkin oma veikkaukseni sinusta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.05.2006 19:59:40 kirjoittanut Gigianne »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 31.05.2006 19:58:50 » |
|
Minäkin teen omanlaisen kyselyn:) Elikäs... 1. Voimaenkelini väri on: C) Violetti 2. Missä päin Suomea opiskelin ja valmistuin? D) Itä-Suomessa 3. Mikä ala näistä minua kiinnostaa eniten tällä hetkellä? E) Luonnonvara-ala Tässä Gigiannen veikkaus...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #23 : 31.05.2006 20:46:38 » |
|
Elämänilo veti ehkä kaikista lähimmäksi todenäköisyyksistä, mutta jättäisin tuon lapsihommelin vielä auki. Kokeillaan...
Elämänilo asuu asuinlähiössä kerrostalossa, mutta saattaa omata myös tuon luhtitalon etelä Suomessa. Vähintään haaveilee siitä.
Joku mieshenkilö kyllä majailee samoissa neliöissä Elämänilon kanssa, mutta onko se poika, miesystävä vai alivuokralainen, en osaa sanoa varmuudella. Voi olla, että on kaksi erillistä mieshenkilöä, esim. poika+miesystävä noissa neliöissä mukana. Elämänilon lapsi on kyllä jo kaikin puolin itsenäistymässä, ellei ole jo tehnyt sitä.
Elämänilo asuu tyylillä ja omistaa kauniita huonekaluja. Tapetit ovat kauniit ja vaaleat. Sisustus ylipäätään on vaalea ja varsin tuollaista ranskalais/italialaistyyppistä kauniilla koristeellisella muotoilulla. Ei missään nimessä karua ja yksinkertaista suomalaista Aalto-tyyliä. Hänellä on upea kattokruunu.
Elämänilo rentoutuu upottavassa nojatuolissa kuunnellen kaunista musiikkia. Hän ymmärtää hyvien viinin kuin myös suomalaisille erikoisten herkkujen päälle.
Elämänilolla on jokin mies, jonka kanssa tapailee, mutta sitten on myöskin jokin flirttikaveri ikään kuin hollilla.
Hänellä sattaa olla kissa. Jyrsijät haisevat liikaa ja isompi lemmikki olisi vaikea kaupunkioloissa.
Elämänilo rakastaa kaupunkeja kuten Rooma, Milano ja Pariisi. Kiitos "~*Asterix*~"
Sinun intuitiosi osui hiukan. Tummennetut kohdat on oikein. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 31.05.2006 20:54:45 » |
|
Mikä maa lähinnä sydäntäni, jos Suomea ei lasketa ? C Saksa Mikä näistä urheilulajeista ? C Jääkiekko Miesmaku ? D Pitkähiuksinen ja tatuoitu rokkimies Mitä näistä EN ole harrastanut ? A Tennis Mitä näistä menopeleistä ihailen ? B Moottoripyörät Minkä näistä synneistä OLEN tehnyt A Varastanut Ja eikun hiphei arvailemaan... Arvatkaapa minullekin... Mistä näissä olen päihittänyt suurimman osan naisista ja osan miehistä? a) pikajuoksu b) kädenvääntö c) tikanheitto d) shakki Ystävieni mielestä huonoin piirteeni on.... a) liiallinen kriittisyys b) hajamielisyys c) ylpeys d) ujous Mikä näistä on ollut pisimpään haaveammattini? a) poliisi b) arkeologi c) lastenkirjojen kuvittaja d) puutarhuri Olen syntynyt ja viettänyt lapsuuteni/nuoruuteni... a) Virroilla b) Kangasalla d) Rengossa E) Ikaalisissa Minulla on pitkät kynnet koska... a) olen hukannut kynsisakset b) minulla on aina pitkät kynnet c) lainasin kynsisakset kaverille, eikä hän suostu palauttamaan niitä d) en ikinä ostanut kynsisaksia, koska ajattelin säästää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 31.05.2006 21:06:03 » |
|
Kaksi viimeistä oikein, muita en sitten paljasta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|