Tattada-daa ! Gigiannen oikeat vastaukset D Iso-Britannia, olen AAH anglofiili !
D Jääkiekko ja jalkapallo, Penkkiurheiluna siis...
Minulla ollut vuosikymmenet HIFK:n kausikortti. HIFK & Suomen Leijonat rules !! Pelipaita päällä heilun hallilla. Olen siis ennenkaikkea lätkäfani, mutta innostunut myös futiksesta.
HJK:n matseja käynyt joskus katsomassa, mutta pääasiassa kiinnostaa isommat jutut kuten ihan kohta Saksassa alkavat Jalkapallon MM-kisat yms. Ja kun Suomihan EI ole mukana niin sydämeni sykkii Englannille... C'MON ENGLAND !! Löytyy HIFK ja Suomi-paidan lisäksi myös England-aiheisia.
NIIN JA: INHOAN FORMULOITA !!!! YÖÖÖKKKKK !!
D Miesmaku, NO TIETYSTI pitkähiuksinen ja tatuoitu rock-mies !
OZZY AAHHHH !!
B Uinti, sitä en ole ikinä HARRASTANUT.
Inhoan sitä, enkä ole hyvä uimaan. YÖÖK !! Lapsena olin melko lähellä hukkua... Ehkäpä juuri siksi.
KAIKKIA noita muita olen harrastanut joskus. Mutta, mutta... Etenkin murkkuna jäi tuo kuntoilupuoli... Kokeilin sitä sun tätä, mutta aina lopetin.
MUSIIKKI on intohimoni ja siinä koen olevani lahjakkainkin... Olen ottanut yksityislaulutunteja aikoinaan pop-laulukoulussa, sekä kitaratunteja. Sähköbassoa soitin jonkun aikaa rock/hevibändissä, oli sekä kitaristimme omia tekeleitä, että covereita.
Liikunnan saralla Nyrkkeily ollut rakkain lajini ja siinä olenkin lahjakkain.
Sekin jäi... Oli sekä kuntonyrkkeilyä, että ihan kehässä matseja. Jäljellä on vielä hanskat, hammassuojat yms. Kävin Stadionilla HNS:n (Helsingin Nyrkkeilyseuran) treeneissä. Siellä sekaisin miehiä ja naisia. Varmaan pitäisi säkki hankkia kotiin kattoon killumaan, että saisi hakata. YEAH !Siinä olisin voinut yltää tosi pitkällekin... Minulla kehuttiinkin olevan potentiaalia. Välillä on harmittanut kun muut asiat veivät nuorempana voiton...
Nyt olen jo "vanha" urheilijaksi...
B Moottoripyörät, Olen pikkutytöstä asti RAKASTANUT niitä ! Silloin aina pyöräillessäni leikin ajavani prätkällä...
A Köh,köh
Olen siis varastanut... Tai liekö näpistys, kun pöllin röökiaskin...