Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäön prosessi? Selittäkääpäs minulle.  (Luettu 8894 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Miljua.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.11.2015 19:29:39 »

Olen kehitysvaiheessani siirtymässä eteenpäin ja nyt tarvitsisin vastauksia jonkun mielestä itsestäänselviin kysymyksiin.

Voisin lukea aiheesta lisää, mutta mielelläni haluaisin personoituja tulkintoja.

Selittäkääpäs minulle tämä ennustaminen ja selvännäkö jonkin muun kuin intuition tai psykologian pohjalta? Siis intuitio on Jumala meissä? Mutta siis mikä sen tiedon antaa, jokin ulkopuolinen taho? Mikä on se prosessi, joka ihmisessä tapahtuu hänen ollessa yhteydessä jollain muulla tasolla kuin järjen kautta henkimaailmaan?

Ja sitten hyvin varovaisesti haluaisin, jos täällä on joku, joka osaisi nähdä minulle selvästi, että mikä on seuraava etappini tässä elämässä, jotta elämäni olisi mielekästä koska elämäni ei ole ollut mielekästä sitten syntymän. Tai siis sieluni tuntuu tyhjältä, tunnen olevani ikäänkuin kuori. Tunteet eivät anna minulle enää mitään. Normaalielämä ei anna mitään.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2015 19:38:24 kirjoittanut Miljua. » tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2015 09:48:23 »

Ei kaikkia maailman asioita voi vain järjellä selittää. Se vain pitää hyväksyä.
Sinä itse voit nimetä sen, mikä ne tiedot sinulle antaa. Ei sillä ole väliä kuin itsellesi. Kunhan vain hyväksyt sen, että niin on.

Se, mitä elämässäsi tulee seuraavaksi, onko sillä väliä? Sinulla on jokin tarkoitus täällä ja vain sitä voit sen tietää miksi ja mitä. Mutta muista, että selvitellessäsi asioita, et saa mitään semmoista jota et ole valmis kestämään. Vain pelko on pelkäämisen arvoista.
Onnea ja rohkeutta tälle löytämisen tiellesi smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Aquarius
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2015 13:05:45 »

Saako Meiri kysyä, että miten sinä tulkitset tuon näyn? Vai ottaako se mitenkään kantaa koiran hankintaan?

Näkemättä näkyjä voin kertoa, että koira antaa todella paljon, mutta toki sitoo myös  smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Miljua.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.2015 01:45:52 »

Jaahas. Tapahtuuko nuo näyt niinkuin silmillä vai oman pään sisässä? Oletteko tuota kykyänne paljon harjoitelleet vai tuleeko se kyky vain joillekin?

Tieteellinen näkökulma asiaan kiinnostaisi, mutta ei taida liikkua sen piirissä nää hommat.
tallennettu
Miljua.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 01.12.2015 17:09:30 »

Kerrassaan mielenkiintoisia juttuja. Smiley

Mä luulen, että mulla voisi olla piilossa näitä "kykyjä", jos harjaannuttaisin. Ehdottomasti mulla on henkisiä kykyjä, en vain oikein tiedä miten ne valjastaisin käyttöön. Tää kaikki on mulle vielä niin sekavaa. En oikein tiedä, mihin niinkuin keskittyisi kun on niin paljon erilaista tietoa olemassa näistä asioista, menee pää sekaisin.

No, en tiedä, onko tässä nyt mitään ihmeellistä, mutta jokin juttu parissa tapauksessa hämäsi, vai lienikö vain sattumaa. Silti mulla jäi outo tunne: Olin citymarketissa aamuvarhain kun oli vähän porukkaa liikkeellä, vastaan käveli nainen ja katsoin häntä jostain syystä, vaikken yleensä katso ihmisiä kummemmin, n. 50 metriä käveltyäni hänestä poispäin nainen kaatui päistikkaa selälleen, sai epileptisen kohtauksen. Mä jostain syystä käännyin katsomaan juuri ennenkuin hän kaatui. Se oli tosi ahdistavan näköistä kyllä, joku toinen soitti sitten ambulanssin  Cry

Sitten uuteen työpaikkaan mennessäni ekana aamuna yksi vanhempi rouva oli ihan itkun partaalla koko päivän, hänen pojalla oli talo palanut. Jotenkin vain tunsin siinäkin jotain maagista.

Sitten joskus jossain on joku ihmeellinen tulipalo, kun satun just kävelemään ohi. No, se ei varmaan mitään erikoista..

Eihän noi musta johdu, mutta alan epäilemään, onko mussa joku paha henki Sad

tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.12.2015 21:24:39 »

Ei ne tapaukset, Miljua, sinusta johdu. Olet herkkä ja alitajuisesti aistinut jotain tapahtuvan. Nuo on sattumaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Aquarius
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 02.12.2015 21:51:38 »

Mä olen joskus nähnyt enneunia. Unet kävivät seuraavan päivänä toteen.

Sitten on sellaisia etiäisiä, että tietää ennalta jonkun asian menevän hyvin. Välillä toki toisinkin päin, vaikka kaikkensa yrittäisi, mutta silti osaa rauhassa tilannetta katsella, kun tietää, ettei sen ollut tarkoitus onnistua
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Miljua.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 04.12.2015 21:47:56 »

Synkässä mielentilassa näkee synkät asiat. Mutta voiko oma synkkä mielentila aiheuttaa onnettomuutta ympärilleen siis kylvää sitä? En siis tarkoita tunnetilojen tarttumista vaan sellaista, että ihan konkreettisia pahoja kenties harmittomia kuitenkin, juttuja tapahtuu. Esim. vaikka tavaroita tippuu tai särkyy tai jotain muuta pientä..Jos siis se oma negatiivinen energialataus on hirveän voimakasta.
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 07.12.2015 02:37:58 »

Tunnelataukset unissa vetää potentiaaleja puoleensa. Joskus vähän karummalla elämäntyylillä, pompautin itseni "painajaisista" vieraan ihmisen huoneistoon tummana pyöriväksi pyssymieheksi. Tuota tapahtui muutamana yönä kahden henkilön todistamana. Siitä lähtikin tapahtumasarja käyntiin ja vasta viimeaikoina elämäntapavalinnat ovat tulleet itsetutkiskelun myötä "ajantasalle". Tuo juurichakra oli todella pitkä prosessi "avata". Saas nähdä. Jonkinlainen kommunikaatiojärjestelmä on kehkeytynyt ja rauhoittava ääni taustalla kuiskailee välillä "oikeaa" suuntaa. Todella kummallista todeta olevansa jonkinlainen peilikuvan heijaste joka voi liikkua eteen ja taaksepäin ajassa ja varmaan ulkopuolellakin. Noh edesmenneet ukki ja eno näyttäytyivät unessa kumminkin viimeviikolla itselleni ja toiselle sukulaiselleni. Olivat sentään hyvällä tuulella ja vaihdettiin ajatuksiakin. Eno sanoi pyöriäiseksi ja heilautti kättään. Hyvin sanottu. Ehkä saan taajuuksia (kroppa kuntoon) nostettua vielä, jotta saisi hommaan selvyyttä mitä täällä tapahtuu... Muutama todella päräyttävä kokemus ajaa eteenpäin, koska jotain tuollasiellätäällä on. Aivot on kyllä rajallinen väline näiden juitsujen funtsimiseen, ja olen miettinyt nostaa jo kytkintä tämän aiheen tiimoilta. Elämässä on muutakin ja vain teot ratkaisee. Menee samaan lokeroon muiden lopetettujen harrastusten kanssa. Ehkä osaan joku päivä teleporttailla itseäni. Siinä olisi jo jotain! Noi chakrat on jollaintavalla kytköksissä maapallon vortexeihin varmaan. Jonkinlainen monimutkainen käyttöjärjestelmä. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy se makee kaupunki minkä näin joka hohkasi valoa joka puolelle oli jotain leuatpudottavaa, missä ikinä lie.Ihan törkeän energeettinen ja rauhallinen paikka. Kroppa huusi onnea. Jos ton kundalinin onnistuisi jotenkin iskemään täysillä kropan läpi taijotain. Eno ja ukki, hjälppa mej! Toinen oli mekaanikko ja toinen metsänhoitaja joten eiköhän tiimi ole kasassa ja asiantuntijat ulottuvilla jo.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2015 03:35:50 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: