Kerrassaan mielenkiintoisia juttuja.
Mä luulen, että mulla voisi olla piilossa näitä "kykyjä", jos harjaannuttaisin. Ehdottomasti mulla on henkisiä kykyjä, en vain oikein tiedä miten ne valjastaisin käyttöön. Tää kaikki on mulle vielä niin sekavaa. En oikein tiedä, mihin niinkuin keskittyisi kun on niin paljon erilaista tietoa olemassa näistä asioista, menee pää sekaisin.
No, en tiedä, onko tässä nyt mitään ihmeellistä, mutta jokin juttu parissa tapauksessa hämäsi, vai lienikö vain sattumaa. Silti mulla jäi outo tunne: Olin citymarketissa aamuvarhain kun oli vähän porukkaa liikkeellä, vastaan käveli nainen ja katsoin häntä jostain syystä, vaikken yleensä katso ihmisiä kummemmin, n. 50 metriä käveltyäni hänestä poispäin nainen kaatui päistikkaa selälleen, sai epileptisen kohtauksen. Mä jostain syystä käännyin katsomaan juuri ennenkuin hän kaatui. Se oli tosi ahdistavan näköistä kyllä, joku toinen soitti sitten ambulanssin
Sitten uuteen työpaikkaan mennessäni ekana aamuna yksi vanhempi rouva oli ihan itkun partaalla koko päivän, hänen pojalla oli talo palanut. Jotenkin vain tunsin siinäkin jotain maagista.
Sitten joskus jossain on joku ihmeellinen tulipalo, kun satun just kävelemään ohi. No, se ei varmaan mitään erikoista..
Eihän noi musta johdu, mutta alan epäilemään, onko mussa joku paha henki