Höpöhöpö, en kyllä usko, että ketään olisi luotu epäonnistumaan kaikissa ystävyyssuhteissa
Mutta siinä olen samaa mieltä Eileithyian kanssa, että millaista ystävyyttä haet. Kannattaa suhtautua ihmisiin avoimin mielin ja tutkailla, onko ko. suhteessa jotain, joka kasvaisi hedelmää ja kehittyisi ystävyydeksi. Ne lapsuudenajan ystävät kun eivät välttämättä ole niitä koko elämän kestäviä ystävyyssuhteita - ainakin omalla kohdallani kävi niin, että "kasvoimme erillimme" niiden lapsuudenajan parhaiden ystävien kanssa ja näin aikuisiällä emme enää välttämättä juurikaan pidä kontaktia. Uusia ystävyyssuhteita sen sijaan on astunut kuvioihin.
Jouskarina olet sosiaalinen ja kaipaat "vilinää ympärillesi" (juu, itsekin olen
). Nousu-Rapuna läheiset suhteet ovat lähestulkoon elinehto, joskin käperryt kuoreesi syvemmin ja vetäydyt, jos koet vastoinkäymisiä. Tätä vahvistaa
, joka on erittäin herkkä sijainti Kuulle. 6. huoneen painotus voi antaa muille kuvan melko varautuneesta, ehkä jopa kylmästä ja asiapainotteisesta tyypistä - höpöhöpö! Tuolla painotuksella punnitaan ne "jyvät akanoista" ja kun oikeat ystävyydet on seulottu, olet kyllä luotettava ja huolehtivainen ystäviäsi kohtaan
Aspektoiko sulla
:ksen kanssa? Silloin voisin ainakin itse olettaa, että naispuolisissa ystävyyssuhteissa on jotain "hämärää". Kuu itsekseen 11. huoneessa tuskin tarkoittaa mitään sen kummempaa - muuta kuin että ystävyyssuhteet ovat erittäin suuressa roolissa elämässäsi.
Itselläni on puolestaan
- olen kyllä kuullut monilta, että vaikutan siltä, etten ole kiinnostunut ihmisistä lainkaan. Päinvastoin, olen erittäin kiinnostunut ihmisistä, mutta turhanpäiväiset suhteet ja energiasyöpöt raivataan nopeasti pois elämästä. Pitkään vihasin tätä Kauris-luontoa itsessäni, mutta sittemmin olen oppinut pitämään siitä - keskityn aina vain olennaiseen ja kaikki turha siivotaan pois elämästä
Totta on, että olen kuitenkin kiinnostunut enemmän itseni kehittämisestä ja erinäisistä projekteista kuin heilumisesta erinäisissä cocktail-kutsuissa. Viihdyn paljon itsekseni, tarvitsen erittäin paljon omaa aikaa. Oma aika, jolloin pääsen puuhailemaan omien projektieni/harrastusteni parissa, on sitä aikaa, jolloin lataan akkuja ja rentoudun.
Oman ajan tarpeeseen vaikuttaa tuon
:iin lisäksi 11. huoneen
, joka oikein huutaa itsenäisyyttä. Ko. Venus-sijainnin takia viihdyn enempi miesporukoissa ja nykyisin lähimmät ystävät ovatkin miehiä - kun on
, niin eipä meikäläisestä kovin naisellista saa...
Olen kuullut muilta, että tutussa seurassa olen oikea ihmisten naurattaja, umpihullu höpöttäjä, vitsinviljelijä jne.
Niin, kunhan tuo
-kuori on ensin saatu murrettua - uudessa porukassa olen aluksi aina varautunut ja hiljainen, tarkkailen ympäristöä, teen havaintoja ja etsin porukasta ne sopivimmat ihmiset. Sen jälkeen jää Kauriin kuori taakse ja pulppuileva Jousimies-luonne vapautuu
Mutta koska tarvitsen paljon omaa aikaa, ystävät ovat joutuneet tottumaan siihen, etten aina ole tavoitettavissa - ja ne, jotka eivät asiaa hyväksy, ovat saaneet mennä.
Mulla on lapsuuden suhteet tosiaan pitkälti jo lopahtaneet, asiaan ei liity mitään suurta dramatiikkaa. En ole jaksanut haikailla niiden suhteiden perään, jotka ovat tuntuneet siltä, että niitä pidetään vain velvollisuudentunnosta pystyssä, kun joskus muksuna luvattiin toisillemme "pysyä ikuisesti ystävinä"
Elämä kuljettaa, suhteita loppuu ja uusia tulee tilalle. Silmät vaan auki - nykyisin ainakin somessa on kuuluteltu ystävien perään. Olisiko tämmöinen nykyaikainen tapa mitään löytää uusia sydänystäviä? Kaikkea kannattaa ainakin kokeilla, eikä jäädä surkuttelemaan tilannetta!
Onnea ja menestystä! Toivottavasti löydät uusia sydänystäviä
Sekä ihanaa Joulua ja entistäkin parempaa Uutta Vuotta!