Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elinvoiman hiipuminen unessa  (Luettu 5363 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
siru24
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 27.01.2016 03:39:19 »

Mitä kuoleminen unessa tarkoittaa? Siis tunsin kuinka elinvoimat hiipuivat minusta. Makasin puolittain jollain tuolilla ja aloin valumaan siitä alas. Sitten joku asetteli mut lattialle pitkäkseni. Elämä ikäänkuin valui minusta pois ja puhe alkoi sammaltaa.Heräsin siihen ja tuntui, että en millään jaksa nousta sängystä, kun se elinvoimien häviäminen tuntui vielä jäsenissä.
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2016 13:23:00 »

70 lukenut tän jo, mutta ei ainoatakaan vastausta. Onko todellista, että joukossa ei ketään jolla olisi edes aavistus? Tai siis kyllähän mä nyt osaan lukea mitä hakusanalla kuolema tulee, mutta juuri tuota voiman hiipumista jäsenissä ei ole kuvattu eikä tuota unen fyysisyyttä, joka tuntui vielä heräämisen jälkeenkin jäsenissä.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2016 13:27:17 kirjoittanut siru24 » tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2016 22:03:22 »

On olemassa erilaisia unia ja ne tulevat eri tasoilta. Myös päivien energiat on erilaisia, joskus menemme voimattomaksi ilman näkyvää syytä. Itselläni ainakin on tällaisia päiviä, jolloin energiat on tyystin loppu, eikä syytä löydy tekemisistäni. Unestasi tulee sellainen olo, että jotta ymmärtäisit fyysisen (tai henkisen) väsymyksesi ja ottaisit sen huomioon, on sinulle tällainen uni näytetty. Unessa istut tuolissa, et siis tee mitään fyysistä, mikä loogisesti johtaisi väsymiseen. Väsymyksesi on niin totaalista, että se vaikuttaa puheeseesi asti. Pidä huolta riittävästä levosta, ja siis oikeasti lepää aina, kun sinusta tunnet sitä tarvitsevasi. Muuta viestiä en osaa unesta poimia.

Perinteisesti kuolema unessa viitta jonkun vaiheen päättymiseen, uudistumiseen. En kuitenkaan saa sitä fiilistä, että unessasi olisi ollut kyse kuolemasta vaan ennemminkin voimavarojen hupenemisesta.

Saman suuntaista olen ounastellut itsekin. Mutta en osannut pukea sitä sanoiksi. Tosin tää mun tilanne ei nukkumalla parane Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.02.2016 12:24:52 »

Mitä kuoleminen unessa tarkoittaa? Siis tunsin kuinka elinvoimat hiipuivat minusta. Makasin puolittain jollain tuolilla ja aloin valumaan siitä alas. Sitten joku asetteli mut lattialle pitkäkseni. Elämä ikäänkuin valui minusta pois ja puhe alkoi sammaltaa.Heräsin siihen ja tuntui, että en millään jaksa nousta sängystä, kun se elinvoimien häviäminen tuntui vielä jäsenissä.

Minulle nousee sinusta (laitoin energiahoidon auki), että sallit toisten imaista energioitasi vähän siloin sun tällöin. Toiset ovat tärkeämpiä sinulle kuin sinä itse.

Muista erään profeetan sanat: 'Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi.' Eli, jotta voit rakastaa toista kuin itseäsi, täytyy sinun pitää itsesi kunnossa eli tehdä rakastaen töitä pysyäksesi kunnossa. Vasta sitten voit auttaa toisia.

Käy vaikka reiki1-kurssi. Siellä opit sulkemaan energiasi niitä rosvoavilta. Kun hallitset energiasi, et vahingossakaan livahda toisten energioihin, eivätkä he sinun...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: